مطالب من

اسیلوسکوپ دیجیتال حافظه دار

اسیلوسکوپ دیجیتال حافظه دار فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

اسیلوسکوپ دیجیتال حافظه دار

اسیلوسکوپ چیست؟

اسیلوسکوپ دستگاهی برای نمایش تصویری شکل موج ها و سیگنال های متغیر در زمان می باشد. بطور مثال نمایش شکل موج متناوب برق شهر 220V/50Hz

با استفاده از اسیلوسکوپ میتوان مشخصات شکل موج را بدست آورد یا مشاهد کرد. از مهمترین پارامتر ها اندازه گیری دامنه شکل موج یا بعبارتی ولتاژ پیک تو پیک ( Vpp)، ولتاژ موثر یا Vrms، پریود زمانی و فرکانس را میتوان نام برد. اسیلوسکوپ دیجیتال حافظه دار – همچنین از اسیلوسکوپ جهت مقایسه دو شکل موج نیز استفاده کرد. یکی از مهمترین شاخصه ها، اختلاف فاز دو سیگنال میباشد. اختلاف فاز را از طریق اختلاف زمانی و یا منحنی لیساژور (X/Y) بدست آورد.

 

انواع اسیلوسکوپ 

 

اسیلوسکوپ آنالوگ

روش عملکرد اسیلوسکوپ های آنالوگ استفاده از لامپ پرتو کاتدی می باشد. اسیلوسکوپ های آنالوگ معمولا سنگین وزن و دارای صفحه نمایش کوچک تک رنگ میباشند. اسیلوسکوپ دیجیتال حافظه دار –  پارامترهای شکل موج را باید بصورت دیداری بدست آورد. بطور مثال برای بدست آوردن Vpp، باید تعداد خانه های شکل موج از پیک پایین تا بالا را شمرد و در مقیاس زمان ضرب نمود.

اسیلوسکوپ دیجیتال

نسل جدید اسیلوسکوپ ها میباشد و با استفاده از مبدل آنالوگ به دیجیتال A/D سیگنال را تحلیل و نمایش میدهد. ویژگی بارز این اسکوپ ها، وزن کم، صفحه نمایشگر های LCD رنگی، محاسبه اتومات مشخصه های سیگنال می باشد. بطور مثال برای محاسبه Vpp با استفاده از آپشن measure می توان مقادیر را بدون هیچ گونه محاسباتی مشاهده نمود. از دیگر ویژگی های اسکوپ های دیجیتال، حافظه دار بودن، امکان اتصال به کامپیوتر، کالیبره خودکار، صفحه نمایشگر بزرگ، قابل حمل و قیمت مناسب است.

اسیلوسکوپ دیجیتال حافظه دار فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

ما در این مقاله به موضوعات آموزش استفاده از اسیلوسکوپ دیجیتال- اسیلوسکوپ دیجیتال چیست- اسیلوسکوپ دیجیتال قیمت- کارت اسیلوسکوپ دیجیتال- بهترین مارک اسیلوسکوپ دیجیتال- اسیلوسکوپ دیجیتال دست دوم- اسیلوسکوپ دیجیتال کوچک پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله اسیلوسکوپ دیجیتال را با 10 تا 30  % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه ازاسیلوسکوپ دیجیتال از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *