مطالب من

انواع مولتی متر ویکتور خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

انواع مولتی متر ویکتور خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

انواع مولتی متر ویکتور- خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع مولتی متر را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات نمایندگی مولتی متر ویکتور- مولتی متر ویکتور تقلبی- تست خازن با مولتی متر ویکتور – مولتی متر ویکتور – بررسی مولتی متر ویکتور – مولتی متر – دفترچه راهنمای مولتی مترکه تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

انواع مولتی متر ویکتور: فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان مرجع کامل تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و همچنین به عنوان معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع نمایندگی مولتی متر ویکتور- مولتی متر ویکتور تقلبی- تست خازن با مولتی متر ویکتور – مولتی متر ویکتور – بررسی مولتی متر ویکتور – مولتی متر – دفترچه راهنمای مولتی مترخواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع مولتی متر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

انواع مولتی متر ویکتور– فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع مولتی متر در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی مولتی متر ویکتور- مولتی متر ویکتور تقلبی- تست خازن با مولتی متر ویکتور – مولتی متر ویکتور – بررسی مولتی متر ویکتور – مولتی متر – دفترچه راهنمای مولتی متر با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از مولتی متر را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

انواع مولتی متر ویکتور:  انواع مولتی متر ویکتور را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خرید نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در تهیه و پخش مولتی متر توانسته ایم مناسبترین قیمت مولتی متر را به مشتریان ارائه نماییم.  

انواع مولتی متر ویکتور-مولتی متر ویکتور دیجیتال مدل VICTOR VC97 از گروه مولتی مترهای ارزان قیمت می باشداین مولتی متر برای دانش آموزان و هنرجویان برق و الکترونیک انتخاب مناسبی می باشد. کار با مولتی متر ویکتور VC97 ، تست قطعات الکتریکی را آسان کرده است. مولتی متر دیجیتال ویکتور VC97 یکی از کامل ترین مولتی متر های برند ویکتور بوده که از امکانات بسیار بالایی برخورداراست. از جمله ویژگی های این دستگاه می توان به قابلیت اندازه گیری خازن، اندازه گیری دما، اتورنج بودن و True RMS اشاره کرد.

نحوه کار این دستگاه های الکترونیکی به این صورت است که کاربر توسط پراب (سیم های مالتی متر) کمیتی الکتریکی را اندازه گیری می کند و حاصل اندازه گیری بر روی یک صفحه نمایش داده می شود . بسته به این که صفحه نمایشگر به صورت عقربه ای باشد یا دیجیتال ، مالتی متر ها به دو دسته دیجیتال و آنالوگ تقسیم بندی می شوند . در نوع آنالوگ ، داده های اندازه گیری به واسطه یک عقربه بر روی یک صفحه مدرج نمایش داده می شود و در نوع دوم که دیجیتال نام دارد ، داده ها توسط یک صفحه نمایش LCD به کاربر نمایش داده می شود . انواع مولتی متر ویکتور– نکته بسیار مهم دیگر در فرایند اندازه گیری ، تنظیم رنج اندازه گیری می باشد که در مالتی متر ها ، این کار توسط یک سلکتور که بر روی خود مالتی متر قرار گرفته است صورت می گیرد . برای مثال زمانی که می خواهیم کمیت ولتاژ را اندازه گیری نماییم ، سلکتور را بر روی اندازه گیری ولتاژ قرار می دهیم و نیز رنج ولتاژ اندازه گیری را انتخاب می کنیم .

انواع مولتی متر ویکتور–  بعضی از مالتی متر ها نیز وجود دارند که در هنگام اندازه گیری ، فقط کافی است نوع کمیت را توسط سلکتور مشخص نماییم و مقدار آن به صورت خودکار تنظیم می شود که این مالتی متر ها به مالتی متر های اتو رنج معروف هستند . در بعضی مالتی متر های اتو رنج نیز می توان دقت را توسط یک کلید و برای اندازه گیری دقیق تر مشخص نمود . پس برای خرید یک مالتی متر می بایست علاوه بر توجه به نکات گفته شده به محدوده رنج های اندازه گیری و دقت یک مالتی متر نیز توجه نمود . برای مثال یک مالتی متر ممکن است ولتاژ مستقیم را فقط در بازه 100 میلی ولت تا 500 ولت اندازه گیری نماید و شما نیاز به اندازه گیری مقادیر بالاتری از ولتاژ داشته باشید که در این صورت مالتی متر مورد نظر توان انجام اندازه گیری شما را ندارد و باید یک مالتی متر جدید خریداری نمایید .

انواع مولتی متر ویکتور–  همچنین برخی مالتی متر ها فقط توانایی اندازه گیری جریان مستقیم را دارا می باشند و توسط آن ها نمی توان جریان متناوب مانند جریان برق شهر را اندازه گیری نمود . پس دقت نمایید در صورتی که نیاز به اندازه گیری مقادیر جریان متناوب ، جریان مستقیم و یا هر پارامتر دیگری احساس می شود ، مالتی متر اندازه گیری آن پارامتر را پشتیبانی نماید . دقت در اندازه گیری نیز از پارامتر های مهم مالتی متر ها محسوب می شود که یکی از پارامتر های تعیین کننده قیمت مالتی متر ها می باشد و باید به این پارامتر نیز در هنگام خرید توجه ویژه ای نمود .

ویژگی های مالتی متر دیجیتال VC97 :

رنج اندازه گیری اهم مقاومت: از ۰ تا ۴۰ مگا اهم

رنج اندازه گیری ظرفیت خازن: از ۱۰۰ نانو تا ۲۰۰ میکرو فاراد

رنج اندازه گیری ولتاژ متناوب AC: از ۴۰۰ میلی ولت تا ۷۵۰ ولت

رنج اندازه گیری ولتاژ مستقیم DC: از ۴۰۰ میلی ولت تا ۱۰۰۰ ولت

رنج اندازه گیری جریان متناوب AC: از ۴۰۰ میکرو آمپر تا ۱۰ آمپر

رنج اندازه گیری جریان مستقیم DC: از ۴۰۰ میکرو آمپر تا ۱۰ آمپر

تست دما: ۲۰- تا ۱۰۰۰+ درجه سانتی گراد

تست فرکانس: از ۱۰۰ هرتز تا ۳۰ مگا هرتز

مجهز به Back Light LED برای تولید نور پس زمینه در مکان های تاریک

بهترین قیمت مولتی متر ویکتور دیجیتال را فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک در تجربه نمایید.

انواع مولتی متر ویکتور–  ما در این مقاله به موضوعات نمایندگی مولتی متر ویکتور- مولتی متر ویکتور تقلبی- تست خازن با مولتی متر ویکتور – مولتی متر ویکتور – بررسی مولتی متر ویکتور – مولتی متر – دفترچه راهنمای مولتی متر پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله مولتی متر را با مناسبترین قیمت و تضمین اصالت کالا در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان گرامی نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از مولتی متر را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  دردفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *