مطالب من

اکسیژن متر خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

اکسیژن متر خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

اکسیژن متر خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع اکسیژن متر را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات اکسیژن متر خون- اکسیژن متر چیست- قیمت اکسیژن متر- قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی- اکسیژن متر محیطی- نحوه کار با اکسیژن متر- اکسیژن متر بدن که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 اکسیژن متر : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران فعالیت دارد. در این مقاله به موضوعات اکسیژن متر خون- اکسیژن متر چیست- قیمت اکسیژن متر – قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی- اکسیژن متر محیطی- نحوه کار با اکسیژن متر – اکسیژن متر بدن خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع اکسیژن متر با ارسال سریع و پرداخت در محل تا سی  % تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

اکسیژن متر – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع اکسیژن متر در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اکسیژن متر خون- اکسیژن متر چیست- قیمت اکسیژن متر – قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی- اکسیژن متر محیطی- نحوه کار با اکسیژن متر- اکسیژن متر بدن با ما همراه باشید . فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر الکتریک بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق کشور همواره ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه هر نوع برند از اکسیژن متر را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

اکسیژن متر :  اکسیژن متر را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در ارائه و عرضه  اکسیژن متر  توانسته است این محصول را با قیمتی رقابتی اکسیژن متر به مشتریان ارائه نماید.

آشنایی با اکسیژن متر

اندازه گیری اکسیژن مایع و یا محیط در بسیاری از موارد بسیار حائز اهمیت می باشد برای این منظور از دستگاهی به نام اکسیژن متر استفاده می گردد. دستگاه اکسیژن متر به دو نوع مایع و محیط تقسیم می شوند که به ترتیب میزان اکسیژن موجود در مایع و یا محیط را می توانند اندازه گیری کنند و برحسب mg/L یا PPM نمایش دهند. اکسیژن متر برخی از اکسیژن متر ها قابلیت اندازه گیری میزان اکسیژن محیط و مایعات را با هم دارند. میزان اکسیژن محلول در آب برای زیست موجودات آبزی ضروری است و بر میزان خوردنگی آب نیز بسیار موثر است. همچنین در صنایع کشاورزی و آزمایشگاهی نیز اکسیژن متر بسیار کاربرد دارد.

اکسیژن متر محلول  شامل یک الکتروداست که نمونه ی محلول درآن توسط غشایی که نسبت به اکسیژن خاصیت تراوایی دارد، نگهداری می شود. اکسیژن متر –  زمانی کهO2 از میان غشائی می گذرد و به الکترود می رسد، عمل انتقال الکترون واکسیژن مولکولی اتفاق می افتد. انتقال الکترون باعث عبور جریان از دستگاه اندازه گیری می شود. دستگاه اندازه گیری جریان دارای یک آمپرسنج ویک الکترودمرجع است که مقدارجریان بامقداراکسیژن محلول درنمونه متناسب است.میزان انحلال اکسیژن در آب تابع قوانین گازها، قانون هنری میباشد. اکسیژن متر –  اکسیژن ازگازهایی است که باآب واکنش نمی دهد.پس از انحلال آن باآب تابعی ازدما وفشارجزئی آب می باشد

انواع اکسیژن متر محلول

اکسیژن متر محلول با توجه به نوع کاربرد در انواع  قلمی یا جیبی ، پرتابل ، رومیزی و آنلاین وجود دارد.

اکسیژن متر قلمی

DO متر قلمی یا جیبی ، ارزان ترین و کوچک ترین نوع DO متر می باشد که عمر قطعات آن هم کمتر از نمونه های دیگر می باشد. اکسیژن مترمعمولا الکترود این نمونه قابل تعویض نمی باشد.

اکسیژن متر پرتابل

DO متر پرتابل قابل حمل می باشد و با انرژی الکتریکی باتری کار می کند و برای استفاده در محیط بیرون ساخته شده است. الکترود این نمونه اکسیژن متر قابل تعویض می باشد.

اکسیژن متر رومیزی

DO متر رومیزی که دقت بالایی دارد و معمولا در محیط آزمایشگاه استفاده می گردد و با برق شهری یا آداپتور تغذیه می گردد. الکترود این نمونه اکسیژن متر قابل تعویض می باشد.

اکسیژن متر آنلاین

DO متر آن لاین می تواند یکسره روشن باشد بعضی از انواع آنها امکان فرمان دادن به شیر برقی برای افزایش یا کاهش برخی مواد در محلول یا فرمان اخطار آژیر و سایر امکانات را دارند.

  اکسیژن متر –  در این مطلب به موضوعات اکسیژن متر خون- اکسیژن متر چیست- قیمت اکسیژن متر- قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی- اکسیژن متر محیطی- نحوه کار با اکسیژن متر- اکسیژن متر بدن پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله اکسیژن متر را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از اکسیژن متر را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *