مطالب من

تراز لیزری چیست؟

تراز لیزری چیست فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

تراز لیزری چیست ؟

یکی از ابزارهای اندازه گیری و ابزار آلات دستی می‌باشد که به منظور تراز نمودن، ایجاد و سنجش شیب و یا عمود کردن سطوح مختلف به کار می‌رود. با توجه به رشد سریع علوم طراحی و معماری، استفاده از ابزار آلات قدیمی مانند شاغول و … باعث بالا رفتن خطا می‌شود، به همین دلیل افراد می‌بایست از ابزار آلات دقیق‌تری مانند تراز لیزری استفاده کنند. تراز لیزری چیست – این ابزار با استفاده از فن آوری لیزر بدون و بدون نیاز به نخ یا سیم عملیات تراز کردن را در کسری از ثانیه انجام می‌دهد که این روش دارای دقت به مراتب بسیار بالاتری نسبت به روش‌های قدیمی و سنتی می‌باشد.

تراز لیزری چگونه کار می کند ؟

در این سیستم با استفاده از اشعه ی لیزر و امتداد نشان گر لیزری در راستای خط های قائم ( Y ) و افق ( X ) عملیات تراز اتوماتیک و خودکار را انجام میشود .اشعه لیزر بعد از خروج از این دستگاه به صورت دو خط عمود بر هم ، که یکی در راستای افقی و خط دیگر در راستای خط عمودی بوده که نسبت به هم زاویه ۹۰ درجه را تشکیل می دهند . همچنین تراز های لیزری امکان نمایش تنها یک خط در راستای عمود و یا افق را نیز دارا می باشند .

 

تراز های لیزری معمولا دارای یک سیستم خود تراز اتوماتیک می باشند که در صورتی که محل قرار گیری آن ها تراز نباشند به صورت خود کار تراز می شوند ، در صورتی که تراز لیزری مورد نظر فاقد این سیستم باشد شما می توانید به کمک حباب های تراز که در تراز های بنایی نیز مورد استفاده قرار می گیرند این عملیات را به راحتی انجام دهید .

تراز لیزری چیست – در تراز هایی که دارای سیستم خود تراز هستند معمولا از یک چراغ چشمک زن یا یک سیستم هشدار دهنده ی صوتی به منظور اعلام عدم تراز بودن دستگاه استفاده می کنند .این نوع از ابزار آلات دارای قابلیت سوار شدن بر روی پایه های دوربین و یا مهندسی را دارا می باشند و شما می توانید حتی آن ها را به وسیله پایه های مگنتی بر روی دیوار های فلزی و یا به وسیله گیره بر روی دیوار ها و یا چارچوب های غیر فلزی نصب کنید .

چرا باید از تراز لیزری استفاده کرد ؟

  • کاهش هزینه های اجرای تراز توسط نیروی انسانی
  • افزایش سرعت انجام کار
  • اجتناب از خطای انسانی
  • بالا بودن دقت کار
  • عدم نیاز به دوباره کاری و مصرف مصالح ساختمانی بی مورد

تراز لیزری چیست فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

ما در این مقاله به موضوعات نحوه کار با تراز لیزری کاربرد تراز لیزری سه بعدی- تراز دیجیتال چیست- نحوه تنظیم تراز لیزری- آموزش تراز لیزری- بهترین تراز لیزری چیست- انواع تراز لیزری پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله تراز لیزری را با 10 تا 30  % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه ازتراز لیزری از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *