مطالب من

ترمومتر غیر تماسی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

ترمومتر غیر تماسی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

ترمومتر غیر تماسی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ترمومتر را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات تب سنج غیر تماسی- قیمت پیرومتر لیزری- فرق دماسنج با تب سنج- تب سنج طبی غیر تماسی- تب سنج غیر تماسی دیجیتال- تب سنج دیجیتالی- ترمومتر دیجیتال – ترمومتر دیجیتالی صنعتی که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

ترمومتر غیر تماسی : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران فعالیت دارد. در این مقاله به موضوعات تب سنج غیر تماسی- قیمت پیرومتر لیزری- فرق دماسنج با تب سنج- تب سنج طبی غیر تماسی- تب سنج غیر تماسی دیجیتال- تب سنج دیجیتالی- ترمومتر دیجیتال – ترمومتر دیجیتالی صنعتی خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع ترمومتر با ارسال سریع و پرداخت در محل تا سی درصد تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

ترمومتر غیر تماسی – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع ترمومتر در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تب سنج غیر تماسی- قیمت پیرومتر لیزری- فرق دماسنج با تب سنج- تب سنج طبی غیر تماسی- تب سنج غیر تماسی دیجیتال- تب سنج دیجیتالی- ترمومتر دیجیتال – ترمومتر دیجیتالی صنعتی با ما همراه باشید . فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر الکتریک بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق کشور همواره ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه هر نوع برند از ترمومتر را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

ترمومتر غیر تماسی :  ترمومتر را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در ارائه و عرضه  ترمومتر توانسته است این محصول را با قیمتی رقابتی ترمومتر به مشتریان ارائه نماید.  

ترمومتر لیزری چگونه دما را اندازه گیری میکند ؟

ترمومتر لیزری د رواقع نوعی ترمومتر مادون قرمز است. می دانیم که جنب و جوش مولکول های هوای گرم و جسم گرم بیشتر از سایر اجسام است، این مولکول ها نوعی انرژی مادون قرمز تولید می کنند که توسط ترمومتر لیزری جذب شده و به سیگنال الکتریکی تبدیل می شوند. ترمومتر غیر تماسی –   ترمومتر لیزری با اندازه گیری انرژی تمام اجسام و تبدیل آن به سیگنال الکتریکی دما را روی صفحه نمایش نشان می دهد.

انرژی مادون قرمز طول موج بیشتری نسبت به نورهای مریی دارد و باعث شده که جز طیف موج های الکترومغناطیسی هم چون امواج ماکرویوو، امواج رادیویی، امواج فرابنفش و اشعه ایکس باشد .

اساس کار ترمومتر لیزری چگونه است ؟

نحوه کار ترمومتر لیزری به این صورت است که از طریق لنزها و آینه هایی که درونش تعبیه شده انرژی مادون قرمز را در یک نقطه متمرکز کرده و با اندازه گیری انرژی و تبدیل آن به سیگنال الکتریکی دمای جسم را بدون تماس  تا فاصله 50 متر اندازه گیری می کند علاوه بر این دمای اجسام در حال حرکت را هم میتوان اندازه گیری کرد و این مدل دماسنج های لیزری تنها وسیله ای است که دقیق ترین دمای جسم را به ما می دهد یعنی با دقتی تا حدود 2 درجه سانتی گراد و 4 درجه فارنهایت دقیق ترین خطا را در میان ترمومتر ها دارد .

ترمومتر های لیزری در مدل های تک لیزری و دو لیزری برای سهولت در اندازه گیری و کاهش خطاهای دید اپراتور در تجهیزات اندازه گیری مولتی عرضه میگردد.

 ترمومتر لیزری

IR ترمومتر می تواند تشعشعات لیزری ساطع شده به وسیله سطح جسم در حال آزمایش را احساس کند. تمام اجسام اشعه مادون قرمز منتشر می کنند که میزان و شدت آن با دمای آن جسم متناسب است. ترمومتر غیر تماسی –   این دستگاه به سادگی تمامی اشعه های مادون قرمز را که جمع آوری نموده و بصورت تبدیلی از دما نمایش میدهد .

مزایای استفاده از ترمومترهای لیزری چیست؟

اندازه گیری غیر تماسی دما, در مواردی که خطرناک است به شکل ایمن انجام می گیرد. ترمومتر مادن قرمز می تواند با سرعت بالا حتی دمای اجسام در حال حرکت را نیز اندازه گیری کند. دماسنج ها و ترمومتر های مادون قرمز در فواصل زیاد می تواند دمای اجسام را اندازه گیری کند.

ترمومتر غیر تماسی –  در این مطلب به موضوعات تب سنج غیر تماسی- قیمت پیرومتر لیزری- فرق دماسنج با تب سنج- تب سنج طبی غیر تماسی- تب سنج غیر تماسی دیجیتال- تب سنج دیجیتالی- ترمومتر دیجیتال – ترمومتر دیجیتالی صنعتی پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله ترمومتر را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از ترمومتر را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *