مطالب من

دتکتور نشت گاز خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

دتکتور نشت گاز خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

دتکتور نشت گاز خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دتکتور را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات قیمت دتکتور نشت گاز- دتکتور نشت گاز شهری- نحوه نصب سنسور نشت گاز- سنسور نشت گاز شهری- قیمت دتکتور گاز- سیستم اعلام نشت گاز- نشت یاب گاز- سنسور نشت گاز خانگی که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

دتکتور نشت گاز فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان عرضه کننده و ارائه دهنده محصولات کمپانی تستو آلمان فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع قیمت دتکتور نشت گاز- دتکتور نشت گاز شهری- نحوه نصب سنسور نشت گاز- سنسور نشت گاز شهری- قیمت دتکتور گاز- سیستم اعلام نشت گاز- نشت یاب گاز- سنسور نشت گاز خانگی خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع دتکتور باضمانت اصالت کالا و تضمین بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

دتکتور نشت گاز – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک مفتخر است که در ارائه انواع دتکتور در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دتکتور نشت گاز- دتکتور نشت گاز شهری- نحوه نصب سنسور نشت گاز- سنسور نشت گاز شهری- قیمت دتکتور گاز- سیستم اعلام نشت گاز- نشت یاب گاز- سنسور نشت گاز خانگی با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید بدون دغدغه هر نوع برند از دتکتور را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

دتکتور نشت گاز:  دتکتور را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در عرضه و ارائه دتکتور توانسته ایم این محصول را با قیمتی رقابتی دتکتور به مشتریان ارائه نماییم.

دتکتور

در محل‌هایی که احتمال نشت گاز وجود دارد، خطراتی زیادی جان و مال افراد را تهدید می‌کند. در این مکان‌ها گازهای سوختنی قابل اشتعال مانند CNG، استفاده می‌شود که به راحتی مشتعل می‌شوند. دتکتور نشت گاز –  در محیط منزل نیز امکان نشت گاز از شوفاژخانه‌ها و وسایل گازسوز خانه وجود دارد. دتکتور گاز به منظور تشخیص گازهای خطرناک در محیط طراحی شده‌اند. در صورتی که میزان گاز موجود در هوا از حد مجاز تعریف‌شده در سیستم بالاتر برود، هشداردهنده نشت گاز یا همان دتکتور گاز، سیگنال اعلام خطر را به کنترل پنل مرکزی ارسال می‌کند.

نشت گاز چه در محیط خانه و چه در مراکز صنعتی، فاجعه به بار می‌آورد. متأسفانه اکثر اوقات افراد تصور می‌کنند که با تکیه بر حس بویایی خود می‌توانند به موقع متوجه نشت گاز شوند؛ اما در واقعیت اینطور نیست. اکثر اوقات غلظت گازها در یک مکان به اندازه‌ای است که منجر به انفجار، گازگرفتگی و آتش‌سوزی می‌شود. دتکتور نشت گاز –  اندازه‌گیری میزان غلظت گاز، به صورت دستی خطاهای زیادی دارد و لحظه‌ای است؛ اما با یک وسیله‌ی کوچک و سبک به نام دتکتور گازی به صورت خودکار و همیشگی انجام می‌شود. در این مقاله به بررسی دتکتور گاز و چگونگی کارکرد دتکتور گازی می‌پردازیم.

دتکتور گازی چیست؟

دتکتور گاز وسیله‌ای است که وجود گازهای قابل اشتعال و سمی در فضا را شناسایی می‌کند. این وسیله جزء تجهیزات ایمنی در ساختمان‌ها و مراکز صنعتی است که به کمک آن می‌توان نشت گاز را به سرعت تشخیص داد. دتکتور نشت گاز –  دتکتور گاز غلظت غیرعادی گاز را به سرعت تشخیص داده و بلافاصله به سیستم‌های کنترلی اعلام می‌کند. دتکتورهای گاز دارای استانداردها و گواهینامه‌های مختلف از سازمان‌های صدور گواهینامه صنعت می‌باشند.

دتکتور گاز هوشمند

در دتکتورهای هوشمند گازی، تغییرات چگالی گاز توسط مبدل به جریان ۲ الی ۲۰ میلی‌آمپری تبدیل می‌شود و با یک کابل سه سیمه به منظور اندازه‌گیری و کنترل به مرکز اصلی ارسال می‌گردد. سنسور نشت گاز با مانیتورینگ گازهای خطرناک، اکسیدکننده، سمی و قابل انفجار سیستم‌های اعلان را مطلع می‌کند تا به‌وسیله‌ی دستگاه‌های اطلاع‌رسان سمعی، بصری و در بعضی از مواقع ویبراتور و یا لرزاننده، افراد را مطلع کنند. دتکتور نشت گاز –  سیستم‌هایی با دتکتور گازی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند بعد از تشخیص خطر، به سیستم‌های تهویه متصل شوند. البته در صورت زیاد بودن میزان غلظت گازهای پخش‌شده در محیط، آژیر خطر به صدا درمی‌آید. انواع سنسور نشت گاز با توجه به تکنولوژی به کار رفته جهت شناسایی گازها، عبارتند از:

• دتکتور گازی با تکنولوژی مادون قرمز (IR)

• سنسورهای کاتالیستی

• دتکتوز گازی الکتروشیمیایی

دتکتور نشت گاز –  در این مطلب به موضوعات قیمت دتکتور نشت گاز- دتکتور نشت گاز شهری- نحوه نصب سنسور نشت گاز- سنسور نشت گاز شهری- قیمت دتکتور گاز- سیستم اعلام نشت گاز- نشت یاب گاز- سنسور نشت گاز خانگی پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دتکتور را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دتکتور را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *