مطالب من

دور سنج عقربه ای فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

دور سنج عقربه ای فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

دور سنج عقربه ای فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دور سنج را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات سنسور دور سنج موتور- فروش دورسنج ارزان- Rpm سنج- دورسنج مکانیکی- دور سنج دیجیتال- دور سنج صنعتی- دور سنج نوری- ماژول دور سنج که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

دور سنج عقربه ای فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعالیت دارد. ما میخواهیم در این مقاله به موضوعات متنوع سنسور دور سنج موتور- فروش دورسنج ارزان- Rpm سنج- دورسنج مکانیکی- دور سنج دیجیتال- دور سنج صنعتی- دور سنج نوری- ماژول دور سنج بپردازیم. . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولاتش را از جمله انواع دور سنج باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد

دور سنج عقربه ای-یکی از افتخارات فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک این است که در ارائه انواع دور سنج در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سنسور دور سنج موتور- فروش دورسنج ارزان- Rpm سنج- دورسنج مکانیکی- دور سنج دیجیتال- دور سنج صنعتی- دور سنج نوری- ماژول دور سنج با ما همراه باشید . این فروشگاه امکان خرید کلیه لوازم جانبی و سایر ملزومات تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق را از قبیل پراب ، کلمپ ، کیف ، کاور ، رم ، کابل USB و … در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.ما در فروشگاه اینترنتی ابهرالکتریک محصولات کمپانی تستو آلمان را به مشتریان خود عرضه و ارائه می کنیم. شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت هر نوع برند ازدور سنج  را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نموده و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

دور سنج عقربه ای:  دور سنج را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در عرضه دور سنج توانسته ایم بهترین قیمت را با تضمین صد  % اصالت کالا دور سنج  با10 تا 30  % تخفیف فروش به مشتریان خود ارائه نماییم.

دورسنج چیست ؟

با کمک این دستگاه سرعت دوران,سرعت خطی,تعداد دور اجسام می شود دور سنج عقربه ای–  به وسیله دورسنج یا تاکومتر اندازه گیری کرد. دورسنج ها به دو دسته کلی تقسیم می شوند. دورسنج تماسی ودورسنج غیر تماسی

دورسنج عقربه ای

این نوع دورسنج ها می توان گفت از قدیمی ترین نوع دور سنج هاست.اولین دورسنج برای اندازه گیری سرعت حرکت توسط دانشمند المانی در سال 1817 بر اساس خاصیت گریز از مرکز ساخته شد. دور سنج عقربه ای–  این دور سنج ها در ادامه مسیر پیشرفت خود در خودرو های سبک وسنگین برای سنجش دور موتور ماشین ها به کار گرفته شده است.که رفته رفته جای خود را به دستگاه های دیجیتالی داده اند.

دورسنج دیجیتال

دورسنج های دیجیتال توع جدید تر از خانواده دورسنج ها حساب می شوند. دور سنج عقربه ای–  دارای مدار الکترونیکی برای اندازه گیری دقیق تر هستند.

دورسنج دیجیتال مکانیکی

این تاکومتر از یک شفت یا محور عمود تشکیل شده است که در انتها محور در هنگام چرخش یک کلید یا سوییچ حساس فعال می شود دور سنج عقربه ای–  و هر بار سوییچ شدن بیانگر یک بار گردش موتور است این سوییچ در ادامه به یک پردازنده یا میکرو کنترلر متصل می شود که تعداد دفعات سوییچ را ثبت می کند.

دورسنج نوری

نوع دیگری از دورسنج هاست که توسط سنسور مادون قرمز دوران وگردش دور موتور را اندازه گیری می کند.

دور سنج مادون قرمز

این دستگاه با بهره گیری از سنسور های مادون قرمز دقیق دور سنج عقربه ای–  وحساس نور لیزر را با بالاترین دقت وسرعت اندازه گیری نمایش می دهد.

کاربرد دور سنج/ تاکومتر

جهت اندازه گیری سرعت موتورهای دوار غیر قابل دسترس

فن های متحرک ,پمپ ها چرخ دنده و ماشین آلات

خطوط تولید خودرو

دستگاههای پروانه دار

کنترل و اندازه گیری سرعت خطوط طولی نظیر نوار نقاله

دور سنج عقربه ای–  ما در این مقاله به موضوعات سنسور دور سنج موتور- فروش دورسنج ارزان- Rpm سنج- دورسنج مکانیکی- دور سنج دیجیتال- دور سنج صنعتی- دور سنج نوری- ماژول دور سنج پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دور سنج را با 10 تا 30  % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه ازدور سنج از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *