مطالب من

فانکشن ژنراتور دیجیتال خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

فانکشن ژنراتور دیجیتال خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع فانکشن ژنراتور را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات فانکشن ژنراتور اندروید- فانکشن ژنراتور ردیاب- فانکشن ژنراتور جیبی- قیمت فانکشن ژنراتور- تحقیق در مورد فانکشن ژنراتور- آموزش کار با فانکشن ژنراتور- فانکشن ژنراتور در پروتئوس- تفاوت سیگنال ژنراتور و فانکشن ژنراتور  که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

فانکشن ژنراتور دیجیتال : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران فعالیت دارد. در این مقاله به موضوعات فانکشن ژنراتور اندروید- فانکشن ژنراتور ردیاب- فانکشن ژنراتور جیبی- قیمت فانکشن ژنراتور- تحقیق در مورد فانکشن ژنراتور- آموزش کار با فانکشن ژنراتور- فانکشن ژنراتور در پروتئوس- تفاوت سیگنال ژنراتور و فانکشن ژنراتور  خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع فانکشن ژنراتور با ارسال سریع و پرداخت در محل تا سی  % تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

فانکشن ژنراتور دیجیتال – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع فانکشن ژنراتور دیجیتال – در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فانکشن ژنراتور اندروید- فانکشن ژنراتور ردیاب- فانکشن ژنراتور جیبی- قیمت فانکشن ژنراتور- تحقیق در مورد فانکشن ژنراتور- آموزش کار با فانکشن ژنراتور- فانکشن ژنراتور در پروتئوس- تفاوت سیگنال ژنراتور و فانکشن ژنراتور  با ما همراه باشید . فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر الکتریک بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق کشور همواره ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه هر نوع برند ازفانکشن ژنراتور دیجیتال- را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

فانکشن ژنراتور دیجیتال :  فانکشن ژنراتور دیجیتال را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در ارائه و عرضه  فانکشن ژنراتور دیجیتال  توانسته است این محصول را با قیمتی رقابتی فانکشن ژنراتور دیجیتال به مشتریان ارائه نماید.  

تفاوت فانکشن ژنراتورهای قدیمی با مدل های امروزی (AWG) :

فانکشن ژنراتورهای آنالوگ تنها قابلیت تولید شکل موج های سینوسی، مربعی و مثلثی تا فرکانس های ماکزیمم 5MHz را داشتند. معمولا دارای یک نمایشگر seven-segment برای نمایش مقدار فرکانس بودند  و مقدار دامنه سیگنال توسط پیچی بنام Amplitude تغییر میکرد( عموما نمایش داده نمیشد) اما در فانکشن ژنراتورهای جدید که در اصل مولد شکل موج دلخواه (AWG) نام دارند، سیستم بصورت کاملا دیجیتالی بوده و علاوه بر نمایش مقادیر دامنه، فرکانس و… ، قابلیت تولید انواع شکل موج دلخواه را دارد.

 بدین صورت که میتوان شکل موج دلخواهی را از طریق فانکشن ژنراتور تولید نمود و یا سیگنالی که از طریق اسیلوسکوپ دیجیتال ذخیره نموده اید، بارگزاری کنید. فانکشن ژنراتور–  در مدل های سوئیپ فانکشن ژنراتور، علاوه بر تولید شکل موج های مشخص، تولید انواع مودلاسیون ها (AM,FM,PM,FSK,PWM) و حالت Burst و Sweep را نیز دارد. همچنین میتوان فرکانس را نیز توسط ماژول فرکانس شمار اندازه گیری نمود.

امکانات فانکشن ژنراتورهای دیجیتالی جدید :

*تولید شکل موج دلخواه

*داشتن ویژگی سوئیپ( تغیر فرکانس یک سیگنال بین دو نقطه مشخص)

*داشتن ویژگی Burst

*تک یا دو کاناله بودن

*عدم نیاز به خروجی CMOS یا TTL ( در مدلهای جدید میتوان سیگنال پالسی با دامنه و duty cycle مشخص تولید نمود)فانکشن ژنراتور دیجیتال

*امکان ذخیره سیگنال تولیدی

*امکان اتصال به کامپیوتر ( مشاهده آنلاین؛ ذخیره؛ پرینت و…)

*امکان وارد کردن سیگنال ذخیره شده از روی اسیلوسکوپ( اسیلوسکوپ دیجیتال حافظه دار یا DSO)

*داشتن نمایشگر LCD و کیبورد جهت کاربری آسان

*حالت های متنوع تریگر

*تولید نویز

*خروجی 10Vpp برای امپدانس 50Ω و 20Vpp برای های امپدانس :

توضیح نکته فوق : همانطور که در تحلیل مدارات، بیشترین انتقال توان را زمانی داریمفانکشن ژنراتور دیجیتال– که تطبیق امپدانس بین ورودی و مدار ایجاد شود که بهترین مقدار برای این توان، 50Ω است. معمولا برای مدارات الکتریکی این امپدانس مورد نیاز است اما گاهی در بعضی مدارات نیاز به یک ولتاژ تحریک داریم در حالی که جریانی از منبع کشیده نمیشود(مانند ورودی Op-amp) اصطلاحا به این موارد، High Impedance میگوییم.

فانکشن ژنراتور دیجیتال –  در این مطلب به موضوعات فانکشن ژنراتور اندروید- فانکشن ژنراتور ردیاب- فانکشن ژنراتور جیبی- قیمت فانکشن ژنراتور- تحقیق در مورد فانکشن ژنراتور- آموزش کار با فانکشن ژنراتور- فانکشن ژنراتور در پروتئوس- تفاوت سیگنال ژنراتور و فانکشن ژنراتور  پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله فانکشن ژنراتور دیجیتال را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از فانکشن ژنراتور را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *