مطالب من

قیمت فانکشن ژنراتور خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت فانکشن ژنراتور خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت فانکشن ژنراتور خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع فانکشن ژنراتور را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات سیگنال ژنراتور جیبی- قیمت فانکشن ژنراتور آنالوگ- سیگنال ژنراتور خرید- فانکشن ژنراتور ارزان- تفاوت سیگنال ژنراتور و فانکشن ژنراتور- فانکشن ژنراتور ردیاب- سیگنال ژنراتور صوتی  که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت فانکشن ژنراتور : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان تامین کننده سفارشی قطعات خاص از سراسر دنیا با ارزانترین قیمت رقابتی فعالیت دارد.  در این مقاله به موضوعات متنوع سیگنال ژنراتور جیبی- قیمت فانکشن ژنراتور آنالوگ- سیگنال ژنراتور خرید- فانکشن ژنراتور ارزان- تفاوت سیگنال ژنراتور و فانکشن ژنراتور- فانکشن ژنراتور ردیاب- سیگنال ژنراتور صوتی  خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک انواع محصولات خود را از جمله فانکشن ژنراتور باضمانت اصالت کالا و مناسب ترین قیمت موجود در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

قیمت فانکشن ژنراتور – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین در ارائه انواع فانکشن ژنراتور در خدمت شما بزرگواران می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیگنال ژنراتور جیبی- قیمت فانکشن ژنراتور آنالوگ- سیگنال ژنراتور خرید- فانکشن ژنراتور ارزان- تفاوت سیگنال ژنراتور و فانکشن ژنراتور- فانکشن ژنراتور ردیاب- سیگنال ژنراتور صوتی  با ما همراه باشید . تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر ارائه دهنده طیف وسیعی از تجهیزات تستر الکتریکال و فیزیکال، تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق، تست، کالیبراسیون، آزمایشگاهی و صنعتی، ترمومتر و دماسنج، فشارسنج، ترموویژن و دوربین های حرارتی، کالیبراتور فشار – ولتاژ و جریان، تجهیزات شبکه، میگر و تستر عایق، مولتی متر، اسیلوسکوپ و اسکوپ های آزمایشگاهی، ارت سنج، پاور آنالایزر، آمپرمتر، متر لیزری، کالیبراتورهای ضدانفجار، ویبرومتر و لرزش سنج، دورسنج، نیروسنج، نشت یاب گاز، آنالایزر گاز، گوس متر، تجهیزات شبکه، فانکشن ژنراتور، فرکانس متر، خازن سنج، RSTمتر، LCRمتر، ترانسمیتر، اینورتر، اتوماسیون، تجهیزات پنوماتیک، تجهیزات هیدرولیک، تجهیزات تابلویی، مانومتر، خلاء سنج، بارومتر، گیج فشار، هندپمپ، ترانسمیتر فشار و وکیوم متر و … با برند مختلف مانند : فلوک ، تستو ، کیوریسو ، فلر ، اکستک ، هانا ، لوترون ، مارمونیکس ، CEM ، UNI-T ، سانوا ، مولتی متریکس ، هانیانگ ، مستک ، ویکتور ، TES و … می باشد. شما می توانید با خیال آسوده هر نوع برند از قیمت فانکشن ژنراتور را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

قیمت فانکشن ژنراتور :فانکشن ژنراتور را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خرید نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در تهیه و پخش فانکشن ژنراتور توانسته ایم مناسبترین  قیمت فانکشن ژنراتور را به مشتریان ارائه نماییم.  

فانکشن ژنراتور، سیگنال ژنراتور یا (AWG (Arbitrary waveform Generator چیست؟

مهمترین دستگاه در تست تجهیزات الکترونیک فانکشن یا سیگنال ژنراتور (signal generator) می‌باشد. فانکشن ژنراتور یک تولید کننده سیگنال یا شکل موج مانند سینوسی، مربعی، مثلثی و… با دامنه و فرکانس‌های مختلف می‌باشد. بطور مثال توسط یک فانکشن ژنراتور می توان شکل موج مربعی به دامنه ۵Vpp با فرکانس ۱۲KHz را تولید کرد. سپس از این سیگنال بعنوان منبع تغذیه در مدارات الکترونیکی، مخابراتی و… استفاده کرد. برای عیب یابی و طراحی در مدار نیاز به سیگنال قابل کنترل داریم تا بتوانیم بهترین عمکرد از مدار را بدست آوریم.

فانکشن ژنراتور یا سیگنال ژنراتور

کاربرد‌ها:

* مراکز تحقیق و توسعه

* آزمایشگاه‌های آموزشی مانند آزمایشگاه الکترونیک در دانشگاه‌ها

* تعمیر تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی

* تست پاسخ دهی و تست تحریک، بررسی خصوصیات پاسخ فرکانسی و تزریق سیگنال داخل مداری

تفاوت سیگنال ژنراتور با فانکشن ژنراتور

نام اصلی سیگنال ژنراتور، RF سیگنال ژنراتور می باشد که RF اش حذف گردیده است. همانطور که از نامش پیداست مخصوص تولید سیگنال‌ها در محدوده RF یا Radio Frequency و ماکروویو می باشد. کاربرد این دستگاه در تست فرستنده ها، سیستم‌های WiFi، WiMAX، GPS، انتشار صوت و تصویر، مخابرات ماهواره‌ای و رادار‌ها می باشد. محدوده فرکانس سیگنال ژنراتور‌های RF، از چند کیلو هرتز تا ۱۵۰MHz به بالا است و در سیگنال ژنراتور‌های ماکروویو کمتر از ۱MHz تا ۲۰GHz می باشد. قیمت فانکشن ژنراتور –  البته سیگنال ژنراتور‌هایی هم وجود دارد که علاوه بر تولید سیگنال RF، فانکشن ژنراتور نیز می باشد.

نحوه استفاده از فانکشن ژنراتور:

برای کار با signal generator ابتدا آن را روشن می‌کنیم و سپس از طریق دکمه متغیر مربوط به فرکانس مقدار محدوده فرکانس مورد نظر خود را انتخاب می‌کنیم و با ولوم تغییر فرکانس مقدار آن را دقیق می‌نماییم، در مرحله بعد باید نوع سیگنال خود اعم از سینوسی، مربعی، دندان اره‌ای و…. را از طریق دکمه‌های مربوطه انتخاب می نماییم و در مرحله آخر باید مقدار دامنه یا ولتاژ پیک تا پیک را تنظیم نماییم که آن هم کلید مربوط به خود را دارد، حال می‌توانیم سیگنال مربوطه را از خروجی دریافت نماییم.

فاکتور‌های مهم جهت انتخاب فانکشن ژنراتور یا AWG:

۱- محدوده فرکانس

۲- دامنه سیگنال پیک تو پیک

۳- سرعت نمونه برداری (مثلا ۲۵۰MS/s)

۴- رزولوشن (بطور مثال ۱۲ بیتی)

۵- تعداد کانال خروجی

۶- نوع فانکشن‌ها (سینوسی، مربعی، مثلثی، نویز و…)

۷- قابلیت Sweep یا Burst

۸- قابلیت اتصال به کامپیوتر

۹- تولید مدلاسیون‌ها مانند AM، FM و…

۱۰- داشتن شمارنده فرکانس یا فرکانس متر

قیمت فانکشن ژنراتور –  ما در این مقاله به موضوعات سیگنال ژنراتور جیبی- قیمت فانکشن ژنراتور آنالوگ- سیگنال ژنراتور خرید- فانکشن ژنراتور ارزان- تفاوت سیگنال ژنراتور و فانکشن ژنراتور- فانکشن ژنراتور ردیاب- سیگنال ژنراتور صوتی  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله فانکشن ژنراتور را با مناسبترین قیمت و تضمین اصالت کالا در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان گرامی نماییم. توصیه و خواهش ما این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از  فانکشن ژنراتور را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *