مطالب من

مدار منبع تغذیه فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

مدار منبع تغذیه فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

مدار منبع تغذیه: فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع مدار منبع تغذیه را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات مدار منبع تغذیه 0 تا 30 ولت 10 آمپر- مدار منبع تغذیه 12 ولت 1 آمپر- مدار منبع تغذیه 10 آمپر- مدار منبع تغذیه 0 تا 30 ولت 3 آمپر- مدار منبع تغذیه 0 تا 30 ولت 5 آمپر- مدار منبع تغذیه 12 ولت 3 آمپر- مدار منبع تغذیه حرفه ای- مدار منبع تغذیه ساده که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

مدار منبع تغذیه: فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعالیت دارد. ما میخواهیم در این مقاله به موضوعات متنوع مدار منبع تغذیه 0 تا 30 ولت 10 آمپر- مدار منبع تغذیه 12 ولت 1 آمپر- مدار منبع تغذیه 10 آمپر- مدار منبع تغذیه 0 تا 30 ولت 3 آمپر- مدار منبع تغذیه 0 تا 30 ولت 5 آمپر- مدار منبع تغذیه 12 ولت 3 آمپر- مدار منبع تغذیه حرفه ای- مدار منبع تغذیه ساده بپردازیم. . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولاتش را از جمله انواع منبع تغذیه باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد

مدار منبع تغذیه– یکی از افتخارات فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک این است که در ارائه انواع منبع تغذیه در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدار منبع تغذیه 0 تا 30 ولت 10 آمپر- مدار منبع تغذیه 12 ولت 1 آمپر- مدار منبع تغذیه 10 آمپر- مدار منبع تغذیه 0 تا 30 ولت 3 آمپر- مدار منبع تغذیه 0 تا 30 ولت 5 آمپر- مدار منبع تغذیه 12 ولت 3 آمپر- مدار منبع تغذیه حرفه ای- مدار منبع تغذیه ساده با ما همراه باشید . این فروشگاه امکان خرید کلیه لوازم جانبی و سایر ملزومات تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق را از قبیل پراب ، کلمپ ، کیف ، کاور ، رم ، کابل USB و … در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.ما در فروشگاه اینترنتی ابهرالکتریک محصولات کمپانی تستو آلمان را به مشتریان خود عرضه و ارائه می کنیم. شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت هر نوع برند از منبع تغذیه را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نموده و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

مدار منبع تغذیه: منبع تغذیه را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در عرضه منبع تغذیه توانسته ایم بهترین قیمت را با تضمین صد  % اصالت کالا منبع تغذیه با10 تا 30  % تخفیف فروش به مشتریان خود ارائه نماییم.  

مشخصات و ویژگیهای مدار منبع تغذیه متغیر

این منبع تغذیه دارای کیفیت بالا با یک خروجی تثبیت شده است که ولتاژ خروجی آن بین ۰ تا ۳۰ ولت مستقیم قابل تنظیم است. این مدار همچنین دارای یک محدود کننده جریان خروجی الکترونیکی است که به طور موثر جریان خروجی را از چند میلی آمپر (۲ میلی آمپر) تا حداکثر خروجی سه آمپر کنترل می کند. مدار منبع تغذیه– این ویژگی در مدار منبع تغذیه باعث می شود که بتوانیم دستگاهها و مدارها را با کنترل جریان مناسب به طور ایمن آزمایش کرده و از آسیب دیدن آنها جلوگیری کنیم. همچنین در زمان اتصال کوتاه خروجی مدار منبع تغذیه از سوختن منبع تغذیه محافظت می کند.

طرز کار مدار منبع تغذیه متغیر

ولتاژ اولیه مدار منبع تغذیه توسط یک ترانسفورماتور کاهنده ۲۲۰ ولت به ۲۴ ولت متناوب با جریان خروجی ۳ آمپر تأمین می شود. این ولتاژ توسط یک پل دیود متشکل از چهار دیود D1-D4 به DC تبدیل و توسط خازن C1 و مقاومت R1 فیلتر می شود. توجه داشته باشید که ورودی منبع حتما باید ۲۴ ولت متناوب باشد. به این دلیل که باید از طریق R2 , C1 , C3 , D5 ,D6 ولتاژ منفی را برای تغذیه U2 و U3 تأمین کند. وگرنه مدار کار نخواهد کرد. مدار منبع تغذیه– پس حتما از یک ترانس ۲۴ ولت ۳ آمپر استفاده کنید.این مدار دارای برخی از ویژگی های منحصر به فرد است که آن را کاملا متفاوت از دیگر منابع در کلاس خود می کند. در این مدار به جای استفاده از فیدبک متغیر برای کنترل ولتاژ خروجی، از یک آمپلی فایر با گین ثابت جهت ارائه ولتاژ مرجع مورد نیاز برای عملکرد پایدار استفاده شده است. ولتاژ مرجع در خروجی U1 تولید می شود و ولتاژ خروجی مدار توسط P1 کنترل می شود.یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم مدار، امکان پیش تنظیم حداکثر خروجی جریان مدار منبع تغذیه است. ایجاد این امکان توسط U3 و P2 و المانهای متصل به آن انجام می شود.

مدار منبع تغذیه–  ما در این مقاله به موضوعات مدار منبع تغذیه 0 تا 30 ولت 10 آمپر- مدار منبع تغذیه 12 ولت 1 آمپر- مدار منبع تغذیه 10 آمپر- مدار منبع تغذیه 0 تا 30 ولت 3 آمپر- مدار منبع تغذیه 0 تا 30 ولت 5 آمپر- مدار منبع تغذیه 12 ولت 3 آمپر- مدار منبع تغذیه حرفه ای- مدار منبع تغذیه ساده پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله مدار منبع تغذیه را با 10 تا 30  % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه ازمدار منبع تغذیهاز هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *