مطالب من

منبع تغذیه دوبل تراکینگ DC خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

منبع تغذیه دوبل تراکینگ DC خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

منبع تغذیه دوبل تراکینگ DC: خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع منبع تغذیه دوبل تراکینگ DCرا با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات منبع تغذیه دوبل تراکینگ چیست- منبع تغذیه دوبل چیست- منبع تغذیه دوبل 30 ولت 5 آمپر- منبع تغذیه سوئیچینگ دوبل- منبع تغذیه آزمایشگاهی- منبع تغذیه آزمایشگاهی ac- منبع تغذیه آزمایشگاهی ایرانی- منبع تغذیه که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

منبع تغذیه دوبل تراکینگ DC: فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان مرجع کامل تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و همچنین به عنوان معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع منبع تغذیه دوبل تراکینگ چیست- منبع تغذیه دوبل چیست- منبع تغذیه دوبل 30 ولت 5 آمپر- منبع تغذیه سوئیچینگ دوبل- منبع تغذیه آزمایشگاهی- منبع تغذیه آزمایشگاهی ac- منبع تغذیه آزمایشگاهی ایرانی- منبع تغذیه خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع منبع تغذیه دوبل باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

منبع تغذیه دوبل تراکینگ DC– فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع منبع تغذیه دوبل در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد منبع تغذیه دوبل تراکینگ چیست- منبع تغذیه دوبل چیست- منبع تغذیه دوبل 30 ولت 5 آمپر- منبع تغذیه سوئیچینگ دوبل- منبع تغذیه آزمایشگاهی- منبع تغذیه آزمایشگاهی ac- منبع تغذیه آزمایشگاهی ایرانی- منبع تغذیه با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از منبع تغذیه دوبل را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

منبع تغذیه دوبل تراکینگ DC:  منبع تغذیه دوبل را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خرید نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در تهیه و پخش منبع تغذیه دوبل توانسته ایم مناسبترین  قیمت منبع تغذیه دوبل را به مشتریان ارائه نماییم.  

منبع تغذیه دو کانال DC  قابل برنامه ریزی

وظیفه اصلی منابع تغذیه DC تولید ولتاژ و جریان مشخص DC توسط دستگاه میباشد. بطور معمول ماکزیمم ولتاژ 30V/3A می باشد اما در برخی کاربرد های نیاز به ماکزیمم 60 ولت تغذیه داریم؛ منبع تغذیه دوبل تراکینگ DC– در این موقع استفاده از منابع تغذیه دوبل تراکینگ یا دو کانال توصیه میشود و میتوان با سری کردن دو منبع مستقل، ماکزیمم تا 60 ولت خروجی 3A داشت یا در بعضی موارد جریان بالاتر از 3A مدنظر است که دراین صورت با موازی کردن دو منبع تغذیه 30V/6A به این هدف خواهیم رسید. منبع تغذیه دوبل تراکینگ در مداراتی که دو پاور ساپلای مستقل از هم نیاز داشته باشیم ,استفاده می گردند.

از مهمترین ویژگی منابع تغذیه OWON ، قابل برنامه ریزی بودن آن می باشد( تعیین OVP و OCP، ست کردن تایمر برای ولتاژ و جریان های خاص و…). منبع تغذیه دوبل تراکینگ DC– یکی از کاربردهای این منابع تغذیه پروگرمبل، شبیه‌سازی باتری است.

در بخش R&D و یا خط تولید صنایعی مانند صنعت ماشین های برقی که برق ماشین از باتری تامین می‌شود، به جای باتری از شبیه‌ساز باتری استفاده می‌شود که پاور ساپلای مذکور، در این زمینه استفاده می شود. منبع تغذیه دوبل تراکینگ DC– بدین گونه که چون ولتاژ و جریان خروجی قابل برنامه‌ریزی است، می‌توان حالات مختلف ولتاژ را در آن ایجاد کرد؛ لذا منبع تغذیه قادر است نوسانات و افت ناگهانی ولتاژ که در وضعیت استارت زدن ماشین در باتری رخ می دهد را شبیه سازی کند.

منبع تغذیه دوبل تراکینگ DC–  ما در این مقاله به موضوعات منبع تغذیه دوبل تراکینگ چیست- منبع تغذیه دوبل چیست- منبع تغذیه دوبل 30 ولت 5 آمپر- منبع تغذیه سوئیچینگ دوبل- منبع تغذیه آزمایشگاهی- منبع تغذیه آزمایشگاهی ac- منبع تغذیه آزمایشگاهی ایرانی- منبع تغذیه پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله منبع تغذیه دوبل را با مناسبترین قیمت و تضمین اصالت کالا در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان گرامی نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از منبع تغذیه دوبل را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  دردفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *