مطالب من

میلی اهم متر رومیزی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

میلی اهم متر رومیزی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

میلی اهم متر رومیزی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع میلی اهم متر را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات میکرو اهم متر چیست- میکرو اهم متر- سایت مولتی متر- قیمت مولتی متر آنالوگ- خرید مولتی متر- دستگاه های مولتی متر- مولتی متر bm15d- مولتی متر تایوانی که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 میلی اهم متر رومیزی فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان عرضه کننده و ارائه دهنده محصولات کمپانی تستو آلمان فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع میکرو اهم متر چیست- میکرو اهم متر- سایت مولتی متر- قیمت مولتی متر آنالوگ- خرید مولتی متر- دستگاه های مولتی متر- مولتی متر bm15d- مولتی متر تایوانیخواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع میلی اهم متر باضمانت اصالت کالا و تضمین بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

میلی اهم متر رومیزی فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک مفتخر است که در ارائه انواع میلی اهم متر در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو اهم متر چیست- میکرو اهم متر- سایت مولتی متر- قیمت مولتی متر آنالوگ- خرید مولتی متر- دستگاه های مولتی متر- مولتی متر bm15d- مولتی متر تایوانی با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید بدون دغدغه هر نوع برند از میلی اهم متر را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

 میلی اهم متر رومیزی:   میلی اهم متر را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در عرضه و ارائه میلی اهم متر توانسته ایم این محصول را با قیمتی رقابتی میلی اهم متر به مشتریان ارائه نماییم.

میلی اهم متر چیست ؟ کاربرد آن

میلی اهم متر (Milli Ohm Meter) دستگاهی است که توانایی اندازه گیری مقاومت الکتریکی کمتر از یک اهم را دارا می باشد، میلی اهم متر ها مقاومت الکتریکی را با دقت بالا اندازه گیری کرده و علاوه بر نمایش آن معمولا امکان ذخیره سازی آن نیز وجود دارد. میلی اهم متر ها در صنایع مختلف جهت توسعه دستگاه ها و قطعات الکتریکی هم چون خازن ها، واسطه ها و همچنین آزمایش هادی حفاظتی، برقگیرها بسیار پر کاربرد می باشند.

میلی اهم مترها قابلیت اندازه گیری محدوده پایین مقاومت الکتریکی را دارد. میلی اهم متر رومیزی –  محدوده اندازه گیری مقاومت در این میلی اهم متر ، 1mΩ~8mΩ با دقت 1 میکرو اهم و 8mΩ~12mΩ با دقت 10 میکرو اهم با تست جریان 5A، محدوده 4mΩ~600mΩ با تست جریان یک آمپر و محدوده های بعدی ، 6Ω/60Ω/600Ω/6KΩ می باشد؛ معمولا میلی اهم مترها دارای هم رنج دستی و هم رنج اتوماتیک می باشند.

مقاومت ممکن است بسیار کوچک به نظر برسد اما از لحاظ ایمنی بسیار استاندارد است. (VDE , CSA , VL , …) بسیاری از دستگاه ها احتیاج به برق AC دارند (115 یا 230ولت AC). جریان های AC نباید با کاربر در تماس قرار گیرد زیرا میزان حوادث و خطاها در این صورت افزایش میابد. میلی اهم متر رومیزی –  برای غلبه به این مشکلات، سازندگان یک مسیر زمینی در تجهیزات می سازند که پتانسیل بالا را به زمین منتقل می کند و از کاربر در طول مدت استفاده دور می کند. اگر مقاومت پائینی در این مسیرها وجود داشته باشد، صدمه و آسیب ممکن است ایجاد شود. اندازه گیری میلی اهم، جهت توسعه دستگاه ها و قطعات الکتریکی همچون خارن ها و واسطه ها حائز اهمیت است.

میلی اهم متر رومیزی –  در این مطلب به موضوعات میکرو اهم متر چیست- میکرو اهم متر- سایت مولتی متر- قیمت مولتی متر آنالوگ- خرید مولتی متر- دستگاه های مولتی متر- مولتی متر bm15d- مولتی متر تایوانی پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله میلی اهم متر را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از میلی اهم متر را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *