مطالب من

نیروسنج کششی فشاری خرید تا 30% تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

نیروسنج کششی فشاری خرید تا 30% تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

نیروسنج کششی فشاری: خرید تا 30% تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع نیروسنج کششی را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات قیمت نیروسنج کششی- فرمول نیروسنج- قیمت نیروسنج آزمایشگاهی- خرید نیروسنج فنری- نیروسنج چیست- قیمت نیروسنج ساده- خرید نیروسنج عقربه ای- قیمت نیروسنج عقربه ای که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

نیروسنج کششی فشاری- فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعالیت دارد. ما میخواهیم در این مقاله به موضوعات متنوع قیمت نیروسنج کششی- فرمول نیروسنج- قیمت نیروسنج آزمایشگاهی- خرید نیروسنج فنری- نیروسنج چیست- قیمت نیروسنج ساده- خرید نیروسنج عقربه ای- قیمت نیروسنج عقربه ای بپردازیم. . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولاتش را از جمله انواع نیروسنج کششی باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد

نیروسنج کششی فشاری -یکی از افتخارات فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک این است که در ارائه انواع نیروسنج کششی فشاری در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت نیروسنج کششی- فرمول نیروسنج- قیمت نیروسنج آزمایشگاهی- خرید نیروسنج فنری- نیروسنج چیست- قیمت نیروسنج ساده- خرید نیروسنج عقربه ای- قیمت نیروسنج عقربه ای با ما همراه باشید . این فروشگاه امکان خرید کلیه لوازم جانبی و سایر ملزومات تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق را از قبیل پراب ، کلمپ ، کیف ، کاور ، رم ، کابل USB و … در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.ما در فروشگاه اینترنتی ابهرالکتریک محصولات کمپانی تستو آلمان را به مشتریان خود عرضه و ارائه می کنیم. شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت هر نوع برند ازنیروسنج کششی فشاری را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نموده و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

نیروسنج کششی فشاری :  نیروسنج کششی فشاری را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در عرضه نیروسنج کششی توانسته ایم بهترین قیمت را با تضمین صد درصد اصالت کالا نیروسنج کششی با10 تا 30 % تخفیف فروش به مشتریان خود ارائه نماییم.  

نیروسنج چیست؟

نیروسنج ها ابزارهای اندازه گیری هستند که به منظور اندازه گیری نیروی اعمال شده به یک جسم در طول یک آزمون یا عملیات مورد استفاده قرار می گیرند. این ابزارها معمولا در صنایع مختلف جهت تحقیق و توسعه، عملیات تولید، یا برای کنترل کیفیت مورد استفاده قرار می گیرند. نیروسنج کششی فشاری – یکی از کاربردهای متداول نیروسنج در اجرای آزمون های کشش و فشار است. به همین علت در این کاربردها نیروسنج ها را به عنوان گیج های نیروی پوش پول یا گیج های نیروی کششی فشاری می شناسند.

نیروسنج کششی و فشاری دستگاهی جهت اندازه گیری نیرو و سنجش به دو روش کششی و فشاری با دقت فوق العاده است.

دستگاه نیروسنج فشاری و کششی 100 کیلو گرم FG-5100

دستگاه نیرو سنج فشاری LUTRON FG-5100 در دو وضعیت فشار و کشش با پراب مجزا S شکل بوده و امکان اتصال به کامپیوتر و امکان صفرکردن توسط اپراتور را نیز دارا می باشد . نیروسنج کششی فشاری – این مدل روی پایه نگه دارنده FS-1001 سوار نمی شود چون که سنسور لودسل ان S شکل و مجزا از نیرو سنج است

مشخصات فنی  نیرو سنج فشاری و کششی 100 کیلو گرم FG-5100:

اندازه گیری در دو وضعیت فشار و کشش

اندازه گیری نیرو از 0 الی 100 کیلو گرم

دقت اندازه گیری بالا / دارای سنسور مجزا

واحدهای نمایش نیرو در سیستم های کیلوگرم / پوند / نیوتن

قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق کابل و نرم افزار مربوطه

نگه دارنده MAX “دیتاهلد” صفر کردن دستی

همراه با کیف حمل

نیروسنج کششی فشاری –  ما در این مقاله به موضوعات قیمت نیروسنج کششی- فرمول نیروسنج- قیمت نیروسنج آزمایشگاهی- خرید نیروسنج فنری- نیروسنج چیست- قیمت نیروسنج ساده- خرید نیروسنج عقربه ای- قیمت نیروسنج عقربه ای پرداختیم. در پایان مجددا تاکید میکنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله نیروسنج کششی فشاری را با 10% تا 30 % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه ازنیروسنج کششی از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *