مطالب من

رطوبت سنج جامدات

پراب رطوبت سنج خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

رطوبت سنج جامدات (Hiumidity Meter) چیست ؟

رطوبت سنج جامدات دستگاهی است که می تواند جهت اندازه گیری و نمایش رطوبت چوب و سایر محصولات ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. رطوبت اجسامی از جمله : گچ , پنل های چوبی , بتون و … را می توان به وسیله این دستگاه اندازه گیری کرد .

واحد اندازه گیری رطوبت برای اجسام مختلف متفاوت است. بعضی از اجسام را می توان با % نشان داد و برای بعضی دیگر از مقیاس0 الی 100 استفاده می کنیم که 100میزان حداکثر رطوبت و 0 میزان حداقل رطوبت است. تعدادی از دستگاها با استفاده از 3 شاخص خشک, مرطوب و خیس کار را برای کاربر بسیار ساده می کنند.

 

نم سنج ها به دو دسته تقسیم می شوند :

پراب مخرب (نفوذی )

رطوبت سنج جامدات با پراب مخرب ، رطوبت اجسام را به وسیله پرابی پین مانند اندازه گیری می کند. بدین صورت که پین ها را مستقیما داخل جسم  فرو (5 میلی متر) می کنند و پس از اندازه گیری به صورت نموداری و یا عددی بر روی دستگاه نمایش داده می شوند .

پراب غیر مخرب (غیر نفوذی )

رطوبت سنج جامدات با پراب غیرمخرب به صورت لمسی عمل اندازه گیری را انجام داده و گاهی به همراه ترمومتر های غیرتماسی (IR) ساخته شده اند که استفاده آسان تری را برای کاربر فراهم می آورد .

کاربردهای رطوبت سنج جامدات

اطلاع از میزان رطوبت موجود در چوب ها ، دیوارها و یا سایر مصالح ساختمانی جهت جلو گیری از خسارات ناشی از رطوبت زیاد ویا مجاورت با آب و رطوبت

  • کارخانجات مبلمان سازی و بازساز
  • کارخانجات جهت خشک کردن چوب
  • بازرسی ساختمان و مبارزه با آفات
  • کنترل رطوبت زغال سنگ جهت محاسبه دقیق وزن

پراب رطوبت سنج خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

در این مطلب به موضوعات پراب رطوبت سنج – قیمت پراب رطوبت سنج- انواع رطوب سنج- قیمت رطوب سنج دیجیتال- مشخصات پراب رطوب- پراب رطوب سنج جامدات- رطوبت سنج جامدات دیجیتال پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله پراب رطوبت سنج را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از پراب رطوبت سنج را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *