مطالب من

کلر سنج آب فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

کلر سنج آب فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

کلر سنج آب فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع کلر سنج را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات کلر سنج استخر- کیت اندازه گیری کلر آب- کیت کلر سنج کاریزاب- قیمت دستگاه کلرسنج دیجیتال- خرید دستگاه کلر سنج- دستگاه تست کلر آب- دستگاه کلر سنج آب- قیمت دستگاه اندازه گیری کلر آب که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

کلر سنج آب : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعالیت دارد. ما میخواهیم در این مقاله به موضوعات متنوع کلر سنج استخر- کیت اندازه گیری کلر آب- کیت کلر سنج کاریزاب- قیمت دستگاه کلرسنج دیجیتال- خرید دستگاه کلر سنج- دستگاه تست کلر آب- دستگاه کلر سنج آب- قیمت دستگاه اندازه گیری کلر آب بپردازیم. . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولاتش را از جمله انواع کلر سنج باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد

کلر سنج آب-یکی از افتخارات فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک این است که در ارائه انواع کلر سنج در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلر سنج استخر- کیت اندازه گیری کلر آب- کیت کلر سنج کاریزاب- قیمت دستگاه کلرسنج دیجیتال- خرید دستگاه کلر سنج- دستگاه تست کلر آب- دستگاه کلر سنج آب- قیمت دستگاه اندازه گیری کلر آب با ما همراه باشید . این فروشگاه امکان خرید کلیه لوازم جانبی و سایر ملزومات تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق را از قبیل پراب ، کلمپ ، کیف ، کاور ، رم ، کابل USB و … در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.ما در فروشگاه اینترنتی ابهرالکتریک محصولات کمپانی تستو آلمان را به مشتریان خود عرضه و ارائه می کنیم. شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت هر نوع برند ازکلر سنج  را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نموده و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

کلر سنج آب:  کلر سنج را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در عرضه کلر سنج توانسته ایم بهترین قیمت را با تضمین صد  % اصالت کالا کلر سنج  با10 تا 30  % تخفیف فروش به مشتریان خود ارائه نماییم.

کلر سنج چیست؟

کلرسنج دستگاهی است که جهت اندازه گیری مقدار کلر آزاد، ترکیبی و کل کلر محلول در آب به کار می رود. کلر سنج آب–  با توجه به اینکه کلرزنی یکی از متداولترین روشهای گندزدایی آب است و باعث ازبین رفتن ویروس ها و میکروب های آب می شود، از طرفی نیز می تواند خطرناک باشد، اندازه گیری کلر و کلرسنجی بوسیله کلرسنج ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

روش کار کلر سنج ها

کلرزنی متداولترین روش گندزدایی آب است. استفاده از کلر و ترکیبات آن در حال حاضر عامل اصلی گندزدایی آب آشامیدنی در تمام شهرهای کشور می باشد. کلر سنج آب–  کلرسنجی به روش رنگ سنجی ، مرسوم ترین روش اندازه گیری کلرباقیمانده می باشد. اساس این روش عبارت است ازاضافه کردن نوعی ماده معرف به نام DPD به آب حاوی کلر و درپی آن اندازه گیری مقدار غلظت کلر با توجه به تغییر رنگ آب که متمایل به ارغوانی می شود و بر اساس رنگ ایجاد شده میزان کلر باقیمانده آب اندازه گیری می گردد.

انواع کلر سنج

به طور کلی دستگاه های کلرسنج استفاده کننده از تکنیک رنگ سنجی به دو دسته تقسیم می شوند.

1- کلرسنج های چشمی:

با استفاده از  کیت تست کلر، کلر سنجی بصورت چشمی و با تغییر رنگ انجام می شود.

2- کلرسنج های الکترونیکی ( دیجیتالی ):

با استفاده از محلول معرف و مکانیزم نوری اندازه گیری دقیق مقادیر کلر انجام می گیرد.امروزه انواع متنوعی از کیت های کلرسنج چشمی و الکترونیک در بازار موجود می باشد که شرکت های تولید کننده این نوع دستگاه ها، خصوصیات مختلفی را برای دستگاه های خود ایجاد کرده اند. کلر سنج آب–  با توجه به اهمیت صحت و دقت کلرسنجی و محدوده سنجش کلر جهت مصارف بهداشتی و شرب و تأثیر آن بر امر بهداشت و سلامت مصرف کنندگان توجه به پارامترهای ذکر شده در این دستگاه ها بسیار مهم و ضروری است .

کاربرد کلرسنج ها

•    اندازه گيری كلر آزاد و محلول و pH آب آشاميدني، مجتمع هاي آبي، استخرهاي پرورش آبزيان و غيره…

•    اندازه گیری کلر باقیمانده آزاد  و کلر باقیمانده کل مخازن آب در صنایع و  آزمایشگاه ها.

پارامترهای مهم در انتخاب کلرسنج

•    دقت کلرسنجی

•    محدوده سنجش کلر

•    قابلیت اندازه گیری دما

•    قابلیت کالیبراسیون اتوماتیک الکترونیکی

•    قابلیت ذخیره سازی نتایج کلر سنجی

•    قابلیت ضد آب بودن

کلر سنج آب–  ما در این مقاله به موضوعات کلر سنج استخر- کیت اندازه گیری کلر آب- کیت کلر سنج کاریزاب- قیمت دستگاه کلرسنج دیجیتال- خرید دستگاه کلر سنج- دستگاه تست کلر آب- دستگاه کلر سنج آب- قیمت دستگاه اندازه گیری کلر آب پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله کلر سنج را با 10 تا 30  % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه ازکلر سنج از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *