مطالب من

کنترل دور تک فاز خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

کنترل دور تک فاز خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

کنترل دور تک فاز خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع کنترل دور را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات کنترل دور موتور تک فاز با دیمر- کنترل سرعت موتور ac تک فاز- کنترل سرعت موتور تک فاز- اینورتر کنترل دور موتور تک فاز- کنترل دور موتور سه فاز- قیمت کنترل دور موتور سه فاز- ماژول کنترل دور موتور تک فاز- کنترل دور موتور سه فاز با دیمرکه تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 کنترل دور تک فاز فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان عرضه کننده و ارائه دهنده محصولات کمپانی تستو آلمان فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع کنترل دور موتور تک فاز با دیمر- کنترل سرعت موتور ac تک فاز- کنترل سرعت موتور تک فاز- اینورتر کنترل دور موتور تک فاز- کنترل دور موتور سه فاز- قیمت کنترل دور موتور سه فاز- ماژول کنترل دور موتور تک فاز- کنترل دور موتور سه فاز با دیمرخواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع کنترل دور باضمانت اصالت کالا و تضمین بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

کنترل دور تک فاز فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک مفتخر است که در ارائه انواع کنترل دور در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کنترل دور موتور تک فاز با دیمر- کنترل سرعت موتور ac تک فاز- کنترل سرعت موتور تک فاز- اینورتر کنترل دور موتور تک فاز- کنترل دور موتور سه فاز- قیمت کنترل دور موتور سه فاز- ماژول کنترل دور موتور تک فاز- کنترل دور موتور سه فاز با دیمر با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید بدون دغدغه هر نوع برند از کنترل دور را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

 کنترل دور تک فاز:   کنترل دور را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در عرضه و ارائه کنترل دور توانسته ایم این محصول را با قیمتی رقابتی کنترل دور به مشتریان ارائه نماییم.  

اینورتر

اینورتر مبدلی است که ولتاژ مستقیم DC را به ولتاژ متناوب AC تبدیل می‌کند. در بیشتر موارد، معمولا ولتاژ DC ورودی پایین بوده در حالی که خروجی AC برابر ولتاژ تغذیه شبکه می‌باشد. فرکانس و سطح ولتاژی تولیدی توسط این قطعه الکترونیکی می‌تواند توسط تقویت‌کننده‌ها به سطح ولتاژ و فرکانس دلخواه تبدیل گردد. کنترل دور تک فاز –   اینورتر‌ها قطعات متحرک ندارند و در طیف گسترده‌ای از ابزار‌های کاربردی از منبع تغذیه کامپیوتر گرفته تا ابزار بزرگ حمل و نقل استفاده می‌شوند. اینورتر‌ها معمولا برای تامین جریان AC از منابع DC مانند پانل‌های خورشیدی یا باتری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اینورتر‌ها می‌توانند به عنوان تجهیزات مستقل برای کاربرد‌هایی مانند انرژی خورشیدی و یا به عنوان منابع تغذیه پیشتیبان متشکل از باتری‌ها که به صورت مستقل شارژ می‌شوند مورد استفاده قرار گیرد. دیگر کاربرد اینورتر استفاده به عنوان بخشی از مدار بزرگتر مانند واحد‌های تغذیه یا UPS‌ها می‌باشد.

اینورتر چیست؟

درواقع اینورتر یا درایو AC به دستگاهی گفته می‌شود که به کمک آن می‌توان بدون کاهش قدرت و گشتاور موتور سرعت یک موتور AC سه فاز را کنترل کرد. اینورتر‌ها در ظرفیت‌های مختلف ساخته می‌شوند مثلاً برای یک موتور با توان ۲۰ اسب بخار باید از اینورتر ۲۰ HP استفاده کرد.

از نظر ورودی اینورتر‌ها به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم می‌گردند. البته خروجی همه آن‌ها سه فاز است. برای اینورتر‌های با توان بالای ۳ اسب فقط از ورودی سه فاز استفاده می‌گردد. کنترل دور تک فاز –   کنترل کننده‌های دور موتور قادرند دور موتور را از صفر تا دور نامی موتور و حتی درصدی بالاتر بطور پیوسته تغییر دهند. اینورتر‌ها میتوانند موتور را بطور نرم و کاملا کنترل شده استارت و استپ نمایند (soft start & soft stop).

از ویژگی‌های اینورتر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– کاهش انرژی مصرفی و لذا کاهش هزینه برق

– کاهش جریان راه اندازی و در نتیجه طولانی شدن عمر موتور

– امکان تغییر سرعت موتور، امکان تغییر جهت حرکت موتور

– داشتن حفاظت در برابر اضافه بار

– امکان کار موتور در شرایطی که ولتاژ ورودی متغیر است

– امکان کنترل از راه دور

– ایجاد سرعت بیشتر از سرعت نامی موتور

– برنامه ریزی کردن حرکت.

اینورتر به صورت هوشمند میزان بار وارده به موتور را تشخیص داده و متناسب با همان بار، به موتور جریان می‌دهد و این جریان در بسیاری از مواقع از جریان نامی موتور کمتر است. دستگاهی الکترونیکی است که بوسیله آن می‌توان سرعت موتور‌های سه فاز را تغییر داد.

کنترل دور تک فاز –  در این مطلب به موضوعات کنترل دور موتور تک فاز با دیمر- کنترل سرعت موتور ac تک فاز- کنترل سرعت موتور تک فاز- اینورتر کنترل دور موتور تک فاز- کنترل دور موتور سه فاز- قیمت کنترل دور موتور سه فاز- ماژول کنترل دور موتور تک فاز- کنترل دور موتور سه فاز با دیمر پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله کنترل دور را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از کنترل دور را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *