دسته‌بندی نشده, مطالب من

گالوانومتر عقربه ای خرید تا 30درصد تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

گالوانومتر عقربه ای خرید تا 30درصد تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

گالوانومتر عقربه ای خرید تا 30درصد تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع گالوانومتر را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات مورد خرید گالوانومتر عقربه ای- تفاوت گالوانومتر و آمپرسنج- اصول کار گالوانومتر- ساختمان داخلی گالوانومتر- نام دیگر گالوانومتر چیست- گالوانومتر قیمت- گالوانومتر لیزرکه تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

گالوانومتر عقربه ای فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعالیت دارد. ما میخواهیم در این مقاله به موضوعات متنوع مورد خرید گالوانومتر عقربه ای- تفاوت گالوانومتر و آمپرسنج- اصول کار گالوانومتر- ساختمان داخلی گالوانومتر- نام دیگر گالوانومتر چیست- گالوانومتر قیمت- گالوانومتر لیزر بپردازیم. . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولاتش را از جمله انواع گالوانومتر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد

گالوانومتر عقربه ای -یکی از افتخارات فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک این است که در ارائه انواع گالوانومتردر خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مورد خرید گالوانومتر عقربه ای- تفاوت گالوانومتر و آمپرسنج- اصول کار گالوانومتر- ساختمان داخلی گالوانومتر- نام دیگر گالوانومتر چیست- گالوانومتر قیمت- گالوانومتر لیزر با ما همراه باشید . این فروشگاه امکان خرید کلیه لوازم جانبی و سایر ملزومات تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق را از قبیل پراب ، کلمپ ، کیف ، کاور ، رم ، کابل USB و … در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.ما در فروشگاه اینترنتی ابهرالکتریک محصولات کمپانی تستو آلمان را به مشتریان خود عرضه و ارائه می کنیم. شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت هر نوع برند ازگالوانومتر را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نموده و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

گالوانومتر عقربه ای: گالوانومتر عقربه ای را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در عرضه گالوانومتر توانسته ایم بهترین قیمت را با تضمین صد درصد اصالت کالا گالوانومتر عقربه ای با10 تا 30 درصد تخفیف فروش به مشتریان خود ارائه نماییم.  

گالوانومتر (انگلیسی: Galvanometer)، ابزاری برای تشخیص و اندازه‌گیری جریان الکتریکی است. این ابزار، یک تبدیل‌گر الکترومکانیکی آنالوگ است، و سیم‌پیچی دارد که در میدان مغناطیسی یک آهنربای دائم قرار گرفته‌است. هنگامی‌که از سیم‌پیچ، جریان الکتریکی می‌گذرد، در اثر قرار داشتن در میدان مغناطیسی، به سیم‌پیچ، گشتاور وارد شده و آن‌را به همراه عقربه متصل به آن می‌چرخاند. گالوانومتر عقربه ای – گالوانومتر اولین وسیله برای تشخیص و اندازه‌گیری جریان بود. این ابزار، به افتخار دانشمند ایتالیایی، لوییجی گالوانی، گالوانومتر نامیده شده‌است.

ساده‌ترین گالوانومتر؛ در شکل آهنربای دائمی (به رنگ خاکستری و قطب‌های N و S)، سیم‌پیچ (به رنگ قرمز)، هسته سیم‌پیچ (به رنگ خاکستری)، عقربۀ متصل به سیم‌پیچ، و فنر مارپیچ متصل به سیم‌پیچ و عقربه (به رنگ سبز) دیده می‌شوند.

در گالوانومترها از عقربه و صفحهٔ درجه‌بندی‌شده برای نمایش مقدار جریان، و در دیگر نمونه‌های حساس، از آینه و شعاع نور برای بزرگ‌نمایی جریان‌های ضعیف استفاده می‌شود. گالوانومتر عقربه ای –  از گالوانومترهای حساس برای تشخیص سیگنال در کابل‌های زیردریایی و آشکارسازی فعالیت‌های الکتریکی قلب و مغز استفاده می‌شود.با استفاده از گالوانومتر نه فقط جریان بلکه ولتاژ را نیز می توان اندازه گرفت. زیرا بنابر قانون اهم این کمیت ها متناسبند. اگر دو کمیت با یکدیگر متناسب باشند با وسیله ای که به طور مناسب مندرج شده باشد می توان هر دو کمیت را اندازه گرفت.

مثلاً تاکسی متر که فاصله طی شده را اندازه می گیرد، می توان برحسب کیلومتر مدرج کرد. ولی چون کرایه با فاصله متناسب است، درجات شمارنده را بطور مستقیم به پول پرداختی مدرج می کنند. به طوری که مستقیماً کرایه را نشان می دهد. به همین ترتیب صفحه گالوانومتر را می توان طوری مدرج کرد که بتواند بطور مستقیم هم جریان برحسب آمپر عبور کرده از وسیله و هم ولتاژ دو سر آن را برحسب ولت اندازه بگیرد. بنابر این گالوانومتری که برای جریان مدرج می شود آمپرسنج ، در حالی که وسیله ای که برای ولتاژ مدرج می شود ولت سنج نام دارد.

پس برای یک گالوانومتر معین، هر مقدار از جریان با مقدار معینی از ولتاژ در دو سر قطب های آن متناظر است. بنابر این جای قرار گرفتن عقربه می تواند هم جریان و هم ولتاژ را نشان دهد. یعنی دستگاه را می توان هم به عنوان آمپرسنج و هم به عنوان ولت سنج مدرج کرد.

گالوانومتر عقربه ای –  ما در این مقاله به موضوعات مورد خرید گالوانومتر عقربه ای- تفاوت گالوانومتر و آمپرسنج- اصول کار گالوانومتر- ساختمان داخلی گالوانومتر- نام دیگر گالوانومتر چیست- گالوانومتر قیمت- گالوانومتر لیزر پرداختیم. در پایان مجددا تاکید میکنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله گالوانومتر عقربه ای را با 10 تا 30 درصد تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه ازگالوانومتر از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  دردفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *