مطالب من

یوک مغناطیسی چیست خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

یوک مغناطیسی چیست خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

یوک مغناطیسی چیست- خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع یوک مغناطیسی را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات مغناطیس زدایی چیست- میدان مغناطیسی چیست- روش مغناطیسی- تست ذرات مغناطیسی- بازرسی با ذرات مغناطیسی- کاربرد مغناطیس زدایی در کجاست- میدان مغناطیسی که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 یوک مغناطیسی چیست: فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران فعالیت دارد. در این مقاله به موضوعات مغناطیس زدایی چیست- میدان مغناطیسی چیست- روش مغناطیسی- تست ذرات مغناطیسی- بازرسی با ذرات مغناطیسی- کاربرد مغناطیس زدایی در کجاست- میدان مغناطیسی خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع یوک مغناطیسی با ارسال سریع و پرداخت در محل تا سی  % تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

یوک مغناطیسی چیست– فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع یوک مغناطیسی در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مغناطیس زدایی چیست- میدان مغناطیسی چیست- روش مغناطیسی- تست ذرات مغناطیسی- بازرسی با ذرات مغناطیسی- کاربرد مغناطیس زدایی در کجاست- میدان مغناطیسی با ما همراه باشید . فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر الکتریک بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق کشور همواره ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه هر نوع برند از یوک مغناطیسی را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

یوک مغناطیسی چیست:  یوک مغناطیسی را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در ارائه و عرضه یوک مغناطیسی توانسته است این محصول را با قیمتی رقابتی یوک مغناطیسی به مشتریان ارائه نماید.  

یوک مغناطیسی چیست– یوک ها یکی از بهترین دستگاه ها جهت عیوب سطحی و کم عمق می باشد. مزیتی که این روش نسبت به التراسونیک دارد نداشتن محدودیت در شکل قطعه می باشد. اما باید توجه داشت که این روش فقط برای قطعات مغناطیس کاربرد دارد.یوک ها دارای یک هسته مغناطیسی و یک سیم پیچ می باشند که هنگام تولید و عبور جریان از مفصل ها یک میدان مغناطیسی ایجاد می گردد. از دستگاه یوک مغناطیسی جهت تست ذرات مغناطیسی و عیوب سطحی مورد استفاده قرار می گیرد.

یوک مغناطیسی به منظور تست ذرات مغناطیسی بر روی قطعه کار استفاده می‌شود. این دستگاه با قابلیت کار در دو حالت AC (جریان متناوب) و DC (جریان مستقیم) به منظور شناسایی عیوب رو سطحی و زیر سطحی طراحی شده است.

آزمون ذرات مغناطیسی

یوک مغناطیسی چیست– آزمون ذرات مغناطیسی(به انگلیسی : Magnetic particle inspection) گونه ای از آزمون‌های غیرمخرب می باشد که برای یافتن عیوب موجود در یک قطعه از آن استفاده می شود. در این روش ذرات مغناطیسی ( به طور مثال پودر آهن) بر روی سطح قطعه مورد بررسی پاشیده می شوند و در این قطعه میدان مغناطیسی القا می شود.در صورت وجود عیب در سطح یا نزدیک سطح قطعه(عیوب زیر سطحی)،تجمع ذرات مغناطیسی در این نقاط نسبت به نقاط بدون عیب قطعه بسیار بیشتر می شود و بدین ترتیب می توان محل وجود عیب را تشخیص داد. یکی از ملزومات این روش آن است که قطعه مورد بررسی از مواد فرومغناطیس تشکیل شده باشد.

از جمله مزیت های این روش نسبت به سایر روش های آزمون های غیرمخرب،آسان تر و سریع تر بودن آن می باشد. هم چینین در این روش، آماده سازی سطح قطعه مورد بررسی به اندازه روش های دیگر،مانند روش آزمون فراصوت،ضروری نمی باشد. بنا به این دلایل،این روش یکی از روش های فراگیر آزمون‌های غیرمخرب می باشد.

یوک مغناطیسی چیست– از این روش برای بررسی محصولات مختلفی از جمله محصولات ریخته‌گری،آهنگری (متالورژی)،جوشکاری و … استفاده می شود . هم چنین این روش در صنایع مختلفی از جمله خوردوسازی،هوافضا و … کاربرد دارد.

یوک ذرات مغناطیسی مدل KDE Yoke MP-A2

یوک ذرات مغناطیسی مدل KDE Yoke MP-A2 دستگاهی است که به وسیله آن می توانید اتصالات جوش را بازرسی کنید . وزن کم قابلیت استفاده در همه فلزات و مانور بالا این مدل را پر کاربرد و محبوب کرده است. اصول کار این دستگاه بوجود آوردن میدان مغناطیسی و پاشش ذرات مغناطیسی بر روی قطعا می باشد . یوک ها از دو قسمت اصلی یعنی هسته و سیم پیک تشکیل شده اند.

یوک مغناطیسی چیست–  در این مطلب به موضوعات مغناطیس زدایی چیست- میدان مغناطیسی چیست- روش مغناطیسی- تست ذرات مغناطیسی- بازرسی با ذرات مغناطیسی- کاربرد مغناطیس زدایی در کجاست- میدان مغناطیسی پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله یوک مغناطیسی را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از یوک مغناطیسی را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *