مطالب من

دستگاه تست دما و رطوبت

دستگاه تست دما و رطوبت خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

دستگاه تست دما و رطوبت

دستگاه تست دما و رطوبت به طور گسترده ای برای تست قطعات الکترونیکی، لوازم خانگی، فلزات، لاستیک، پلاستیک، مواد شیمیایی، مصالح ساختمانی، مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه قابلیت شبیه سازی شرایط مختلف محیطی و رطوبت، درجه حرارت و رطوبت ثابت آزمون جهت بررسی دوام قطعات و سازگاری و خواص محصول را دارا می باشد.این دستگاه در مدل های مختلف موجود می باشد

دستگاه تست دما و رطوبت

د: این دستگاه به طور گسترده ای برای تست قطعات الکترونیکی، لوازم خانگی، فلزات، لاستیک، پلاستیک، مواد شیمیایی، مصالح ساختمانی، مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه قابلیت شبیه سازی شرایط مختلف محیطی و رطوبت، درجه حرارت و رطوبت ثابت آزمون جهت بررسی دوام قطعات و سازگاری و خواص محصول را دارا می باشد.این دستگاه در مدل های مختلف موجود می باشد

 دستگاه چمبر رطوبت و دما چیست؟

چمبر تست شرایطی محیطی،برای اینکه بدانیم شرایط محیطی مانند آب و هوا، رطوبت، حرارت، گرد و غبار، ارتفاع از سطح دریا و … چه تأثیراتی بر روی محصولات بیولوژیک، قطعات صنعتی و تجهیزات الکترونیکی داشته و تا چه اندازه عملکرد تعریف‌‌شده برای آن دستگاه یا محصول را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از محفظه‌ای به نام چمبر تست محیطی (Environmental Chamber) استفاده می‌کنیم.

می‌توان گفت که محفظه های تست های شرایط محیطی به صورت مصنوعی شرایط خاص مورد نظر را برای نمونه آزمایشگاهی شبیه‌سازی می‌کند تا بتوان با اطمینان خاطر بیشتری از آن محصول در یک شرایط خاص محیطی استفاده نمود. دستگاه تست دما و رطوبت –  همچنین با استفاده از چمبر تست محیطی می‌توان میزان دوام، کارآیی، سازگاری و یا آسیب‌پذیری محصولات و تجهیزات را در یک شرایط غیر منتظره و غیر متعارف محیطی نیز بررسی و ارزیابی نمود تا ریسک سرمایه‌گذاری به حداقل ممکن کاهش یابد.

دستگاه تست دما و رطوبت خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

در این مطلب به موضوعات دستگاه تست خاک کشاورزی- دماسنج لیزری – دماسنج لیزری صنعتی- قیمت ترمومتر لیزری- ترمومتر دیجیتال – قیمت ترمومتر عقربه ای- قیمت حرارت سنج- ترمومتر لیزری والو پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دستگاه تست دما را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه ازدستگاه تست دما را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *