آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر الکتریک بوده و می باشد و این شرکت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.

با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در سایت فروشگاه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر الکتریک، کلیه محصولاتی که باید از نظر نوع کاربری و مشخصات عینا مانند کاتالوگ یا دیتاشیت اصلی محصول در سایت سازنده ی آن باشد. از این رو در صورت مغایرت ، فروشگاه ابهر الکتریک آن کالا را بازپس می گیرد.

در صورت خرید و عدم ارائه کالا به هر دلیلی مجموعه بهروز موظف است عودت مبلغ را انجام دهد ولی با توجه به تسویه درگاههای بانکی حداکثر طی ۷۲ ساعت کاری پس از ارسال تیکت عودت وجه و ارائه شماره شبا معتبر بانکی مبلغ خریداری شده به کارتی که مشتری با همان خرید کرده است بازگردانده خواهد شد لذا خواشمند هرگونه سوال و نکته ای را از طریق شماره های پشتیبانی، با کارشناسان ما مطرح نموده تا در اسرع وقت پاسخ داده شود .