مطالب من

دور سنج موتور الکتریکی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

دور سنج موتور الکتریکی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

دور سنج موتور الکتریکی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دور سنج موتور را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات سنسور دور سنج موتور- ماژول دورسنج- دور سنج دیجیتال- دور سنج عقربه ای- فروش دورسنج ارزان- ساخت دور سنج- دور سنج اندروید- سنسور دور سنج لیزری  که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

دور سنج موتور الکتریکی : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان تامین کننده سفارشی قطعات خاص از سراسر دنیا با ارزانترین قیمت رقابتی فعالیت دارد.  در این مقاله به موضوعات متنوع سنسور دور سنج موتور- ماژول دورسنج- دور سنج دیجیتال- دور سنج عقربه ای- فروش دورسنج ارزان- ساخت دور سنج- دور سنج اندروید- سنسور دور سنج لیزری  خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک انواع محصولات خود را از جمله  دور سنج موتور باضمانت اصالت کالا و مناسب ترین قیمت موجود در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

دور سنج موتور الکتریکی – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین در ارائه انواع دور سنج موتور در خدمت شما بزرگواران می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سنسور دور سنج موتور- ماژول دورسنج- دور سنج دیجیتال- دور سنج عقربه ای- فروش دورسنج ارزان- ساخت دور سنج- دور سنج اندروید- سنسور دور سنج لیزری  با ما همراه باشید . تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر ارائه دهنده طیف وسیعی از تجهیزات تستر الکتریکال و فیزیکال، تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق، تست، کالیبراسیون، آزمایشگاهی و صنعتی، ترمومتر و دماسنج، فشارسنج، ترموویژن و دوربین های حرارتی، کالیبراتور فشار – ولتاژ و جریان، تجهیزات شبکه، میگر و تستر عایق، مولتی متر، اسیلوسکوپ و اسکوپ های آزمایشگاهی، ارت سنج، پاور آنالایزر، آمپرمتر، متر لیزری، کالیبراتورهای ضدانفجار، ویبرومتر و لرزش سنج، دورسنج، نیروسنج، نشت یاب گاز، آنالایزر گاز، گوس متر، تجهیزات شبکه، فانکشن ژنراتور، فرکانس متر، خازن سنج، RSTمتر، LCRمتر، ترانسمیتر، اینورتر، اتوماسیون، تجهیزات پنوماتیک، تجهیزات هیدرولیک، تجهیزات تابلویی، مانومتر، خلاء سنج، بارومتر، گیج فشار، هندپمپ، ترانسمیتر فشار و وکیوم متر و … با برند مختلف مانند : فلوک ، تستو ، کیوریسو ، فلر ، اکستک ، هانا ، لوترون ، مارمونیکس ، CEM ، UNI-T ، سانوا ، مولتی متریکس ، هانیانگ ، مستک ، ویکتور ، TES و … می باشد. شما می توانید با خیال آسوده هر نوع برند از دور سنج موتور را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

دور سنج موتور الکتریکی :  دور سنج موتور را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خرید نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در تهیه و پخش  دور سنج موتور توانسته ایم مناسبترین  قیمت دور سنج موتور را به مشتریان ارائه نماییم.  

دور سنج یا تاکومتر (tachometer) و کاربرد آن

در تجهیزات تست و اندازه گیری ، تعداد دور را میتوان به شکل مکانیکی یا الکتریکی یا نوری اندازه گرفت که این اندازه گیری در تجهیزات دایره ای شکل و موتورهای الکتریکی کاربرد دارد. در انتهای دورسنج های مکانیکی یک برآمدگی هست که دوکی شکل یا به شکل استوانه می باشد که برای تماس با قطعه ی دوار  طراحی شده است. دور سنج موتور الکتریکی – در تاکومترهای مکانیکی با افزایش سرعت و تعداد دور بر دقیقه این مقدار مکانیکی  تبدیل به الکتریکی می شود. به عنوان نمونه وقتی به شافت یک آرمیچر زائده متصل شود قادر است مقدار سرعت و دور بر دقیقه را اندازه گیری کند.

انواع تاکومتر به شرح زیر می باشد:

نوع اول: تاکومتر یا دور سنج جریان مستقیم (DC)

این تاکومتر یک ژنراتور مغناطیسی پایدار کوچک است که خروجی آن ۲ تا ۱۰ ولت در هر دقیقه می باشد.  تعیین کننده سرعت  در تاکومتر جریان مستقیم یک ولت متر با مقاومت بالا  است که در هر دور در دقیقه، کالیبره می شود. به دلیل اینکه گشتاورهای این تاکومتر  کارشان را آرام آغاز می کنند و فعالیت آن با سرعت کم انجام می شود این دور سنج برای اندازه گیری سرعت نیز مناسب می باشد همچنین این تاکومتر یک قطعه با ثبات مکانیزم سرعت است.

 نوع دوم : تاکومتر الکتریکی

 برای اندازه گیری فرکانس، امواج سینوسی و یا پالس های ورودی از تاکومتر یا دور سنج الکتریکی استفاده می شود. از طریق تشخیص دهنده هایی امواج ورودی برش داده میشوند و شکل می گیرند سپس از یک مدار گلوئی امواج ورودی توسط تشخیص دهنده هایی برش و شکل داده می شوند و بعد از آن از یک مدار دروازه(گلوئی) جهت نشان دادن اعداد عبور می کنند. دور سنج موتور الکتریکی –  یک نوسان گر کریستال زمان باز شدن این مدار گلوئی (دروازه) را کنترل می کند. تعداد پالس هایی که در زمانی معین از این دروازه می گذرند توسط نمایش دهنده ی شمارنده،  اندازه گیری می شود.

نوع سوم : تاکومتر الکتریکی، ژنراتوری

 تاکومتر الکتریکی، ژنراتوری ترکیبی از مولدهای برق و نشناگرها می باشند. دو شکل اصلی برای این نوع دورسنج وجود دارد.  یک یک ژنراتور AC به همراه یک ولت متر AC و یک ژنراتور DC همراه با یک ولت متر DC  (ولت متر DC به همراه یک همسان کننده). در هر دو نوع، عملکرد  ولت متر DC متناسب با سرعت محور می باشد.

نوع چهارم : تاکومتر جریان متناوب (AC)

دور سنج جریان بوسیله یک فیلد آهن ربایی گردان و سیم پیچی های ثابت می تواند ساخته شود. تاکو متر جریان متناوب ، فرکانس ها ولتاژ هایی را متناسب با سرعت ایجاد می کنند.

نوع پنجم : تاکومتر جریان مخالف

این دور سنج به اسم یک تاکومتر کشیدنی نیز یاد می شود. معمولا  دور سنج جریان مخالف برای اندازه گیری سرعت موتور هواپیما و سرعت موتور اتومبیل ها به کار می رود. جریان های مغناطیسی ایجاد شده بوسیله این جریان های مخالف، یک میدان مغناطیسی در دورسنج جریان مخالف  بوجود می آورد.

دور سنج موتور الکتریکی –  ما در این مقاله به موضوعات سنسور دور سنج موتور- ماژول دورسنج- دور سنج دیجیتال- دور سنج عقربه ای- فروش دورسنج ارزان- ساخت دور سنج- دور سنج اندروید- سنسور دور سنج لیزری  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دور سنج موتور را با مناسبترین قیمت و تضمین اصالت کالا در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان گرامی نماییم. توصیه و خواهش ما این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دور سنج موتور را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *