مطالب من

قیمت مولتی متر دیجیتال هیوکی فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت مولتی متر دیجیتال هیوکی فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت مولتی متر دیجیتال هیوکی فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع مولتی متر دیجیتال هیوکی را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات  قیمت مولتی متر کلمپی- نمایندگی مولتی متر هیوکی- اهم متر هیوکی 3200- قیمت مولتی متر هیوکی 3010- قیمت مولتی متر هیوکی 3200- قیمت مولتی متر هیوکی 4252 که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت مولتی متر دیجیتال هیوکی – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعالیت دارد. ما میخواهیم در این مقاله به موضوعات متنوع  قیمت مولتی متر کلمپی- نمایندگی مولتی متر هیوکی- اهم متر هیوکی 3200- قیمت مولتی متر هیوکی 3010- قیمت مولتی متر هیوکی 3200- قیمت مولتی متر هیوکی 4252 بپردازیم. . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولاتش را از جمله انواع مولتی متر دیجیتال هیوکی باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد

قیمت مولتی متر دیجیتال هیوکی -یکی از افتخارات فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک این است که در ارائه انواع مولتی متر دیجیتال هیوکی در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد  قیمت مولتی متر کلمپی- نمایندگی مولتی متر هیوکی- اهم متر هیوکی 3200- قیمت مولتی متر هیوکی 3010- قیمت مولتی متر هیوکی 3200- قیمت مولتی متر هیوکی 4252 با ما همراه باشید . این فروشگاه امکان خرید کلیه لوازم جانبی و سایر ملزومات تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق را از قبیل پراب ، کلمپ ، کیف ، کاور ، رم ، کابل USB و … در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.ما در فروشگاه اینترنتی ابهرالکتریک محصولات کمپانی تستو آلمان را به مشتریان خود عرضه و ارائه می کنیم. شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت هر نوع برند ازمولتی متر دیجیتال هیوکی را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نموده و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

قیمت مولتی متر دیجیتال هیوکی : مولتی متر دیجیتال هیوکی را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در عرضه مولتی متر دیجیتال هیوکی توانسته ایم بهترین قیمت را با تضمین 100  % اصالت کالا مولتی متر دیجیتال هیوکی با10 تا 30  % تخفیف فروش به مشتریان خود ارائه نماییم.  

روش اندازه‌گیری جریان با استفاده از مولتی‌متر

برای اندازه‌گیری جریان مولتی‌متر باید به صورت سری در مدار قرار گیرد. سلکتور را روی علامت ولتاژ قرار دهید. پراب مشکی را به ترمینال منفی و پراب قرمز را به ترمینال Ma یا A وصل کنید و جریان را اندازه‌گیری کنید. دقت داشته باشید که هنگام اندازه‌گیری جریان‌های بالا اگر مولتی‌متر شما استاندارد نباشد، ممکن است دچار شک الکتریکی شده و به شدت آسیب ببیند.

روش اندازه‌گیری مقاومت با استفاده از مولتی‌متر

برای اندازه‌گیری مقاومت یک دستگاه ابتدا باید پراب سیاه رنگ را به پورت COM و پراب قرمز رنگ را به پورتی که علامت V/F/Ω دارد وصل کرده و سلکتور را روی علامت Ω تنظیم ‌کنیم و سپس مقدار مقاومت را اندازه‌ ‌بگیریم. قیمت مولتی متر دیجیتال هیوکی –  ممکن است در برخی از مولتی‌مترها روی این قسمت از سلکتور اعدادی مثل 200، 20K، 2M و … نوشته شده باشد. هر کدام از این اعداد نمایانگر میزان مقاومتی است که مولتی‌متر می‌تواند نشان دهد؛

مولتی متر RMS و True RMS چه تفاوتی با هم دارند؟

خروجی که اغلب مولتی‌مترها نشان می‌دهند بر اساس میانگین چند نمونه جریان و ولتاژ است؛ به عبارت دیگر برق شهری AC در یک ثانیه نزدیک به 50  بار از سطح ولتاژ صفر به بالاترین مقدار مثبت و از سطح ولتاژ صفر به پایین‌ترین سطح منفی می‌رسد به همین دلیل مولتی‌متر بجای نشان دادن لحظه‌ای تمام این تغییرات، متوسط یا میانگین سطح ولتاژ این مقادیر را محاسبه کرده و به شما نشان می‌دهد.

آموزش استفاده از مولتی متر

 رنج یا گستره‌ی مولتی‌متر چیست؟

منظور از گستره‌ی مولتی متر در واقع تعداد عددهایی است که مولتی‌متر شما می‌تواند روی صفحه‌ی نمایشگر نشان دهد. قیمت مولتی متر دیجیتال هیوکی –  واژه‌های رنج، بازه و شمارش نیز گاهی به جای واژه‌ی گستره مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولا گستره‌ی مولتی‌مترها برابر با یکی از دو مقدار 1.999± یا 19.999± است.

 امپدانس ورودی مولتی‌متر چیست؟

در زمان وصل کردن مولتی‌متر به مدار الکتریکی بخشی از جریان برق در خود مولتی‌متر جریان پیدا می‌کند؛ گاهی اوقات ممکن است مقدار این جریان خیلی زیاد باشد و در نتیجه اندازه‌گیری کمیت‌ها در مولتی‌متر با خطا انجام می‌گیرد، همچنین این جریان تاثیر منفی روی خود مدار می‌گذارد؛ از این رو امپدانس ورودی مولتی‌متر یا همان مقاومت آن باید بالا باشد. معمولا اگر مولتی‌متر شما بی‌کیفیت نباشد، مقدار امپدانس آن بیشتر از یک مگا اهم است که این مقدار برای اندازه‌گیری مناسب است.

منظور از مولتی‌متر اتورنج Auto Range چیست؟

در مولتی‌مترهایی که  اتورنج نیستند، لازم است که شما برای اندازه‌گیری کمیت‌های مختلف، مقدار حدودی هر کمیت را روی دستگاه الکتریکی خود بدانید و آن را روی مولتی‌متر تنظیم کنید ولی در مولتی‌مترهای اتورنج این کار به صورت اتوماتیک اتفاق می‌افتد؛ مثلا اگر قرار است شما ولتاژی برابر با 10 ولت را اندازه‌گیری کنید باید سلکتور مولتی‌متر را روی ولتاژ 20 ولت قرار دهید که در مولتی‌مترهای اتورنج شما نیازی به این تنظیمات ندارید.

قیمت مولتی متر دیجیتال هیوکی –  ما در این مقاله به موضوعات  قیمت مولتی متر کلمپی- نمایندگی مولتی متر هیوکی- اهم متر هیوکی 3200- قیمت مولتی متر هیوکی 3010- قیمت مولتی متر هیوکی 3200- قیمت مولتی متر هیوکی 4252 پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله مولتی متر دیجیتال هیوکی را با 10 تا 30  % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از مولتی متر دیجیتال هیوکی از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *