مطالب من

میکرومتر دیجیتال اینسایز مدل 25a- خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

میکرومتر دیجیتال اینسایز مدل 25a- خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

میکرومتر دیجیتال اینسایز مدل 25a-: خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع میکرومتر دیجیتال را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات میکرومتر بیرون سنج- میکرومتر qlr- مشخصات فنی میکرومتر- میکرومتر instar- میکرومتر سه فک داخلی- میکرومتر سوزنی- ست میکرومتر- قیمت میکرومتر پیچ که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 میکرومتر دیجیتال اینسایز مدل 25a: فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان مرجع کامل تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و همچنین به عنوان معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع میکرومتر بیرون سنج- میکرومتر qlr- مشخصات فنی میکرومتر- میکرومتر instar- میکرومتر سه فک داخلی- میکرومتر سوزنی- ست میکرومتر- قیمت میکرومتر پیچ خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع میکرومتر دیجیتال باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

میکرومتر دیجیتال اینسایز مدل 25a-– فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع میکرومتر دیجیتال در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرومتر بیرون سنج- میکرومتر qlr- مشخصات فنی میکرومتر- میکرومتر instar- میکرومتر سه فک داخلی- میکرومتر سوزنی- ست میکرومتر- قیمت میکرومتر پیچ با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از میکرومتر دیجیتال را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

میکرومتر دیجیتال اینسایز مدل 25a-:  میکرومتر دیجیتال را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خرید نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در تهیه و پخش میکرومتر دیجیتال توانسته ایم مناسبترین  قیمت میکرومتر دیجیتال را به مشتریان ارائه نماییم.  

میکرومتر چیست ؟

میکرومتر یا ریزسنج ابزاراندازه گیری ابعادی دقیقی است که در انواع مختلف طراحی و تساخته شده اند و جهت اندازه گیری ابعاد درونی یا بیرونی یا عمق و غیره بکار می روند.میکرومترهای بیرن سنج برای سنجش قطر یا ضخامت بیرونی ، نوع داخل سنج برای اندازه گیری قطر درونی و نوع عمق سنج آن صرفا” قابلیت سنجش عمق قطعات دقیق تر را دارد.انواع مرسوم این ابزار عبارت است از ورنیه، کنتوردار، ساعت دار و دیجیتالی. میکرومتر دیجیتال اینسایز مدل 25a جهت انتخاب درست این ابزار باید به گستره اندازه گیری، دقت، ریزنگری و سایر مشخصات مندرج در بروشور آن توجه نمود.

میکرومتر دیجیتال :

 میکرومتر ابزاری است که برای اندازه گیری بسیار دقیق فیزیکی به کار میرود.میکرومترها از دید سیستم اندازه‌گیری مانند کولیس دو گونه‌اند که آن‌ها را میکرومترهای اینچی و میکرومترهای میلیمتری می‌نامند.

تاریخچه میکرومتر یا ریزسنج چیست؟

میکرومتر دیجیتال : ویلیام در سال ۱۶۱۲ ستاره شناس انگلیسی، ریاضیدان و سازنده ابزار علمی از میدلتون یک روستا در بریتانیا، لیدز متولد شد که میکرومتر و منظره تلسکوپی را اختراع کرد. ویلیام گاسکوئین جزو یکی از گروه های منجم در شمال انگلستان بود که نجوم یوهانس کپلر را که شامل جرم یا هوروکس و ویلیام کربتری بود دنبال کرد.وی در اواخر دهه ۱۶۳۰ در حال کار بر روی یک تنظیم نقطه نوری کپلریان به دنبال چیدمان بود. ناگهان یک رشته از تار عنکبوت دقیقاً در نقاط کانونی نوری ترکیبی دو لنز قرار گرفت صفحه را در زمینه دید روشن و تیره دید. میکرومتر دیجیتال اینسایز مدل 25a-او فهمید که می تواند با استفاده از خط به عنوان راهنما با دقت بیشتری تلسکوپ را نشان دهددو با قرار دادن سیم های ضربدری در نقطه کانونی برای تعیین مرکز میدان دید، به اختراع منظره تلسکوپی پرداخت.سپس این تنظیم را به یک نمونه انتخابی ازسازه Tycho Brahe الگوبرداری شده اضافه کرد. اگر چه سازنده Tycho فقط یک سازه با چشم غیر مسلح بود.شعاع انتهای گاسکوئین پنج فوت بود و فاصله بین اجرام نجومی را تا حدی از دقت بی سابقه اندازه گیری کرد.گاسکوئین سپس دریافت که با معرفی دو نقطه، که می توان جداسازی آنها را با استفاده از پیچ تنظیم کرد، می تواند اندازه تصویر محصور شده توسط آنها را اندازه گیری کند.با استفاده از پیچ شناخته شده پیچ و دانستن فاصله کانونی لنز تولید کننده تصویر، می تواند به اندازه جسم مانند ماه یا سیارات تا حدی غیرقابل دست یابد.پس از مدتی او برای اندازه گیری های بسیار دقیق ابزار اندازه گیری میکرومتر یا ریزسنج را اختراع کرد.

 میکرومتر دیجیتال چیست ؟

میکرومتر دیجیتال : از میکرومتر دیجیتالی برای اندازه‌گیری طول با دقت بالا استفاده میشود.این میکرومتر دیجیتال دارای یک LED برای خواندن عدد میکرومتر است. میکرومتر دیجیتال اینسایز مدل 25a میکرومتر دیجیتال دارای دو نوع میکرومتر دیجیتال داخل سنج دیجیتال و میکرومتر خارج سنج دیجیتال که در ادامه به شرح کامل هر یک از آنها می پردازیم.

میکرومتر داخل سنج دیجیتال :

میکرومتر دیجیتال یا ریزسنج داخل سنج معمولی، ظاهری شبیه به نعل اسب دارند و یک طرف آن، یک فک مستحکم قرار گرفته است.بخش دیگر نیز مخروط و خط کش اصلی را در بر دارد.این نوع میکرومتر دیجیتال یا ریزسنج شباهت زیادی به کولیس دارد و برای اندازه گیری قطر و ابعاد داخلی قطعات به کار میرود.سایز این میکرومترها ۲۵ …..۲۵ میلیمتر افزایش می یابد.

میکرومتر خارج سنج دیجیتال :

میکرومتر دیجیتال از نظر ظاهر و ساختار بسیار شبیه به میکرومتر خارج سنج معمولی می باشدو برای اندازه گرفتن ابعاد خارجی قطعات مورد استفاده قرار می گیرد.امروزه بسیاری از قطعات صنعتی با پنل های الکترونیکی کار میکنند.میکرومترها نیز از این قائده مستثنی نیستند.در این نوع میکرومتر دیگر بخش مخروط متحرک دیده نمیشود و عددی که نمایشگر به شما نشان می دهد اندازه دقیق قطعه شماست.سایز این میکرومترها نیز  ۲۵ …..۲۵ میلیمتر افزایش می یابد.

میکرومتر دیجیتال اینسایز مدل 25a–  ما در این مقاله به موضوعات میکرومتر بیرون سنج- میکرومتر qlr- مشخصات فنی میکرومتر- میکرومتر instar- میکرومتر سه فک داخلی- میکرومتر سوزنی- ست میکرومتر- قیمت میکرومتر پیچ پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله میکرومتر دیجیتال را با مناسبترین قیمت و تضمین اصالت کالا در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان گرامی نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از میکرومتر دیجیتال را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  دردفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *