مطالب من

اسیلوسکوپ با لاجیک آنالایزر

اسیلوسکوپ با لاجیک آنالایزر خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

لاجیک آنالایزر چیست؟

اسیلوسکوپ با لاجیک آنالایزر جهت تست مدارهای لاجیک(منطقی) یا دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. جهت عیب یابی مدارات دیجیتال نیاز به دستگاهی هست که دسترسی به تعداد زیادی از خطوط داشته باشد. اسیلوسکوپ نیز قادر به نمایش این سیگنال ها است اما لاجیک آنالایزر قادر به نمایش زمانبندی نسبی بین تعداد زیادی از سیگنال ها می باشد. همچنین لاجیک آنالایزر قادر به رد یابی(trace) سیگنال های منطقی نیز می باشد. در مدارات لاجیک میزان پیچیدگی بالا می رود برای همین بهترین دستگاه جهت مقایسه سیگنال ها و رد گیری آن ها ،آنالایزر های لاجیک است.

 

لاجیک آنالایزرها به دو صورت در سخت افزار ارائه می گردند

  1. کارت لاجیک آنالایزر  PC-based LA
  2. اسیلوسکوپ لاجیک آنالایزر دار یا Mixed Signal Oscilloscope

کارت لاجیک آنالایزر 

این لاجیک آنالایزرها توسط  پورت USB به کامپیوتر متصل و سیگنال ها در نرم افزار مربوطه نمایش می دهد. این مدل ها معمولا سرعت نمونه برداری مناسبی ندارند و صرفا بدلیل قیمت مناسب مورد توجه قرار می گیرد. جهت استفاده از ویژگی های کامل یک لاجیک آنالایزر، لاجیک آنالایزرهای کامپیوتری توصیه نمی شود.

اسیلوسکوپ لاجیک آنالایزر دار 

اسیلوسکوپ لاجیک آنالایزر دار علاوه بر داشتن ویژگی های کامل یک اسیلوسکوپ دیجیتال، دارای ماژولی چند کاناله (بطور مثال 16 کاناله) هستند که با اتصال آن ماژول به اسیلوسکوپ میتوان سیگنال های منطقی را بروی صفحه نمایش بزرگ اسیلوسکوپ(زمانی که در مد LA) است مشاهده نمود. سرعت نمونه برداری لاجیک آنالایزر ها بسیار بالا و در محدوده 1-2GS/s میباشد. استفاده از پهنای باند وسیع یکی دیگر از ویژگی های اسیلوسکوپ های لاجیک دار است که در محدوده 100-200MHz میباشد.

ویژگی حائز اهمیت لاجیک آنالایزر های رومیزی، امکان ذخیره داده بروی FLASH USB و یا انتقال داده ها از طریق پورت USB به کامپیوتر یا لپتاپ می باشد.

ویژگی های لاجیک آنالایزر 

  • امکان نمایش زمانی از حالتهای لاجیک و محور عمودی بیان کننده مقادیر High و LOW بصورت صفر و یک
  • چند کاناله بودن: 8، 16 و…
  • عدم نمایش اطلاعات آنالوگ توسط LA ( در صورتی که توسط مد اسیلوسکوپ می توان سیگنال های آنالوگ را مشاهده نمود)

کاربرد لاجیک آنالایزر 

  • تحلیل و بررسی پروسسور ها و سیستم های embedded
  • بررسی ارتباط بین سیگنال های دیجیتال بطور همزمان
  • طراحی و عیب یابی عملکرد مدار
  • تست مدارات سیگنال-مخلوط (Mixed-Signal)

اسیلوسکوپ با لاجیک آنالایزر خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

در این مطلب به موضوعات آموزش کار با لاجیک آنالایزر- قیمت لاجیک آنالایزر- قیمت اسیلوسکوپ لاجیک دار- لاجیک آنالایزر 16 کاناله حرفه ای 100mhz– کارت لاجیک آنالایزر- لاجیک آنالایزر Saleae– لاجیک آنالایزر چیست- لاجیک آنالایزر 24 مگاهرتز هشت کاناله usb پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله اسیلوسکوپ را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه ازاسیلوسکوپ را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *