مطالب من

تراز لیزری خطی

تراز لیزری خطی خرید تا 30درصد تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

تراز لیزری خطی

تراز لیزری خطی ، یک خط افقی و یک خط عمودی را به کاربر جهت تراز بندی دقیق ، ارائه می دهد. این خطوط توسط تراز ، به سطح مورد نظر که در مقابل دستگاه قرار دارد، تابانده می شوند. به طور معمول تراز لیزری های خطی در ساخت و ساز و صنعت ساخت کابینت کاربرد دارند و بعضی مدل ها داری قیمتی مناسب جهت استفاده در کارهای دستی و تعمیراتی هستند که خود فرد علاقه مند است به تنهایی به انجام برساند. در صنعت ساختمان سازی، تراز لیزری خطی، جهت اطلاع از میزان بودن دیواری که در حال ساخت آن هستید و توازن آن با دیواری که باید در طرف دیگر بسازید ، مفید است. در بعضی مدل های تراز لیزری خطی، دستگاه یک بعلاوه را به روی دیوار می تاباند. این خصوصیت در زمان هایی که به هر دو خط تراز افقی و عمودی نیازمند هستید کاربرد دارد. خصوصیت بعلاوه در ترازهای لیزری جهت نصب قاب های عکس، قفسه ها و یا هر چیزی که باید به صورتی متوازن روی دیوار نصب شود، مناسب است.

طرز کار تراز لیزری خطی

پرتوهایی که به صورت اشعه‌ی لیزر از دستگاه خارج می‌شوند سه خط تراز عمود بر هم را تشکیل می‌دهند که یکی به صورت عمود و دو خط دیگر در راستای افق ایجاد شده و زاویه‌ی 90 درجه به وجود می‌آورند. استفاده از تراز لیزری، 4 نقطه شاقولی به کاربر می‌دهد که در واقع محل اتصال دو خط عمود و خط افق و نقطه‌ای در پایین دستگاه است. دستگاه تراز توانایی نمایش هر یک از خطوط را به صورت واحد دارد تا در صورت عدم نیاز، کار با تراز را آسان‌ و ساده‌تر کند.

 

موارد کاربرد 

به غیر از عملیات ساخت و ساز و عمرانی که احتیاح به تراز بندی دقیق دارد، این تراز در پروژه های معماری و دکوراسیون داخلی هم بسیار پرکاربرد است؛ از جمله کاربردهای تراز لیزری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تراز کردن قاب‌ و ستون‌های داخلی
  • نصب، تراز و یکسان‌سازی قاب در و پنجره
  • نصب قفسه‌های خانه مانند کابینت آشپزخانه، کمدهای داخلی، توالت و حمام
  • کاشی‌کاری و نصب سرامیک و سنگ
  • نصب انواع اتصالات برق مانند پریز برق
  • نصب کاغذ دیواری
  • انجام امور تأسیساتی

کاربردهای فراوان تراز لیزری آن‌را به وسیله‌ای پر کاربرد برای تمامی مجریان کارهای ساختمانی و تأسیساتی تبدیل می‌کند. با استفاده از این ابزار  درصد خطا و هزینه‌‌ها کاهش یافته و سرعت و دقت کار به طرز چشم‌گیری افزایش می‌یابد.

تراز لیزری خطی خرید تا 30درصد تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

ما در این مقاله به موضوعات قیمت تراز لیزری خطی- انواع تراز لیزری- قیمت تراز لیزری نور سبز- تراز لیزری ساده- تراز لیزری دست دوم- تراز لیزری ایرانی- تراز لیزری خطی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید میکنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری  را با مناسبترین قیمت و تضمین اصالت کالا در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان گرامی نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید  از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  دردفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *