مطالب من

تستر آی سی پرتابل خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

تستر آی سی پرتابل خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

تستر آی سی پرتابل خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تستر آی سی را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات مدار تستر آی سی- قیمت تستر ای سی- ساخت تستر آی سی- روش تست سالم بودن ic- دستگاه تست آی سی- تست آی سی tl494- تست ای سی پاور- تست آی سی stk که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

تستر آی سی پرتابل : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران فعالیت دارد. در این مقاله به موضوعات مدار تستر آی سی- قیمت تستر ای سی- ساخت تستر آی سی- روش تست سالم بودن ic- دستگاه تست آی سی- تست آی سی tl494- تست ای سی پاور- تست آی سی stk خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع تستر آی سی با ارسال سریع و پرداخت در محل تا سی  % تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

تستر آی سی پرتابل – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع تستر آی سی در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدار تستر آی سی- قیمت تستر ای سی- ساخت تستر آی سی- روش تست سالم بودن ic- دستگاه تست آی سی- تست آی سی tl494- تست ای سی پاور- تست آی سی stk با ما همراه باشید . فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر الکتریک بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق کشور همواره ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه هر نوع برند از تستر آی سی را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

تستر آی سی پرتابل :  تستر آی سی را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در ارائه و عرضه  تستر آی سی توانسته است این محصول را با قیمتی رقابتی تستر آی سی  به مشتریان ارائه نماید.  

انواع آی سی

مدارهای مجتمع در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی وجود دارند و همه آن‌ها را می‌توان در سه دسته کلی قرار داد که در ادمه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

آی سی دیجیتال

این آی‌سی‌ها در سیستم باینری کار می‌کنند که تمام الکترونیک دیجیتال امروزی را تشکیل می‌دهد و با استفاده از یک سیستم ۰ و ۱ اتفاقات شگفت‌انگیزی را رقم می‌زند. تستر آی سی پرتابل –  در مدارهای مجتمع دیجیتال، گیت‌های منطقی، ترانزیستورها و غیره به کار برده می‌شوند. همه این‌ها در یک تراشه قرار می‌گیرند تا آی‌سی‌هایی مثل آردوینو را تشکیل دهند.

آی سی آنالوگ

آی سی آنالوگ، برخلاف مشابه دیجیتالی خود، بر اساس کنترل سیگنال‌های آنالوگِ همیشه در حال تغییر کار می‌کند و برخی از اهداف مهم از جمله فیلتر کردن، تقویت و مدولاسیون را برآورده می‌کند.

آی سی سیگنال مخلوط

وقتی هر دو قابلیت دیجیتال و آنالوگ را روی یک تراشه ترکیب کنیم، یک آی سی سیگنال مخلوط را ساخته‌ایم. از این آی‌سی‌ها برای مواردی مانند تنظیم ساعت/زمان و تبدیل دیجیتال به آنالوگ یا آنالوگ به دیجیتال استفاده می‌شود.

در حوزه آی‌سی‌ها دیجیتال، تنوعی از جمله گیت‌های منطقی، تایمر، میکروکنترلرها، ریزپردازنده‌ها ، FPGAها و سنسورها وجود دارد. تستر آی سی پرتابل –  همه این آی‌سی‌ها در بسته‌هایی حاوی میلیون‌ها و حتی میلیاردها ترانزیستور در یک مدار واحد عرضه می‌شوند. اما چگونه می‌توانی تفاوت بین هر یک از این بسته‌ها را تشخیص داد؟ در بخش بعدی این موضوع را بررسی می‌کنیم.

بسته‌‌های مختلف آی سی

مغز یک مدار مجتمع به طرز ماهرانه‌ای در زیر یک بسته‌بندی محافظتی پنهان شده است که ما عادت داریم آن بسته را روی صفحه مدار ببینیم. انواع بسته‌بندی‌های آی‌سی‌ها استاندارد بوده و لحیم‌کاری آن‌ها را به برد مدار چاپی یا به برد بورد برای نمونه‌سازی آسان می‌کند. تستر آی سی پرتابل –  روی هر بسته مجموعه‌ای از پایه‌های نقره‌ای وجود دارد و این امکان را فراهم می‌کند تا آی سی به قسمت‌های دیگر مدار متصل شود. اگرچه آی‌سی‌ها ممکن است بسته‌های مختلفی داشته باشند، در ادامه، معمول‌ترین مواردی را که ممکن است با آن‌ها سر و کار داشته باشید، معرفی می‌کنیم.

آی سی DIP

«بسته دو در خط» (Dual-Inline Package) یا به اختصار DIP بخشی از خانواده آی‌سی‌های سوراخ‌دار است و به راحتی می‌توان این تراشه‌ها را با شکل‌های مستطیلی بلند و دارای ردیف‌هایی از پین‌هاس موازی تشخیص داد. این نوع بسته برای استفاده در برد بوردها مناسب است و می‌تواند از 4 تا 64 پین را شامل شود.

تستر آی سی پرتابل –  در این مطلب به موضوعات مدار تستر آی سی- قیمت تستر ای سی- ساخت تستر آی سی- روش تست سالم بودن ic- دستگاه تست آی سی- تست آی سی tl494- تست ای سی پاور- تست آی سی stk پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله تستر آی سی را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تستر آی سی را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *