مطالب من

تستر عایق و میگر خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

تستر عایق و میگر خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

تستر عایق و میگر  خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تستر میگر را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات تست کابل با میگر- آموزش فارسی کار با میگر- میگر دست دوم- تست میگر- قیمت میگر 1000 ولت-نحوه میگر زدن کابل- قیمت میگر 10 کیلو ولت- تست میگر که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 تستر عایق و میگر- فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان عرضه کننده و ارائه دهنده محصولات کمپانی تستو آلمان فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع تست کابل با میگر- آموزش فارسی کار با میگر- میگر دست دوم- تست میگر- قیمت میگر 1000 ولت-نحوه میگر زدن کابل- قیمت میگر 10 کیلو ولت- تست میگر خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع تستر میگر باضمانت اصالت کالا و تضمین بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

تستر عایق و میگر – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک مفتخر است که در ارائه انواع تستر میگر در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تست کابل با میگر- آموزش فارسی کار با میگر- میگر دست دوم- تست میگر- قیمت میگر 1000 ولت-نحوه میگر زدن کابل- قیمت میگر 10 کیلو ولت- تست میگر  با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید بدون دغدغه هر نوع برند از تستر میگر را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

 تستر عایق و میگر :   تستر میگر را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در عرضه و ارائه تستر میگر توانسته ایم این محصول را با قیمتی رقابتی تستر میگر به مشتریان ارائه نماییم.  

میگر و کاربرد آن چیست؟

جهت اندازه گیری مقاومت عایق کابل و بررسی کيفيت آن ، تست جریان نشتی در ترانسفورماتورها، الکترو موتورها، سوئیچ ها و همچنین بررسی ضریب دی الکتریک مواد عایق از میگر استفاده می گردد.

طرز کار با میگر

نحوه تست الکتروموتور، سیم پیچ موتور سه فاز و یا مقاومت عایقی کابل با استفاده از میگر دقیقا همانند اندازه گیری مقاومت توسط دستگاه اهم متر می باشد وجه تمایز میگر با اهم متر در ساخت ولتاژ مستقیم بسیار زیاد توسط میگر است زیرا جهت اندازه گیری مقاومت عایقی با اهم بسیار بالا، نیاز به ولتاژ بالا است به همین دلیل به دستگاه میگر، مگا اهم متر نیز می گویند.

تستر عایق و میگر – عایق مناسب و با کیفیت دارای اهم بسیار بالاست و برای تست عایق کابل نیاز به دستگاه میگر جهت تزریق ولتاژ بالا می باشد. د ر بعضی میگرها، ولتاژ اندازه گیری به 10 کیلو ولت و یا بیشتر نیز می رسد ولتاژ خروجی  میگر در بازه 50 ولت تا 10 کیلو ولت قابل انتخاب توسط کاربر است .

مزایای میگر های حرفه ای و پیشرفته در تست عایق کابل :

از مزایای میگرهای حرفه ای در تست عایق کابل می توان به ویژگی های مختلف نام برد دقت بالا ،پایداری دقت در دراز مدت، قابلیت اندازه گیری مقدار DAR مخفف Dielectric absorption Ratio و همچنین PI  مخفف  Polarization Index ، قابلیت اتصال به کامپیوتر جهت ذخیره نمودن نمونه های تست و بررسی مجدد آن می توان نام برد.

منبع تولید ولتاژ در میگر های نسل جدید چیست؟

جهت تولید ولتاژ در میگرهای قدیمی عموما از ژنراتور های دستی و یا وسیله ای چرخان به نام هندل استفاده می شد اما منبع ولتاژ مورد نیازمیگر ها ی نسل جدید توسط باطری و یااستفاده از یک منبع تغذیه 12 ولت می باشد. تستر عایق و میگر – دستگاه میگر ولتاژ Dc را به کمک نوسان ساز ها تبدیل به Ac وسپس به کمک ترانسفورماتور، ولتاژ سینوسی تولید شده را به مقداردلخواه افزایش داده و توسط یکسوسازها به ولتاژ مستقیم تبدیل نموده تا مورد استفاده کاربر قرار گیرد.

تفاوت ارت سنج با میگر چیست؟

فرق ارت سنج با میگر در این است که ارت سنج مقدار مقاومت زمین که در محدوده چند اهم است را اندازه گیری می کند، در صورتی که میگر برای اندازه گیری مقاومت عایق کابل و همچنین مقاومت های بسیار بیشتر از مگا اهم استفاده می شود. در باره تفاوت ارت سنج با میگر میتوان گفت میگر جهت اندازه گیری مقاومت عایقی است در حالی که ارت سنج جهت اندازه گیری مقاومت الکترود و خاک در سیستم اتصال زمین بکار برده می شود.

نکات ایمنی هنگام کار با میگر

در زمان تست عایق کابل توسط تستر مقاومت عایقی می بایست از قطع بودن کامل برق اطمینان حاصل کرد و پس از آزمایش عدم وجود ولتاژ در مدار و رعایت کامل موارد ایمنی مانند استفاده از دست کش عایقی و انتخاب ولتاژ مناسب، تست کابل را شروع کرد.

تستر عایق و میگر –  در این مطلب به موضوعات تست کابل با میگر- آموزش فارسی کار با میگر- میگر دست دوم- تست میگر- قیمت میگر 1000 ولت-نحوه میگر زدن کابل- قیمت میگر 10 کیلو ولت- تست میگر  پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله تستر میگر را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تستر میگر را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *