مطالب من

دستگاه اندازه گیری شدت نور خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

دستگاه اندازه گیری شدت نور خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

دستگاه اندازه گیری شدت نور خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دستگاه شدت نور را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات روش اندازه گیری شدت نور- اندازه گیری شدت نور مرئی- روش اندازه گیری شدت نور لامپ- سنسور لوکس متر- اندازه گیری طول موج نور- لوکس متر چیست- دستگاه اندازه گیری لوکس متر- یک روش برای اندازه گیری شار نوری که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 دستگاه اندازه گیری شدت نور فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان عرضه کننده و ارائه دهنده محصولات کمپانی تستو آلمان فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع روش اندازه گیری شدت نور- اندازه گیری شدت نور مرئی- روش اندازه گیری شدت نور لامپ- سنسور لوکس متر- اندازه گیری طول موج نور- لوکس متر چیست- دستگاه اندازه گیری لوکس متر- یک روش برای اندازه گیری شار نوری خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع دستگاه شدت نور باضمانت اصالت کالا و تضمین بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

دستگاه اندازه گیری شدت نور – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک مفتخر است که در ارائه انواع دستگاه شدت نور در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش اندازه گیری شدت نور- اندازه گیری شدت نور مرئی- روش اندازه گیری شدت نور لامپ- سنسور لوکس متر- اندازه گیری طول موج نور- لوکس متر چیست- دستگاه اندازه گیری لوکس متر- یک روش برای اندازه گیری شار نوری با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید بدون دغدغه هر نوع برند از دستگاه شدت نور را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

 دستگاه اندازه گیری شدت نور: دستگاه شدت نور را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در عرضه و ارائه دستگاه شدت نور توانسته ایم این محصول را با قیمتی رقابتی دستگاه شدت نور به مشتریان ارائه نماییم.  

واحد سنجش روشنایی

واحد سنجش روشنایی بر حسب لوکس است . هر لوکس ميزان روشنایی یک متر مربع از سطحی است که شدت نوری برابر یک لومن بر آن تابيده شود به صورت تجربه می توان گفت که روشنایی یک لوکس ميزان نوری است که از یک شمع در فاصلۀ یک متری دیده می شود .

دستگاه اندازه گيری شدت نور

لوكس متر ( نورسنج )

 شدت یک منبع نور را با دستگاهی موسوم به فوتومتر یا نورسنج اندازه مي گيرند . نورسنج شدت یک منبع نور را با منبع معينی بر حسب شمع مقایسه می کند . این نورسنجها یا از نوع نورسنج بونسن است که شامل لکه چربی بر یک قطعه کاغذ می باشد یا از نوعی ژل (پارافين ) مقایسه می کنند در بعضی از نورسنج ها از سلول فوتوالکتریک استفاده می شود .

سلول مذکور دارای صفحه ای است که نسبت به نور حساس است و هر چه شدت نور زیادتر باشد ، جریان الکتریکی بيشتری توليد می کند که به کمک یک ترمومتر الکتریکی متصل به فوتوسل سنجيده می شود و ميزان درست نور را طبق واحد لوکس نشان می دهد دستگاه اندازه گیری شدت نور –  . برای سنجش نور هم باید نور سنج را به طرف منبع نور حرکت داد .

دستگاه اندازه گیری شدت نور چیست

شدت روشنايي با نماد E ، عبارتست از ميزان شارنوراني دريافت شده توسط يك سطح معين مي‌باشد، واحد‌هاي آن فوت كاندل fc و لوكس Lx  مي‌باشد. واحد بين‌المللي شدت روشنايي لوكس  lx است.

يك لوكس،شدت روشنايي است كه از يك شمع استاندارد در فاصله يك متري توسط سطح يك متر مربعي دريافت مي‌شود يا بر آن سطح تابيده شود . دستگاه اندازه گیری شدت نور –  فوت‌كندل: شدت روشنايي است كه از يك شمع استاندارد در فاصله يك فوتي توسط يك فوت مربعي دريافت شود، يا برآن سطح تابيده شود.

با استفاده از دستگاه فوق که يک لوکس متر مي باشد مي توان ميزان نور رسيده به سطح را اندازه گيري کرد. مقادير بدست آمده توسط اين دستگاه از ميزان نور رسيده به سنسور دستگاه مي باشد . بنابر اين مي توان با محاسبه ي دقيق محل قرار گيري و استفاده از محاسبات روشنايي مقادير مناسب روشنايي را بدست آورد.

دستگاه اندازه گیری شدت نور –  در این مطلب به موضوعات روش اندازه گیری شدت نور- اندازه گیری شدت نور مرئی- روش اندازه گیری شدت نور لامپ- سنسور لوکس متر- اندازه گیری طول موج نور- لوکس متر چیست- دستگاه اندازه گیری لوکس متر- یک روش برای اندازه گیری شار نوری پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دستگاه شدت نوررا با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دستگاه شدت نور را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *