مطالب من

دستگاه تست آی سی

دستگاه تست آی سی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

آی سی تستر (IC Tester)

دستگاه تست آی سی در دو نوع تستر آی سی های دیجیتال و تستر آی سی های آنالوگ ارائه میگردد. این دستگاهها در نوع پرتابل جهت تست آی سی های دیجیتالی و آنالوگ کاربرد دارد. امروزه مدارهای بر پایه میکروکنترلر جایگاه ویژه ای در صنعت الکترونیک پیدا کرده اند؛ اما هنوز مدارات آنالوگ و دیجیتال مزیتهای کاربردی خود را حفظ کرده و در بسیاری از موارد به میکروکنترلرها ترجیح داده می شوند.

 

مزایای تستر آی سی های دیجیتال

این تستر به گونه ای طراحی شده است که سالم بودن آی سی را با دقت و بر اساس گیت نشان می دهد.یعنی ابتدا تست ها را برای گیت های آی سی دیجیتالی انجام داده و در انتها سالم بودن و یا معیوب بودن آی سی را نشان می دهد. دستگاه تست آی سی در صورتی که بعضی از تسترها در حالت کلی تست را انجام می دهند و نشان نمی دهند کدام گیت خراب است.

مزیت این تستر این است که آی سی را بر اساس گیت تست کرده و چنانچه چند گیت خراب باشد، برای صرفه جویی در مصرف آی سی ها می توان از گیت های سالم آن استفاده کرد.این تستر سالم بودن گیت ها را با علامت بعلاوه و خرابی آنها را با منفی نشان می دهد.

طرز استفاده

حتماً در هنگام قرار دادن آی سی در سوکت دقت شود که آن را اشتباه قرار ندهید. زیرا باعث می شود در مدار اتصال کوتاه رخ داده و آی سی بسوزد و یا دستگاه دچار مشکل شود. اگر به مدت ده ثانیه هیچ کلیدی فشرده نشود LCD پاک شده و چراغ LED آن خاموش می شود و تا زمانی که کلیدی فشرده نشود در همین حالت باقی می ماند.

دستگاه تست آی سی دستگاه دارای سه کلید است که کلید اول و سوم برای جابجایی بین گزینه ها و کلید دو هم برای انتخاب گزینه در حال نمایش می باشد.بعد از تست آی سی مورد نظر با فشردن کلید یک، تست دوباره انجام شده و با فشردن کلید سه، به منو بر می گردد. گزینه آخر منو برای تنظیم کنتراست ال سی دی می باشد که با کلید یک زیاد و با کلید سه کم می شود و بعداز تنظیم با کلید دو به منو بر می گردد.

دستگاه تست آی سی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

در این مطلب به موضوعات قیمت تستر ای سی- تست آی سی – تستر آپ امپ- مدار تستر آی سی- تسترهای برد tester- آی سی های دیجیتال پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دستگاه تست آی سی را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دستگاه تست آی سی را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *