مطالب من

ذره بین با قیمت رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش

ذره بین با قیمت رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش

ذره بین – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک افتخار خود می داند که کلیه انواع magnifier را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد. ما به موضوعات انواع magnifier- قیمت magnifier- magnifier  صنعتی- مشخصات magnifier حرفه ای- خرید اینترنتی ذره بین- برنامه magnifier – magnifier خارجی که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

ذره بین : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان عرضه کننده و ارائه دهنده محصولات کمپانی تستو آلمان فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع انواع magnifier- قیمت magnifier- ذره بین  صنعتی- مشخصات magnifier حرفه ای- خرید اینترنتی magnifier- برنامه magnifier – magnifier خارجی خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع magnifier باضمانت اصالت کالا و تضمین بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

ذره بین – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک مفتخر است که در ارائه انواع ذره بین در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع magnifier- قیمت ذره بین- ذره بین  صنعتی- مشخصات ذره بین حرفه ای- خرید اینترنتی ذره بین- برنامه magnifier – ذره بین خارجی با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید بدون دغدغه هر نوع برند از ذره بین را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

 ذره بین را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در عرضه و ارائه  ذره بین توانسته ایم این محصول را با قیمتی رقابتی به مشتریان ارائه نماییم.  

ذَرّه‌بین ابزاری است که از آن برای دیدن اشیای ریز و نوشته ریز استفاده می‌شود. بخش اصلی ذره‌بین از یک عدسی همگرا درست‌ شده‌ است که عمل بزرگ‌نمایی را انجام می‌دهد. یک عدسی همگرا معمولاً از دو سو یا یک سو کوژ (محدّب) است. یک قاب دسته‌دار، عدسی ذره‌بین را نگاه می‌دارد. برای استفاده از ذره‌بین به منظور بزرگ‌نمایی اجسام، باید آن را آن‌قدر به جسم مشاهده‌ شونده نزدیک کرد که جسم در فاصلهٔ کانونی عدسی قرار بگیرد. «فاصلهٔ کانونی» نامی‌ است که به حد فاصل سطح عدسی تا نقطهٔ کانونی آن اطلاق می‌شود.

ذره بین – با قرار دادن ذره‌بین در آفتاب، پرتوها در نقطهٔ کانونی عدسی جمع می‌شوند. اگر در این حالت جسم غیر براقی را در نقطهٔ کانونی بگذارید، گرمای زیادی تولید می‌شود و می‌تواند جسم غیربراق را بسوزاند. این عمل را می‌توان بر روی کاغذ یا اجسام غیربراق دیگر آزمود.

کاربردهای magnifier چیست؟

رفع مشکلات بینایی

از magnifierاغلب برای کمک به افراد دارای مشکلات بینایی استفاده می‌شود. عینک نوعی ذره بین است که مشکلات مبینایی ختلفی از نزدیک بینی، دور بینی تا آستیگماتیسم را اصلاح می‌کند. افرادی که دچار دژنراسیون ماکولا یا مشکلات چشمی ناشی از گلوکوم یا دیابت هستند، اغلب از ذره بین‌های دستی برای خواندن کتاب‌ها، روزنامه‌ها و سایر اسناد چاپی استفاده می‌کنند. magnifier نصب شده در دستگاه‌های خواندن که می‌توانند اندازه مطالب چاپ شده را از سه برابر تا ده برابر اندازه طبیعی خود بزرگ کنند برای افرادی با بیماری‌های مختلف چشمی بسیار مفید هستند.

ابزارهای علمی و پزشکی

می‌توان ذره بین‌ها را روی پایه‌ها نصب کرد و میکروسکوپ تشکیل داد که دانشمندان مانند شیمی دانان و زیست شناسان از آن‌ها برای انجام تحقیقات علمی استفاده می‌کنند. میکروسکوپ همچنین در تحقیقات پزشکی و در آزمایشگاه‌های پزشکی برای آزمایش خون و سایر مایعات بدن و بافت‌ها استفاده می‌شود.

میکروسکوپ‌ها می‌توانند اندازه اشیا را هزاران بار بزرگ کنند و دیدن ارگان‌ها و عناصر انواع مختلف مواد را که با چشم غیر مسلح دیده نمی‌شوند ممکن می‌کند. برخی از میکروسکوپ‌ها مجهز به دوربین‌هایی هستند که این تصاویر بزرگنمایی شده را ضبط می‌کنند.

ابزار حرفه‌ای

ذره بین – میکروسکوپ توسط متخصصانی مانند جواهرسازان و عکاسان در کارهای خود استفاده می‌شود. جواهرسازان سنگ‌های قیمتی را با دستگاه‌هایی به نام «لوپس» (Loupes) ارزیابی می‌کنند که از سه عدسی بزرگنمایی مختلف سوار بر یک استوانه پلاستیکی تشکیل شده است. لوپس به جواهرفروشان اجازه می‌دهد تا نقص‌ها و ناخالصی‌هایی را ببینند که می‌تواند بر ارزش الماس، زمرد و سایر سنگ‌های قیمتی تأثیر بگذارد. عکاسان همچنین برای ویرایش و ارزیابی عکسها از لوپس استفاده می‌کنند. با استفاده از یک لوپس، یک عکاس می‌تواند دانه‌های عکس را مشاهده کند که به او اجازه می‌دهد تا بداند که هنگام بزرگنمایی تا چه اندازه هر ناحیه تیز به نظر می‌رسد. لنزهای دوربین نیز اشکالی از ذره بین هستند که می‌توانند اجسام دور را در عکس ها بزرگ کنند.

استفاده از آن در خانه و برای سرگرمی

بسیاری از افراد برای سرگرمی، کاردستی و سایر کارهای روزمره در خانه از عینک ذره بینی استفاده می‌کنند. گردآورندگان سکه از magnifier برای تشخیص سایش یک سکه استفاده می‌کنند که به تعیین ارزش آن کمک می‌کند.گردآورندگان تمبر از magnifier برای بررسی وضعیت و اصالت تمبرها استفاده می‌کنند. ذره بین‌های بدون دسته که به پایه متصل هستند برای دوزندگی و کارهای خیاطی و بافندگی مفید هستند. magnifier همچنین برای خواندن جزئیات روی نقشه و خواندن نوشته‌های چاپی روی اسناد حقوقی مفید است.

 در این مطلب به موضوعات انواع ذره بین- قیمت magnifier- ذره بین  صنعتی- مشخصات magnifierحرفه ای- خرید اینترنتی magnifier- برنامه ذره بین – magnifier خارجی پرداختیم. باز هم تاکید میکنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله magnifier را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از magnifier را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  دردفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید میتوانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *