مطالب من

زاویه سنج , شیب سنج ارسال سریع و پرداخت در محل تا سی درصد تخفیف

زاویه سنج , شیب سنج ارسال سریع و پرداخت در محل تا سی درصد تخفیف

زاویه سنج , شیب سنج – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انواع زاویه سنج , شیب سنج را با قیمتی مناسب و ارسال سریع و پرداخت در محل تا سی درصد تخفیف در اختیار شما مشتریان گرامی قرار میدهد. ما در این مطلب به موضوعات فروش زاویه سنج دستی- زاویه سنج دیجیتال insize- قیمت زاویه سنج صنعتی- گونیا زاویه سنج- قیمت زاویه سنج ساده- زاویه سنج نجاری- زاویه سنج دیجیتال- انواع زاویه سنج خواهیم پرداخت.

زاویه سنج , شیب سنج : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران فعالیت دارد. در این مقاله به موضوعات فروش زاویه سنج دستی- زاویه سنج دیجیتال insize- قیمت زاویه سنج صنعتی- گونیا زاویه سنج- قیمت زاویه سنج ساده- زاویه سنج نجاری- زاویه سنج دیجیتال- انواع زاویه سنج خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع زاویه سنج , شیب سنج با ارسال سریع و پرداخت در محل تا سی درصد تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

زاویه سنج , شیب سنج – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع زاویه سنج , شیب سنج در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش زاویه سنج دستی- زاویه سنج دیجیتال insize- قیمت زاویه سنج صنعتی- گونیا زاویه سنج- قیمت زاویه سنج ساده- زاویه سنج نجاری- زاویه سنج دیجیتال- انواع زاویه سنج با ما همراه باشید . فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر الکتریک بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق کشور همواره ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه هر نوع برند از زاویه سنج , شیب سنج را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

زاویه سنج , شیب سنج :  زاویه سنج , شیب سنج را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در ارائه و عرضه  زاویه سنج , شیب سنج  توانسته است این محصول را با قیمتی رقابتی زاویه سنج , شیب سنج به مشتریان ارائه نماید.  

شیب‌سنج

ابزاری جهت سنجش زاویهٔ یک شیب، ارتفاع یا بلندی یک جسم با توجه به نیروی جاذبه می‌باشد. این وسیله به نام‌های زاویه سنج (inclinometer)، شیب نما (tilt indicator)، اندازه گیر شیب (slope gauge)، گرادیان سنج (gradient meter or gradiometer)، اندازه گیر سطح (level gauge or level meter)، و نیز انحراف نما (declinometer) شناخته می‌شود. زاویه سنج , شیب سنج –  شیب سنج می‌تواند هم شیب‌های رو به بالا (شیب مثبت یعنی شیبی که توسط بیننده هنگامی که از پایین به بالا نگاه می‌کند) و هم شیب رو به پایین (شیب منحنی یعنی شیبی که توسط بیننده هنگامی که توسط بیننده هنگامی که از بالا به پایین نگاه می‌کند) را اندازه‌گیری کند. در برخی موارد وسیله‌ای که در هواپیماها استفاده می گردد و میزان زاویهٔ هواپیما را با افق تعیین می‌کند (Turn Cordinator) نیز به عنوان شیب سنج شناخته می‌شود.

شیب سنج‌های اولیه شامل مثال‌هایی از جمله “شیب سنج well ” می‌شوند(Well’s inclinometer).بخش مهم شیب سنج well صفحهٔ ثابت یا پایداری است که زاویه سنج بر آن قرار می‌گیرد. زاویه سنج , شیب سنج –  این دستگاه شامل یک صفحهٔ توخالی می‌باشد که نیمی از آن به وسیلهٔ مایعی سنگین پر شده‌است و صفحهٔ شیشه‌ای این دیسک به گونه‌ای مدرج شده که زاویهٔ سطح مایع را نسبت به صفحهٔ ثابت (پایدار) دستگاه نشان می‌دهد. خط o.-o. که به صورت موازی با صفحهٔ ثابت قرار دارد بنابراین هنگامی که سطح مایع بر روی این خط قرار می‌گیرد زاویهٔ صفر درجه اندازه‌گیری می‌شود. همچنین خط 90.-90. به صورت عمود بر صفحهٔ ثابت قرار دارد و چنانچه مایع بر روی این خط قرار گیرد می‌توانیم مطمئن باشیم که زاویهٔ سطح ما 90 درجه است. با اندازه‌گیری محل قرارگیری مایع در حالت‌های مختلف می‌توان شیب سنج را مدرج نمود. همچنین می‌توان از جدول تبدیل (conversion table) برای این منظور استفاده کرد.

دقت

سنسورهای شیب سنج دقیق و حساس می‌توانند در خروجی خود به ریزبینی (resolution) در حد 0.001 درجه دست یابند. (باید توجه داشت که با توجه به تکنولوژی مورد استفاده و رنج زاویهٔ مورد اندازه‌گیری، این دقت می‌تواند به 0.01 درجه محدود شود.) لازم به ذکر است که دقت مطلق و نسبی یک سنسور شیب سنج بستگی به افست اولیهٔ سنسور در نقطهٔ صفر، میزان خطی بودن سنسور، هیسترزیس، تکرارپذیری نتیجهٔ اندازه‌گیری و نیز دریفت حرارتی سنسور در نقطهٔ گذر صفر دارد. زاویه سنج , شیب سنج –  در نتیجه این عوامل دقت معمول یک سنسور الکترونیک بین 0.01- و 0.01+ درجه تا 2- و 2+ درجه تغییر می‌کند. معمولاً در شرایط معمولی (room ambient conditions) دقت یک سنسور محدود به ویژگی خطی بودن آن می‌شود.

تکنولوژی سنسور

شیب سنج و به‌طور کلی تمامی سنسورهای سنجش شیب یک سطح افقی مجازی (Artificial Horizon) ایجاد کرده و زاویه را نسبت به این سطح افقی مجازی می سنجند. این سنسورها در دوربین ها، سیستم‌های کنترل پرواز هواپیماها، سیستم‌های ایمنی اتومبیل، سکوی پایدار، سیستم نشان دهندهٔ زاویهٔ توپ‌های دریایی(جنگی) و هر شیب دیگری که نیاز به سنجش شیب داشته باشد استفاده می گردند. زاویه سنج , شیب سنج –  ویژگی‌های مهمی که هنگام انتخاب یک سنسور شیب سنج بایستی مورد توجه قرار بگیرند، عبارتند از: گسترهٔ زاویهٔ شیب و تعداد محورها (که معمولاً محورهای متعامدند). گسترهٔ زاویه شیب محدوده‌ای است که سنسور در آن ویژگی خطی بودن خود را حفظ می‌کند. تکنولوژی‌های متداول در سنسورهای زاویه سنج عبارتند از: مایع خازنی، مایع الکترولیتی، حباب گاز در مایع، و جسم آویخته(آونگ) . تکنولوژی سنسورهای زاویه سنج جای خود را حتی در بازی‌های کامپیوتری باز کرده‌است. به‌طوری‌که Play Station 3 ، Wii از این تکنولوژی در کنترلر خود بهره برده‌اند. این سنسورها در مهندسی عمران نیز جهت اندازه‌گیری شیب زمینی که سازه بر روی آن بنا خواهد شد استفاده می گردند.

زاویه سنج , شیب سنج –  در این مطلب به موضوعات فروش زاویه سنج دستی- زاویه سنج دیجیتال insize- قیمت زاویه سنج صنعتی- گونیا زاویه سنج- قیمت زاویه سنج ساده- زاویه سنج نجاری- زاویه سنج دیجیتال- انواع زاویه سنج پرداختیم. باز هم تاکید میکنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله زاویه سنج , شیب سنج را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از زاویه سنج , شیب سنج را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  دردفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید میتوانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *