مطالب من

رطوبت سنج دیجیتال خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

رطوبت سنج دیجیتال خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

رطوبت سنج دیجیتال خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع رطوبت سنج را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات رطوبت سنج دیجیتال صنعتی- انواع رطوبت سنج- دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال مدل htc 2- رطوبت سنج آزمایشگاهی- دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال مدل htc-1- نحوه کار با دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی htc-2- رطوبت سنج اتوماتیک که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

رطوبت سنج دیجیتال : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران فعالیت دارد. در این مقاله به موضوعات رطوبت سنج دیجیتال صنعتی- انواع رطوبت سنج- دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال مدل htc 2- رطوبت سنج آزمایشگاهی- دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال مدل htc-1- نحوه کار با دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی htc-2- رطوبت سنج اتوماتیک خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع رطوبت سنج با ارسال سریع و پرداخت در محل تا 30 % تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

رطوبت سنج دیجیتال – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع رطوبت سنج در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رطوبت سنج دیجیتال صنعتی- انواع رطوبت سنج- دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال مدل htc 2- رطوبت سنج آزمایشگاهی- دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال مدل htc-1- نحوه کار با دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی htc-2- رطوبت سنج اتوماتیک با ما همراه باشید . فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر الکتریک بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق کشور همواره ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه هر نوع برند از رطوبت سنج را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

رطوبت سنج دیجیتال : رطوبت سنج را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در ارائه و عرضه رطوبت سنج توانسته است این محصول را با قیمتی رقابتی رطوبت سنج به مشتریان ارائه نماید.  

رطوبت سنج دیجیتال

سایکرومتری علم مربوط به مخلوط هوا و بخار یا به عبارتی رطوبت‌شناسی است. سایکرومتر وسیله‌ ایست برای اندازه‌ گیری رطوبت هوا و معمولاً رطوبت هوا را به وسیله سایکرومتر یا رطوبت سنج دیجیتال می‌سنجند.

سایکرومترها از دو ترمومتر (دماسنج) تشکیل شده‌اند که دور مخزن یکی ازآن‌ها فیتیله پارچه‌ای پیچیده شده‌است و انتهای دیگر فتیله به یک ظرف آب متصل است. آب توسط فیتیله بالا آمده و اطراف مخزن ترمومتر را مرطوب می‌کند تا دمای هوای مرطوب تر اندازه گیری شود. مجموعه این ترمومترها را ترمومترهای خشک و ترمومترهای تر می‌گویند. رطوبت سنج دیجیتال –   اختلاف دما در ترمومتر خشک و تر به مقدار رطوبت موجود در هوا بستگی دارد، به طوری که در یک هوای اشباع، ترمومترهای‌ تر و خشک اختلافی را نشان نخواهند داد. با داشتن این اختلاف و استفاده از جداولی مخصوص مقدار رطوبت نسبی هوا محاسبه می‌گردد.

جداول سایکرومتری مختلفی توسط سازمان‌های هواشناسی بر مبنای فرضیات متفاوت با توجه به مقدار ضریب سایکرومتری (A) مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال در مورد سایکرومتر نوع آن فرض بر این است که هوا از روی مخزن با سرعت 2.4 متر بر ثانیه جریان می‌یابد و ضریب سایکرومتری برای دمای دماسنج تر در بالا و پائین صفر درجه سانتی گراد مقدار واحدی دارد. در حالتی که سایکرومتر ساده‌ای در داخل پناهگاه نصب می‌شود در اغلب مواقع فرض بر این است که سرعت متوسط هوای عبور کننده از روی مخزن دماسنج‌ها در حدود 1 الی 1.5 متر بر ثانیه باشد. مقدار A در این سرعت انتخاب می‌شود.

این دستورالعمل برای تمام مقاصد هواشناسی رضایت بخش نمی‌باشد. زیرا سرعت جریان واقعی عبور کننده از روی مخازن در پناهگاه اغلب با مقدار در نظر گرفته شده تفاوت فاحش دارد. فاکتور A در دامنه سرعت جریانی که اغلب در داخل پناهگاه اتفاق می‌افتد تغییرات قابل توجه‌ای را نشان می‌دهد. رطوبت سنج دیجیتال –  فرمول سایکرومتری فشار جو (p) را نیز در بر دارد، با وجود این در صورت پایین‌تر بودن ارتفاع ایستگاه از سطح 100 متری نسبت به سطح متوسط دریا، صحت عمل دیدبانی‌ها ممکن است با در نظر گرفتن مقدار ثابتی برای فشار p عملی گردد.

تغییر فشار به اندازه 30 میلی بار هنگامی که مقدار رطوبت نسبی در حدود 50% باشد باعث اختلاف تقریبی یک درصد در رطوبت نسبی می‌شود. هنگامی که دماسنج تر پایین‌تر از نقطه یخبندان، باید از جداول دیگری استفاده شود و این موضوع بستگی به این دارد که مخزن دماسنج تر از یخ پوشیده است، با آنکه پوششی از قطرات آب فوق سرد دارد. در صورتی که پیوسته اطمینان حاصل شود که مخزن دماسنج تر از یخ پوشیده شده است از همان جداول یخ استفاده می‌شود.

رطوبت سنج دیجیتال –  در این مطلب به موضوعات رطوبت سنج دیجیتال صنعتی- انواع رطوبت سنج- دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال مدل htc 2- رطوبت سنج آزمایشگاهی- دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال مدل htc-1- نحوه کار با دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی htc-2- رطوبت سنج اتوماتیک پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله رطوبت سنج  را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از رطوبت سنج را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *