مطالب من

رطوبت سنج گوشی

رطوبت سنج گوشی فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

دماسنج و رطوبت سنج

بر اساس آنچه پزشکان مکررا” توصیه می کنند بهترین رطوبت برای سلامت ارگان های داخلی مانند ریه ها و خارجی مانند پوست ، از 40 تا 70 درصد در دمای 23 الی 25 درجه سلسیوس می باشد .این دستگاه برای تعیین و تشخیص میزان رطوبت نسبی در محل زیست انسان بسیار مناسب است تا بتوان با تشخیص نسبت به تامین کسری رطوبت با بخور ساز های سرد و یا گرم و نیز در صورت بالا بودن رطوبت نسبی ، برای کاستن از میزان آن به روش های مختلف مانند استفاده از کولر و یا دستگاههای رطوبت زدا اقدام کرد.

همچنین برای تعیین رطوبت در محیط گلخانه نیز می توان از این وسیله بسیار ضروری و کم حجم و وزن استفاده کرد.  رطوبت سنج گوشی علاوه بر موارد فوق این دستگاه با داشتن ساعت ، امکان ثبت بیشینه و کمینه دما و رطوبت ، به همراه ثبت وقوع آن کمیت ، در حافظه آن خود را داشته وبا کمک این داده ها ، به کاربر کمک شایانی جهت تغییر شرایط محیطی می کند .

 رطوبت سنج گوشی

حتما تا به حال براتون پیش اومده در جایی باشید و بخواهید دما را بدانید و هیچ ویجت یا برنامه هواشناسی نداشته باشید. رطوبت سنج گوشی مقدار رطوبت محیط رو که در اطراف شما مرطوب یا خوب یا خشک هست یا فشار هوای اطراف شما برای زندگی با استفاده از سنسور حرارت سنج را دریافت و به شما اطلاع می دهد. برای به دست آوردن درجه و حرارت محلی جی پی اس فعال باشد.

رطوبت بسیار مهم است زمانی که شما می خواهید هوای تمیز و تازه داشته باشید. حالا شما می توانید گوشی خود را به عنوان رطوبت واقعی استفاده کنید و رطوبت محیط واقعی خود را در اتاق خود بررسی کنید. این یک ابزار ساده و بسیار دقیق برای بررسی رطوبت هوا در محله شما است. برنامه با استفاده از سنسورهای ساخته شده در تلفن برای تشخیص و نشان دادن رطوبت واقعی شما است.

رطوبت سنج گوشی فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

ما در این مقاله به موضوعات رطوبت سنج برای دستگاه جوجه کشی- رطوبت سنج صنعتی- برنامه رطوبت سنج اتاق- رطوبت سنج هوا- رطوبت سنج محیط- رطوبت سنج دقیق- رطوبت سنج خاک پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله رطوبت سنج را با 10 تا 30  % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه ازرطوبت سنج از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *