مطالب من

سرعت سنج باد خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

سرعت سنج باد خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

سرعت سنج باد خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سرعت سنج را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات اندازه گیری سرعت هوا- قیمت سرعت سنج دوچرخه- فلومتر باد- دستگاه اندازه گیری سرعت باد- قیمت انواع بادسنج- سنسور باد سنج- Cfm سنج- دستگاه سرعت سنج خودرو که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

سرعت سنج باد : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران فعالیت دارد. در این مقاله به موضوعات اندازه گیری سرعت هوا- قیمت سرعت سنج دوچرخه- فلومتر باد- دستگاه اندازه گیری سرعت باد- قیمت انواع بادسنج- سنسور باد سنج- Cfm سنج- دستگاه سرعت سنج خودرو خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع سرعت سنج  با ارسال سریع و پرداخت در محل تا سی  % تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

سرعت سنج باد فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع سرعت سنج در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اندازه گیری سرعت هوا- قیمت سرعت سنج دوچرخه- فلومتر باد- دستگاه اندازه گیری سرعت باد- قیمت انواع بادسنج- سنسور باد سنج- Cfm سنج- دستگاه سرعت سنج خودرو با ما همراه باشید . فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر الکتریک بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق کشور همواره ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه هر نوع برند از سرعت سنج را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

سرعت سنج باد :  سرعت سنج را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در ارائه و عرضه  سرعت سنج توانسته است این محصول را با قیمتی رقابتی سرعت سنج به مشتریان ارائه نماید.  

باد سنج چیست؟

باد سنج (Anemometer) ابزاریست جهت اندازه گیری سرعت باد . اسم لاتین این دستگاه از anemos به معنای باد و meter به معنای اندازه گیر تشکیل شده است .بادسنجها را میتوان به دو دسته تقسیم نمود : دسته ای که سرعت باد را اندازه گیری میکند و دسته ای که فشار باد را می سنجد . سرعت سنج باد – این درحالی است که بین بین سرعت وفشار رابطه مستقیمی وجود دارد و بادسنج برای به دست آوردن اطلاعات هر دو طراحی گشته است .ساده‏ترین مدل باد سنج مدل پیاله ای است که از قدیم (سال 1846 میلادی) اختراع گردیده است و از چهار نیم کره که به صورتی عمودی بر دو محور متقاطع عمود که به میله ای متکی است ساخته شده است .از نمونه های متکامل تر این ابزار نمونه آسیابی یا windmill و باد سنج از نوع سیم داغ میباشد .سونیک و … میباشد .

سرعت سنج باد یا فلو متر چیست؟

فلومتر دستگاهی است که به وسیله آن می توان سرعت هوای متحرک را اندازه گیری کرد. سرعت سنج باد – همچنین در دستگاه دماسنج –باد سنج می توان از طریق سنسوری که درون  باد سنج به کار گذاشته شده است ,دما هوا را نیز اندازه گیری کرد .

واحد اندازه گیری در باد سنج ها عبارتند از فوت بر دقیقه (ft/min) ، متر بر ثانیه (m/s) ، کیلومتر بر ساعت ، مایل بر دقیقه و ماخ بر ساعت و غیره

چگونه یک سرعت سنج باد می تواند شدت جریان هوای در حال حرکت را اندازه گیری کند ؟

باد سنج ها به وسیله سنسور دوار میتوانند میزان سرعت هوا ی در حال حرکت را اندازه گیری کند ، تیغه پره ها آزادانه می چرخند تا هوا به جریان در آید و همچنان که هوا از میان پره ها می گذرد تیغه ها به همان سرعت درحرکت در میایند و سرعت را نمایش میدهند.

کار برد باد سنج ها :

·         اندازه گیری هوای مجرا ها و کانالها

·         تست فشار هوا در مراکز حساس مانند آزمایشگاهای کالیبراسیون

·         تست عملکرد مکنده ها نظیر هود و باز بینی آن و آنالیز شرایط کاری آن

·         تجزیه و تحلیل عملکرد موتور های خودرو

·         نظارت بر خروجی جریان یونیزه

·         بازرسی سیستم تهوی

سرعت سنج باد –  در این مطلب به موضوعات اندازه گیری سرعت هوا- قیمت سرعت سنج دوچرخه- فلومتر باد- دستگاه اندازه گیری سرعت باد- قیمت انواع بادسنج- سنسور باد سنج- Cfm سنج- دستگاه سرعت سنج خودرو پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله سرعت سنج را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از سرعت سنج را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *