مطالب من

فاصله سنج لیزری| خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

فاصله سنج لیزری| خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

فاصله سنج لیزری: خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع فاصله سنج را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات فاصله یاب لیزری نظامی- فاصله سنج لیزری دقیق- ساخت فاصله سنج لیزری- فاصله سنج دقیق- طرز کار فاصله یاب لیزری- سنسور فاصله سنج لیزری- قیمت فاصله یاب لیزری- کیت فاصله سنج لیزری که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

فاصله سنج لیزری: فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان مرجع کامل تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و همچنین به عنوان معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع فاصله یاب لیزری نظامی- فاصله سنج لیزری دقیق- ساخت فاصله سنج لیزری- فاصله سنج دقیق- طرز کار فاصله یاب لیزری- سنسور فاصله سنج لیزری- قیمت فاصله یاب لیزری- کیت فاصله سنج لیزری خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع فاصله سنج باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

فاصله سنج لیزری – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع فاصله سنج در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فاصله یاب لیزری نظامی- فاصله سنج لیزری دقیق- ساخت فاصله سنج لیزری- فاصله سنج دقیق- طرز کار فاصله یاب لیزری- سنسور فاصله سنج لیزری- قیمت فاصله یاب لیزری- کیت فاصله سنج لیزری با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از فاصله سنج را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

فاصله سنج لیزری:  فاصله سنج را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خرید نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در تهیه و پخش فاصله سنج  توانسته ایم مناسبترین  قیمت فاصله سنج  را به مشتریان ارائه نماییم.  

دید کلی

کاربردهای نظامی لیزر همواره رقم سنگینی را در تولید سیستمهای لیزری به خود اختصاص داده است. یکی از مهمترین کاربردهایی که امروزه در زمینه‌های نظامی وجود دارد فاصله یاب لیزری است.

 توانایی لیزر در تعیین موقعیت هدف با دقت بالا و سرعت بالا غیر قابل انکار است. لیزرها به علت داشتن واگرایی کم بعد از طی مسافت زیاد به عنوان فاصله یاب مورد استفاده قرار می‌گیرند. اینک وضعیت به گونه‌ای است که هر هواپیمای جنگی که برای ضربه زدن به هدفهای زمینی از روش فرود و خیز استفاده می‌کنند، شانس زیادی به مصون ماندن در مقابل موشکهای زمین به هوای پیچیده پدافند موجود در اکثر نیروهای مسلح دنیا ندارد. فاصله سنج لیزری –  در اینجا می‌خواهیم بطور ساده ساز و کار فاصله یاب لیزری و استفاده آن صحبت کنیم.

مسیر تحولی در رشد

تکنولوژی نبرد مدرن تانک از جنگ جهانی دوم به این طرف تا چنان حدی پیشرفت کرده است که اینک رای بر کمال مطلوب برای تانکها اختصاص اولین ضربه به خود و تخریب ماشین زرهی دشمن پیش از امکان واکنش آن است. بیشتر حملات آمریکائیها در ویتنام شمالی با استفاده از سلاحهای هدایت شده با لیزر صورت گرفت و کارایی آن بسیار خوب بود.

 در آن زمان از بمبهای معمولی دستکاری شده که با کلاهکهای جستجو گر لیزری مجهز شده بود استفاده شد. فاصله سنج لیزری –  این توانایی اندازه گیری سریع و دقیق که با جدیت بسیار در دستگاههای مسافت یاب و هدف یاب مورد استفاده قرار می‌گیرند، اکنون بر روی هواپیماهای جنگی نظیر هاریر (Harriers) و جگوار ( Jagvars of R.A.F (Royal Air Craft Force قرار داده می‌شوند.

نقش در زندگی

لیزرهای فاصله یاب معمولا کاربرد نظامی دارند. فاصله سنج لیزری –  اینک از لیزرها به عنوان ضد موشک و برد و هدایت اسلحه و … استفاده می‌شود. هواپیماهای جنگی برای مصون ماندن از پدافندهای مجهز به لیزر باید در ارتفاع کم و با سرعت زیاد حرکت کنند، لذا خلبان ممکن است فقط چند ثانیه برای پیدا کردن هدف ، نشانه گیری و انداختن مهمات خود دقت داشته باشد.

 با یک لیزر خوب این کار می‌تواند تقریبا بطور آنی با اندازه گیری فاصله زمانی بین روشن کردن لیزر و آشکار ساختن تابش برگشتی پراکنده از هدف انجام گیرد. بنابراین حتی در سرعتهای خیلی زیاد هواپیماهای مدرن ، اگر لیزر به خوبی خنک سازی شود اندازه گیری فاصله می‌تواند 10 تا 20 بار در ثانیه انجام شود.بنابراین آخرین اطلاعات را به مقدار کافی در اختیار خلبان یا کامپیوتر قرار می‌دهند.

فاصله سنج لیزری –  ما در این مقاله به موضوعات فاصله یاب لیزری نظامی- فاصله سنج لیزری دقیق- ساخت فاصله سنج لیزری- فاصله سنج دقیق- طرز کار فاصله یاب لیزری- سنسور فاصله سنج لیزری- قیمت فاصله یاب لیزری- کیت فاصله سنج لیزری پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله فاصله سنج را با مناسبترین قیمت و تضمین اصالت کالا در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان گرامی نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از فاصله سنج را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  دردفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *