مطالب من

فانکشن ژنراتور آنالوگ خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

فانکشن ژنراتور آنالوگ خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

فانکشن ژنراتور آنالوگ: خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع فانکشن ژنراتور را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات قیمت فانکشن ژنراتور آنالوگ- فانکشن ژنراتور ارزان- آموزش کار با فانکشن ژنراتور- فانکشن ژنراتور اندروید- تفاوت سیگنال ژنراتور و فانکشن ژنراتور- فانکشن ژنراتور میکرو- فانکشن ژنراتور جیبی- فانکشن ژنراتور ردیاب که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 فانکشن ژنراتور آنالوگ: فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان مرجع کامل تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و همچنین به عنوان معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع قیمت فانکشن ژنراتور آنالوگ- فانکشن ژنراتور ارزان- آموزش کار با فانکشن ژنراتور- فانکشن ژنراتور اندروید- تفاوت سیگنال ژنراتور و فانکشن ژنراتور- فانکشن ژنراتور میکرو- فانکشن ژنراتور جیبی- فانکشن ژنراتور ردیاب خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع فانکشن ژنراتور باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

فانکشن ژنراتور آنالوگ– فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع فانکشن ژنراتور در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت فانکشن ژنراتور آنالوگ- فانکشن ژنراتور ارزان- آموزش کار با فانکشن ژنراتور- فانکشن ژنراتور اندروید- تفاوت سیگنال ژنراتور و فانکشن ژنراتور- فانکشن ژنراتور میکرو- فانکشن ژنراتور جیبی- فانکشن ژنراتور ردیاب با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از فانکشن ژنراتور را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

فانکشن ژنراتور آنالوگ:  فانکشن ژنراتور را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خرید نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در تهیه و پخش فانکشن ژنراتور توانسته ایم مناسبترین  قیمت فانکشن ژنراتور را به مشتریان ارائه نماییم.  

فانکشن ژنراتور چیست؟

فانکشن ژنراتور دستگاهی است که میتواند سیگنال و موج های مختلف را با دامنه و فرکانس دلخواه ما و در شکل های مختلف مانند مربعی ، سینوسی ، مثلثی و … تولید کند. بطور کلی مهمترین دستگاه در تست تجهیزات الکترونیک فانکشن ژنراتور (function generator) می باشد.

فانکشن ژنراتور یک تولید کننده سیگنال یا شکل موج مانند سینوسی، مربعی، مثلثی و… با دامنه و فرکانس های مختلف می باشد . فانکشن ژنراتور آنالوگ–  بطور مثال توسط یک فانکشن ژنراتور میتوان شکل موج مربعی به دامنه 5Vpp با فرکانس 12KHz را تولید کرد. سپس از این سیگنال بعنوان منبع تغذیه در مدارات الکترونیکی، مخابراتی و… استفاده کرد.

کاربردها :

 مراکز تحقیق و توسعه

 آزمایشگاه های آموزشی مانند آزمایشگاه الکترونیک در دانشگاه ها

 تعمیر تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی

 تست پاسخ دهی و تست تحریک، بررسی خصوصیات پاسخ فرکانسی و تزریق سیگنال داخل مداری

بطور کل می توان گفت که از فانکشن ژنراتور ها می شود در آزمایشگاه های آموزشی و یا برای تعمیر قطعات یا در پایگاه های تحقیق و توسعه استفاده کرد.

چگونه از فانکشن ژنراتور استفاده کنیم ؟

برای استفاده از این دستگاه پس از روشن کردن دستگاه با استفاده از دکمه متغیر مربوط به فرکانس ، محدوده فرکانس موردنظرمان را تنظیم میکنیم و سپس با استفاده از ولوم فرکانس ، آن را دقیق می کنیم. فانکشن ژنراتور آنالوگ– حال باید با نوع سیگنال خروجی مورد نظرتان را تعیین کنید و در مرحله آخر هم باید مقدار دامنه که همان ولتاژ پیک تا پیک را استفاده کنید. حال میتوانید سیگنال مورد نظرتان را از خروجی دریافت کنید.

تفاوت سیگنال ژنراتور و فانکشن ژنراتور

نام اصلی سیگنال ژنراتور RF سیگنال ژنراتور می باشد که این به معنیست این دستگاه تنها برای تولید سیگنال ها در محدوده RF و مایکروویو مناسب می باشد. همچنین سیگنال زنراتور تنها قادر به تولید موج های سینوسی می باشد این در حالیست که فانکشن ژنراتور می تواند انواع اشکال موج ها را تولید کند. از دیگر تفاوت های این دو دستگاه دامنه موج ها می بشد که در سیگنال ژنراتور بسیار کمتر از فانکشن ژنراتور است. اما با این وجود در ادبیات روزمره مهندسی این دو واژه بجای یکدیگر به کار میروند. در نتیجه سه فاکتور اصلی در مقایسه بین سیگنال ژنراتور و فانکشن ژنراتور عبارتند از: میزان فرکانس ، دامنه  و شکل موج

فانکشن ژنراتور آنالوگ–  ما در این مقاله به موضوعات قیمت فانکشن ژنراتور آنالوگ- فانکشن ژنراتور ارزان- آموزش کار با فانکشن ژنراتور- فانکشن ژنراتور اندروید- تفاوت سیگنال ژنراتور و فانکشن ژنراتور- فانکشن ژنراتور میکرو- فانکشن ژنراتور جیبی- فانکشن ژنراتور ردیاب پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله فانکشن ژنراتور را با مناسبترین قیمت و تضمین اصالت کالا در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان گرامی نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از فانکشن ژنراتور را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  دردفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *