مطالب من

قیمت آمپرمتر دیجیتال خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت آمپرمتر دیجیتال خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت آمپرمتر دیجیتال: خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع آمپرمتر را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات قیمت آمپرمتر دیجیتال تابلویی- قیمت آمپرمتر آنالوگ- قیمت آمپرمتر dc- آمپرمتر چیست- قیمت آمپرسنج عقربه ای- قیمت آمپرمتر کلمپی دیجیتال- خرید مولتی متر دست دوم- قیمت آمپر متر کلمپی که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 قیمت آمپرمتر دیجیتال: فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان مرجع کامل تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و همچنین به عنوان معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع قیمت آمپرمتر دیجیتال تابلویی- قیمت آمپرمتر آنالوگ- قیمت آمپرمتر dc- آمپرمتر چیست- قیمت آمپرسنج عقربه ای- قیمت آمپرمتر کلمپی دیجیتال- خرید مولتی متر دست دوم- قیمت آمپر متر کلمپی خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع آمپرمتر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

قیمت آمپرمتر دیجیتال– فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع آمپرمتر در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت آمپرمتر دیجیتال تابلویی- قیمت آمپرمتر آنالوگ- قیمت آمپرمتر dc- آمپرمتر چیست- قیمت آمپرسنج عقربه ای- قیمت آمپرمتر کلمپی دیجیتال- خرید مولتی متر دست دوم- قیمت آمپر متر کلمپی با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از آمپرمتر را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

قیمت آمپرمتر دیجیتال: آمپرمتر را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خرید نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در تهیه و پخش آمپرمتر توانسته ایم مناسبترین  قیمت آمپرمتر را به مشتریان ارائه نماییم.  

آمپرمتر

آمپر واحد اندازه گیری جریان الکتریکی می باشد. تجهیزات اندازه گیری جریان آمپر متر و جریان های کوچک با نام میلی آمپرمتر و همچنین میکرو آمپرمتر شناخته می شوند. آمپرمترها استفاده بسیار گسترده ای دارند، آزمایشگاه ها، صنایع ، کارگاه ها و… برای اطمینان از این که جریان بیش از مقدار مجاز نباشد از آمپر متر استفاده می کنند.

انواع آمپرمتر:

آمپرسنج با سیم ‌پیچ مغناطیسی متحرک

آمپرمتر با آهن متحرک

آمپرسنج الکترودینامیکی

آمپرمتر یکسوکننده

آمپرمتر دیجیتالی

آمپرمتر دیجیتالی

آمپرمترها را در دو نوع آنالوگ و دیجیتال تولید می شوند. قیمت آمپرمتر دیجیتال–  نوع آنالوگ با صفحه‌ی مدرج و عقربه‌ای خود مقدار جریان اندازه‌گیری شده را به کاربر نمایش می‌دهد و آمپرمترهای دیجیتال می‌توانند با محاسبات ریاضی به صورت دقیق‌تر و در واحدهای کوچک‌تری مانند میلی‌آمپر و میکروآمپر، آمپراژ مدار را نشان دهند.

آمپرمتر دیجیتال

این تجهیزات صورت مستقیم و بدون نیاز به انجام محاسبات می‌توانند جریان را اندازه‌گیری کرده و با دقت بالایی در خروجی نمایش دهند. برای استفاده از آمپر متر دیجیتالی کافی است آمپر متر به صورت اتصال سری در مدار قرار گیرد و عدد نمایش داده شده قرائت شود. قیمت آمپرمتر دیجیتال–  محدوده‌ی جریان‌ این نوع از آمپرمترها کوچک است اما قیمت ارزان‌تر و دقت بالاتری مخصوصا در اندازه گیری جریان‌ DC دارند و نیازی به کالیبره شدن مکرر ندارند.

در طراحی آمپر متر دیجیتال، از یک مقاومت شنت برای تولید یک ولتاژ کالیبره متناسب با جریان استفاده شده است. سپس این ولتاژ توسط ولت متر دیجیتالی اندازه گرفته می شود ؛ با استفاده از یک مبدل آنالوگ به دیجیتال، نمایشگر دیجیتال برای نمایش جریان عبوری از شنت تنظیم می شود. این میترها معمولا برای نمایش مقادیر موثر RMS موج های سینوسی تنظیم می شوند ولی در برخی موارد برای نمایش مقادیر TRMS طراحی و تنظیم می شوند.

قیمت آمپرمتر دیجیتال–  ما در این مقاله به موضوعات قیمت آمپرمتر دیجیتال تابلویی- قیمت آمپرمتر آنالوگ- قیمت آمپرمتر dc- آمپرمتر چیست- قیمت آمپرسنج عقربه ای- قیمت آمپرمتر کلمپی دیجیتال- خرید مولتی متر دست دوم- قیمت آمپر متر کلمپی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله آمپرمتر را با مناسبترین قیمت و تضمین اصالت کالا در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان گرامی نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از آمپرمتر را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  دردفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *