مطالب من

قیمت آمپرمتر کلمپی هیوکی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت آمپرمتر کلمپی هیوکی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت آمپرمتر کلمپی هیوکی : خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع آمپرمتر کلمپی هیوکی را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات قیمت آمپرمتر هیوکی 3280-10- آمپرمتر هیوکی 3288 20- اهم متر هیوکی قدیمی- آمپرمتر کلمپی کیوریتسو- نمایندگی مولتی متر هیوکی- مولتی متر کلمپی هیوکی مدل 20-3288- قیمت مولتی متر هیوکی 4252- قیمت مولتی متر هیوکی 3282 که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 قیمت آمپرمتر کلمپی هیوکی : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان مرجع کامل تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و همچنین به عنوان معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع قیمت آمپرمتر هیوکی 3280-10- آمپرمتر هیوکی 3288 20- اهم متر هیوکی قدیمی- آمپرمتر کلمپی کیوریتسو- نمایندگی مولتی متر هیوکی- مولتی متر کلمپی هیوکی مدل 20-3288- قیمت مولتی متر هیوکی 4252- قیمت مولتی متر هیوکی 3282 خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع آمپرمتر کلمپی هیوکی باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

قیمت آمپرمتر کلمپی هیوکی – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع آمپرمتر کلمپی هیوکی در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت آمپرمتر هیوکی 3280-10- آمپرمتر هیوکی 3288 20- اهم متر هیوکی قدیمی- آمپرمتر کلمپی کیوریتسو- نمایندگی مولتی متر هیوکی- مولتی متر کلمپی هیوکی مدل 20-3288- قیمت مولتی متر هیوکی 4252- قیمت مولتی متر هیوکی 3282 با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از آمپرمتر کلمپی هیوکی را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

قیمت آمپرمتر کلمپی هیوکی : آمپرمتر کلمپی هیوکی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خرید نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در تهیه و پخش آمپرمتر کلمپی هیوکی توانسته ایم مناسبترین  قیمت آمپرمتر کلمپی هیوکی را به مشتریان ارائه نماییم.  

تعریف مولتی متر دیجیتال : مولتی متر دیجیتال کمیت‌های اندازه گیری شده را به صورت رقم و یا ارقامی‌بر روی صفحه نمایش نشان می‌دهد و معمولاً واحد کمیت اندازه گیری شده را نیز به طریق مناسبی نمایش می‌دهد .

طرز کار اهمتر یا همان مولتی متر :

الف- اندازه گیری مقاومت یا اهمیک :

کلید سلکتور اهمتر را روی قسمت Ω قرار می دهیم در این می توان مقاوت اهمی را سنجید. علاوه بر آن پارامتر های مربوط به تست دیود،تست ترانزیستور و تست قطع و وصل بودن  (بیزر یا بوق) را نیز از این سلکتور می توان اندازه گیری کرد.

ب- اندازه گیری ولتاژ مستقیم (DC):

کلید سلکتور را روی محدوده ولتاژ DC که با علامت _ که نمایانگر ولتاژ مستقیم می باشد، قرار می دهیم.در این محدوده شماره های مختلفی دیده می شود.در این حالت باید توجه گردد که باید خود مصرف کننده آن سلکتور را انتخاب کند. چنانچه کلید را روی رنج 200m قرار دهیم،مفهومش اینست که اهمتر در این حالت قادر است ولتاژهای بین صفر تا 200 میلی وات را اندازه گیری کند.چنانچه کلید سلکتور را روی عدد 2V قرار دهیم مفهومش اینست که اهمتر در اینحالت قادر است ولتاژهای بین صفر تا 2 ولت را اندازه گیری کند و به همین نحو… در این حالت نیز فیش سیاه در محل COM و فیش قرمز در محل V/F/Ω نصب می شود. ضمنا به علت اینکه بایستی فیش مثبت و منفی را درست وصل کنیم،در صورت برعکس زدن فیشها،مقدار ولتاژ با علامت منفی روی صفحه ظاهر می شود.

ج- اندازه گیری ولتاژ متناوب (AC):

 کلید سلکتور اهمتر را روی محدوده ولتاژ AC که با علامت ~ مشخص شده و نمایانگر تناوب می باشد،قرار می دهیم.در این محدوده شماره های مختلفی دیده می شود. قیمت آمپرمتر کلمپی هیوکی – چنانچه کلید را روی رنج 2V قرار دهیم، یعنی در این حالت اهمتر قادر است ولتاژهای بین صفر تا 2 ولت متناوب را اندازه گیری کند و اگر کلید را روی 20V قرار دهیم یعنی اهمتر ولتاژهای بین صفر تا 20 ولت را می تواند اندازه گیری نماید.در این حالت فیش سیاه را در محل COM و فیش قرمز را در محل V/F/Ω قرار داده و فیش ها را از هر طرف به محل ولتاژ وصل کنیم فرقی نمی کند چون ولتاژ متناوب قطب منفی و مثبت ندارد.

 اندازه گیری ولتاژ مستقیم(باطری=DC):  طریقه اندازه گیری ولتاژ متناوب(AC):

د- اندازه گیری جریان مستقیم یا متناوب (DC/AC):

در این حالت بستگی به مولتی متر خریداری شده می باشد که آیا قابلیت هر دو جریان مستقیم یا متناوب را دارد یا فقط یکی. در حالت مستقیم کلید سلکتور را روی قسمت DC-mA قرار داده و فیش سیاه را در محل COM و فیش قرمز را در محل mA (برای جریان کم) و یا 20A (برای جریان زیاد) قرار داده و آنگاه برای اندازه گیری جریان،فیش اهمتر را در مدار مربوطه به صورت سری قرار می دهیم. برای جریان های متناوب نیز همین روند قابل اطمینان می باشد.

ه- اندازه گیری مقدار ظرفیت خازن:

در ابتدا سلکتور را بر روی علامت دو خط موازی که نمایانگر خازن می باشد قرار دهید. پایه های خازن را پس از خالی خازن،در محلی که با CX در قسمت بالای اهمتر مشخص شده است قرار داده و کلید سلکتور را در قسمت CX،بر روی یکی از شماره ها قرار می دهیم. قیمت آمپرمتر کلمپی هیوکی – به طور مثال وقتی کلید سلکتور را روی رنج 20n قرار می دهیم یعنی اهمتر قادر است ظرفیت خازنهایی که بین صفر تا 20 نانوفاراد است را اندازه گیری نماید.

 و – تستر ترانزیستور:

ابتدا مشخص می کنیم که ترانزیستور PNP(مثبت) است و یا NPN(منفی) و سپس پایه های Bو Eو C آن را مشخص می کنیم.

سپس ترانزیستور مورد تست را در محل مربوطه قرار داده و کلید سلکتور را روی hFE قرار می دهیم و آنگاه مقدار hFE ترانزیستور بر روی صفحه اهمتر ظاهر می شود که با مقایسه کردن آن با مقدار hFE که در جلوی شماره آن ترانزیستور،در کتاب مشابهات ترانزیستورها نوشته شده است،می توان پی برد که ترانزیستور سالم است یا خراب.

ز- اندازه گیری مقدار فرکانس یا همان تناوب برق متناوب :

کلید سلکتور اهمتر را روی قسمت فرکانس (20KHZ) قرار داده و فیش سیاه را به محل COM و فیش قرمز را در محل V/F/Ω قرار می دهیم و آنگاه مقدار فرکانس را اندازه می گیریم.

ع- اندازه گیری مقدار حرارت :

این ویژگی در همه مولتی متر ها نمی باشد. بستگی به آپشنی است که رو دستگاه قرار می دهند. قطعه حساس به حرارت را که به دو فیش وصل است و در جعبه اهمتر قرار دارد به محلی که در قسمت بالای اهمتر قرار دارد و با علامت – و + مشخص شده قرار داده و آنگاه اگر قطعه فوق را به محل دما نزدیک کنیم مقدار حرارت بر روی صفحه اهمتر ظاهر می شود.

قیمت آمپرمتر کلمپی هیوکی –  ما در این مقاله به موضوعات قیمت آمپرمتر هیوکی 3280-10- آمپرمتر هیوکی 3288 20- اهم متر هیوکی قدیمی- آمپرمتر کلمپی کیوریتسو- نمایندگی مولتی متر هیوکی- مولتی متر کلمپی هیوکی مدل 20-3288- قیمت مولتی متر هیوکی 4252- قیمت مولتی متر هیوکی 3282 پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله آمپرمتر کلمپی هیوکی را با مناسبترین قیمت و تضمین اصالت کالا در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان گرامی نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از آمپرمتر کلمپی هیوکی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  دردفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *