مطالب من

قیمت اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز : خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات قیمت اسیلوسکوپ آنالوگ دست دوم- قیمت اسیلوسکوپ ارزان- قیمت اسیلوسکوپ دست دوم- قیمت اسیلوسکوپ دیجیتال – قیمت اسیلوسکوپ خارجی- قیمت اسیلوسکوپ دستی- قیمت اسیلوسکوپ gps که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 قیمت اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان مرجع کامل تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و همچنین به عنوان معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع قیمت اسیلوسکوپ آنالوگ دست دوم- قیمت اسیلوسکوپ ارزان- قیمت اسیلوسکوپ دست دوم- قیمت اسیلوسکوپ دیجیتال – قیمت اسیلوسکوپ خارجی- قیمت اسیلوسکوپ دستی- قیمت اسیلوسکوپ gps خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

قیمت اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت اسیلوسکوپ آنالوگ دست دوم- قیمت اسیلوسکوپ ارزان- قیمت اسیلوسکوپ دست دوم- قیمت اسیلوسکوپ دیجیتال – قیمت اسیلوسکوپ خارجی- قیمت اسیلوسکوپ دستی- قیمت اسیلوسکوپ gps با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

قیمت اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز: اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خرید نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در تهیه و پخش اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز توانسته ایم مناسبترین  قیمت اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز را به مشتریان ارائه نماییم.  

اسیلوسکوپ چیست و چگونه کار می کند؟

دستگاه اسیلوسکوپ (نوسان نما) قادر است ولتاژ ورودی را به صورت یک سیگنال (تابع متغیر با زمان) دریافت کرده و در واحد زمان به نمایش بگذارد. تا بدین ترتیب مشخصه های اساسی سیگنال مانند فرکانس، مقدار rms و از همه مهم تر شکل موج سیگنال را برای ما مشخص کند.هنگامی که در آزمایشگاه الکترونیک طرز کار مولتی متر را به ما می آموختند آن را وسیله ای معرفی می کردند که قادر است ولتاژ موج مورد نظر را اندازه گیری کند.

اما می دانیم که اولا مولتی متر در صورت تغییرات آنی یا سریع ولتاژ،  واکنش کندی نشان خواهد داد و بسیاری از ولتاژ هایی که تغییر می کنند را نشان نمی دهد، دوما به ولتاژی که یک ولت متر نشان می دهد مقدار متوسط ولتاژ است نه مقدار لحظه ای آن، این رفتار متغیر ولتاژ باعث تعریف مفاهیم جدیدی به قرار زیر می شوند.

در گفتار پیش رو ابتدا نگاهی به پارامتر های اساسی سیگنال خواهیم کرد و سپس به معرفی و بررسی عملکرد اسیلوسکوپ و همچنین روش کار با آن خواهیم پرداخت.

سیگنال ولتاژ

از آنجا که یک ولتاژ AC در هر لحظه از زمان مقدار متفاوتی را به خود می گیرد آن را به صورت یک سیگنال الکتریکی تعریف می کنند. یک سیگنال در واقع تابعی متغیر با زمان است. قیمت اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز –   در اینجا ازین به بعد ولتاژ مدار را به اختصار سیگنال می نامیم.

فرکانس سیگنال

تغییرات سیگنال در هر یک ثانیه را فرکانس مدار می نامند. یا به عبارت دیگر، فرکانس مولفه های تشکیل دهنده یک سیگنال الکتریکی است.

دامنه سیگنال

به بیشترین مقداری که یک سیگنال در واحد زمان به خود می گیرد دامنه سیگنال می گویند. برای مثال سیگنال الکتریکی برق شهر، دارای فرکانس 50 هرتز و دامنه 320 ولت می باشد. اندازه گیری ولتاژ با اسیلوسکوپ یکی از رایج ترین روش سنجش دامنه موج است.

دوره تناوب سیگنال

فاصله بین رخ دادن دو ماکزیمم سیگنال یا دو قله سیگنال را یک تناوب و به زمان آن، دوره تناوب می گویند که معکوس فرکانس می باشد.

مقدار موثر سیگنال

مقدار موثر یا مقدار rms سیگنال مفهومی مشابه میانگین یا مقدار متوسط دارد با این تفاوت که حاصل جذر میانگین مربعات مقادیر سیگنال در هر لحظه می باشد. 220 ولت مقدار موثر سیگنال برق شهر است.

مقدار پیک تا پیک موج

اختلاف بین مقدار ماکزیمم و مینیمم یک موج الکترونیکی را مقدار پیک تو پیک می نامند که معمولا دو برابر مقدار پیک یا ماکزیمم یا همان دامنه موج می باشد.

تریگر در اسیلوسکوپ چیست ؟

در برخی مواقع موج پردازش شده ثابت نمی ماند و نوسان زیاد اجازه مشاهده شکل موج را بخوبی نمی دهد در چنین مواقعی از تریگر در اسیلوسکوپ جهت ثابت نگه داشتن موج استفاده می کنیم. قیمت اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز –   ولوم تریگر، پس از پیدا کردن اولین نقطه تکرار یک سیگنال، فرکانس جاروب افقی خود را برای نمایش ثابت سیگنال تنظیم می کند. گاها موجی را که مي خواهيم توسط آن عمل تريگر انجام شود از خارج اسيلوسکوپ از طریق ترمینال خروجی (Ext) به اسیلوسکوپ اعمال کنیم. در اکثر اسیلوسکوپ‌ها دکمه تنظیم trigger روی پنل جلوی اسیلوسکوپ می باشد.  برخورداری از تنوع تریگر یکی از مزایای اسیلوسکوپ می باشد.

قیمت اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز –  ما در این مقاله به موضوعات قیمت اسیلوسکوپ آنالوگ دست دوم- قیمت اسیلوسکوپ ارزان- قیمت اسیلوسکوپ دست دوم- قیمت اسیلوسکوپ دیجیتال – قیمت اسیلوسکوپ خارجی- قیمت اسیلوسکوپ دستی- قیمت اسیلوسکوپ gps پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز را با مناسبترین قیمت و تضمین اصالت کالا در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان گرامی نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  دردفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *