مطالب من

قیمت انواع منبع تغذیه سوئیچینگ خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت انواع منبع تغذیه سوئیچینگ خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت انواع منبع تغذیه سوئیچینگ  خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع  انواع منبع تغذیه سوئیچینگ را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات قیمت منبع تغذیه سوئیچینگ 24 ولت- قیمت منبع تغذیه سوئیچینگ آزمایشگاهی- منبع تغذیه سوئیچینگ ریلی- منبع تغذیه سوئیچینگ ولتاژ بالا- منبع تغذیه سوئیچینگ 12 ولت- منبع تغذیه سوئیچینگ 48 ولت- قیمت منبع تغذیه سوئیچینگ 5 ولتکه تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 قیمت انواع منبع تغذیه سوئیچینگ – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان عرضه کننده و ارائه دهنده محصولات کمپانی تستو آلمان فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع قیمت منبع تغذیه سوئیچینگ 24 ولت- قیمت منبع تغذیه سوئیچینگ آزمایشگاهی- منبع تغذیه سوئیچینگ ریلی- منبع تغذیه سوئیچینگ ولتاژ بالا- منبع تغذیه سوئیچینگ 12 ولت- منبع تغذیه سوئیچینگ 48 ولت- قیمت منبع تغذیه سوئیچینگ 5 ولتخواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع انواع منبع تغذیه سوئیچینگ باضمانت اصالت کالا و تضمین بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

قیمت انواع منبع تغذیه سوئیچینگ – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک مفتخر است که در ارائه انواع انواع منبع تغذیه سوئیچینگ در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت منبع تغذیه سوئیچینگ 24 ولت- قیمت منبع تغذیه سوئیچینگ آزمایشگاهی- منبع تغذیه سوئیچینگ ریلی- منبع تغذیه سوئیچینگ ولتاژ بالا- منبع تغذیه سوئیچینگ 12 ولت- منبع تغذیه سوئیچینگ 48 ولت- قیمت منبع تغذیه سوئیچینگ 5 ولت با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید بدون دغدغه هر نوع برند از انواع منبع تغذیه سوئیچینگ را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

 قیمت انواع منبع تغذیه سوئیچینگ : انواع منبع تغذیه سوئیچینگ را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در عرضه و ارائه انواع منبع تغذیه سوئیچینگ توانسته ایم این محصول را با قیمتی رقابتی انواع منبع تغذیه سوئیچینگ به مشتریان ارائه نماییم.  

منبع تغذیه، یک تعریف کلى برای توصیف مدارهایی است که از یک منبع ولتاژ  ACدر دسترس، ولتاژ DC با اندازه متناسب و کنترل شده تولید می‌کنند. ولتاژ DC تولید شده بسیار کاربرد دارد و تأمین آن در بعضى از مدارها ضروری است.

در حالت کلی، دو نوع منبع تغذیه وجود دارد :

منبع تغذیه خطی : (Linear Regulated Power Supply)

منبع تغذیه سوئیچینگ : (Switched Mode Power Supply) یا SMPS

ما در این مقاله منبع تغذیه سوئیچینگ را مورد بررسى قرار مى دهیم.

منابع تغذیه سوئیچینگ یک واحد منبع تغذیه توان ( psu ) هستند که به روش سوئیچینگ عمل رگولاسیون را انجام می دهند. برای ثابت نگه داشتن ولتاژ و جریان خروجی در یک منبع تغذیه ، دو روش خطی و سوئیچینگ وجود دارد.منابع تغذیه سوئیچینگ یا همان SMPSها جایگزینى براى منابع تغذیه خطی سنتی که به کار می رفتند هستند و گرما و اندازه و وزن مدار و تولید گرما مصرف توان را کاهش می‌دهند.

در دنیاى امروز منابع تغذیه سوئیچینگ در رایانه ها، تقویت کننده‌های توان، درایو موتورهای dc و تلویزیون‌ها و… مورد استفاده قرار گرفته اند.

یک منبع تغذیه سوئیچینگ نوعی منبع تغذیه است که از روش‌ سوئیچینگ مبتنی بر نیمه‌هادی برای رسیدن به ولتاژ خروجی مورد نظراستفاده می‌کند. یک مبدل سوئیچینگ پایه متشکل از یک بخش سوئیچینگ توان و یک مدار کنترل است. بخش سوئیچینگ توان، تبدیل توان را از ولتاژ ورودی V)IN) مدار به ولتاژ خروجی V)OUT) انجام میدهد که یک فیلتر خروجی نیز دارد.

برترى اصلی منابع تغذیه سوئیچینگ بازده بالاتر آن در قیاس با منبع تغذیه خطی استاندارد است. اصلی ترین وسیله در رسیدن به این بازده بالا یک ترانزیستور (ماسفت) است که دربین دو حالت اشباع (ON) و قطع (OFF) سوئیچ می‌کند و باعث هدر رفتن توان کمتری می‌شود. قیمت انواع منبع تغذیه سوئیچینگ –  زمانى که ترانزیستور سوئیچینگ در وضعیت      ON باشد و جریان را هدایت کند، افت ولتاژ در آن حداقل خواهد بود و وقتى که OFF شود جریانی از آن عبور نخواهد کرد. در نتیجه ترانزیستور مانند یک کلید یا سوئیچ ایده‌آل عمل می‌کند.

بنابراین، برخلاف منبع تغذیه خطی که فقط مى تواند تنظیم ولتاژ را به صورت کاهنده انجام دهند، منابع تغذیه سوئیچینگ می‌تواند افزاینده ،کاهنده و یا وارون‌گر پلاریته ولتاژ ورودی باشند.

مزایا منبع تغذیه سوئیچینگ :

راندمان بالا: بازده منبع تغذیه سوئیچینگ معمولا بین % ۷۰ تا % ۹۶ است . در مدارات سوئیچینگ عنصر کنترل در وضعیت وصل و قطع کار می کند و توان تلفاتی پایینی دارد، در صورتى که در منابع تغذیه خطی عنصر کنترل در وضعیت فعال کار می کند و توان تلفاتی بسیار بالائی دارد.این منابع توانسته اند اتلاف انرژى را تا حد زیادى کاهش دهند.

ابعاد کوچک ترانس: در منابع تغذیه سوئیچینگ با افزایش فرکانس، بسته های انرژی کوچک تری در تعداد دفعات بیشتری به خروجى منتقل می گردد. قیمت انواع منبع تغذیه سوئیچینگ –  در صورتى که در منابع تغذیه خطی ترانس در فرکانس ۵۰ هرتز برق شهر کار می کند. بنابراین انرژی نسبتاً زیاد در تعداد دفعات کم به خروجی منتقل می شود..

سبک و کم وزن بودن: میزان وزن یک منبع تغذیه به ترانس آن بستگی دارد. اگر ترانس کوچک باشد این منبع سبک و کم وزن خواهد شد. (به دلیل حذف ترانسفورماتور فرکانس پایین که وزن بالایی دارد)

کاملاً فشرده: منبع تغذیه سوئیچینگ را می توانید در بسته بندی های کاملاً فشرده قرار دهید، زیرا اتلاف حرارتی کمی دارند.

ورودی با محدوده دینامیکی زیاد: ولتاژهاى ورودی می تواند در محدوده وسیعی تغییر کنند در حالی که ولتاژ خروجی ثابت باقی خواهد ماند .

زمان نگهداری بیش از پنج میلی ثانیه مدار سوئیچینگ: دلیل آن نیز ولتاژ dc نسبتا بالایی است که در خازن ورودی ذخیره می شود. بنابراین چون انرژی ذخیره شده در خازن با مربع ولتاژ رابطه مستقیم دارد به همین دلیل منبع تغذیه سوئیچینگ زمان نگهداری بیشتری نسبت به منبع تغذیه خطى دارد .

قیمت انواع منبع تغذیه سوئیچینگ –  در این مطلب به موضوعات قیمت منبع تغذیه سوئیچینگ 24 ولت- قیمت منبع تغذیه سوئیچینگ آزمایشگاهی- منبع تغذیه سوئیچینگ ریلی- منبع تغذیه سوئیچینگ ولتاژ بالا- منبع تغذیه سوئیچینگ 12 ولت- منبع تغذیه سوئیچینگ 48 ولت- قیمت منبع تغذیه سوئیچینگ 5 ولت پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله انواع منبع تغذیه سوئیچینگ را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع منبع تغذیه سوئیچینگ را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *