مطالب من

قیمت اکسیژن متر قلمی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت اکسیژن متر قلمی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت اکسیژن متر قلمی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع اکسیژن متر قلمی را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات سنسور تشخیص میزان اکسیژن محیط- سنجش اکسیژن محیط- اندازه گیری اکسیژن اتاق- دستگاه اندازه گیری اکسیژن محیط- اکسیژن متر پرتابل- قیمت اکسیژن متر بزرگکه تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 قیمت اکسیژن متر قلمی فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان عرضه کننده و ارائه دهنده محصولات کمپانی تستو آلمان فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع سنسور تشخیص میزان اکسیژن محیط- سنجش اکسیژن محیط- اندازه گیری اکسیژن اتاق- دستگاه اندازه گیری اکسیژن محیط- اکسیژن متر پرتابل- قیمت اکسیژن متر بزرگخواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع  اکسیژن متر قلمی باضمانت اصالت کالا و تضمین بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

قیمت اکسیژن متر قلمی فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک مفتخر است که در ارائه انواع  اکسیژن متر قلمی در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سنسور تشخیص میزان اکسیژن محیط- سنجش اکسیژن محیط- اندازه گیری اکسیژن اتاق- دستگاه اندازه گیری اکسیژن محیط- اکسیژن متر پرتابل- قیمت اکسیژن متر بزرگ با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید بدون دغدغه هر نوع برند از اکسیژن متر قلمی را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

 قیمت اکسیژن متر قلمی: اکسیژن متر قلمی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در عرضه و ارائه اکسیژن متر قلمی توانسته ایم این محصول را با قیمتی رقابتی اکسیژن متر قلمی به مشتریان ارائه نماییم.  

آشنایی با اکسیژن متر

اندازه گیری اکسیژن مایع و یا محیط در بسیاری از موارد بسیار حائز اهمیت می باشد برای این منظور از دستگاهی به نام اکسیژن متر استفاده می گردد. دستگاه اکسیژن متر به دو نوع مایع و محیط تقسیم می شوند که به ترتیب میزان اکسیژن موجود در مایع و یا محیط را می توانند اندازه گیری کنند و برحسب mg/L یا PPM نمایش دهند.

برخی از اکسیژن متر ها قابلیت اندازه گیری میزان اکسیژن محیط و مایعات را با هم دارند. قیمت اکسیژن متر قلمی –   میزان اکسیژن محلول در آب برای زیست موجودات آبزی ضروری است و بر میزان خوردنگی آب نیز بسیار موثر است. همچنین در صنایع کشاورزی و آزمایشگاهی نیز اکسیژن متر بسیار کاربرد دارد.

اکسیژن متر محلول  شامل یک الکتروداست که نمونه ی محلول درآن توسط غشایی که نسبت به اکسیژن خاصیت تراوایی دارد، نگهداری می شود.زمانی کهO2 از میان غشائی می گذرد و به الکترود می رسد، عمل انتقال الکترون واکسیژن مولکولی اتفاق می افتد. انتقال الکترون باعث عبور جریان از دستگاه اندازه گیری می شود. قیمت اکسیژن متر قلمی –   دستگاه اندازه گیری جریان دارای یک آمپرسنج و یک الکترود مرجع است که مقدار جریان با مقدار اکسیژن محلول در نمونه متناسب است. میزان انحلال اکسیژن در آب تابع قوانین گازها، قانون هنری میباشد. اکسیژن از گازهایی است که با آب واکنش نمی دهد. پس از انحلال آن با آب تابعی از دما و فشارجزئی آب می باشد.

انواع اکسیژن متر محلول

اکسیژن متر محلول با توجه به نوع کاربرد در انواع  قلمی یا جیبی ، پرتابل ، رومیزی و آنلاین وجود دارد.

اکسیژن متر قلمی

DO متر قلمی یا جیبی ، ارزان ترین و کوچک ترین نوع DO متر می باشد که عمر قطعات آن هم کمتر از نمونه های دیگر می باشد. معمولا الکترود این نمونه قابل تعویض نمی باشد.

اکسیژن متر پرتابل

DO متر پرتابل قابل حمل می باشد و با انرژی الکتریکی باتری کار می کند و برای استفاده در محیط بیرون ساخته شده است. الکترود این نمونه اکسیژن متر قابل تعویض می باشد.

اکسیژن متر رومیزی

DO متر رومیزی که دقت بالایی دارد و معمولا در محیط آزمایشگاه استفاده می گردد و با برق شهری یا آداپتور تغذیه می گردد. الکترود این نمونه اکسیژن متر قابل تعویض می باشد.

اکسیژن متر آنلاین

DO متر آن لاین می تواند یکسره روشن باشد بعضی از انواع آنها امکان فرمان دادن به شیر برقی برای افزایش یا کاهش برخی مواد در محلول یا فرمان اخطار آژیر و سایر امکانات را دارند.

قیمت اکسیژن متر قلمی –  در این مطلب به موضوعات سنسور تشخیص میزان اکسیژن محیط- سنجش اکسیژن محیط- اندازه گیری اکسیژن اتاق- دستگاه اندازه گیری اکسیژن محیط- اکسیژن متر پرتابل- قیمت اکسیژن متر بزرگ پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله اکسیژن متر قلمی را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از اکسیژن متر قلمی را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *