مطالب من

قیمت دستگاه فتومتر فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت دستگاه فتومتر فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت دستگاه فتومتر فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع  دستگاه فتومتر را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات نحوه کار با دستگاه فتومتر- دستگاه فتومتر چیست- دستگاه اسپکتروفتومتر- تفاوت دستگاه فتومتر و اسپکتروفتومتر- انواع فتومتر- تیتراسیون فتومتری چیست- طرز کار با دستگاه فلیم فتومتر- استاندارد داخلی در فلیم فتومتری که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت دستگاه فتومتر فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعالیت دارد. ما میخواهیم در این مقاله به موضوعات متنوع نحوه کار با دستگاه فتومتر- دستگاه فتومتر چیست- دستگاه اسپکتروفتومتر- تفاوت دستگاه فتومتر و اسپکتروفتومتر- انواع فتومتر- تیتراسیون فتومتری چیست- طرز کار با دستگاه فلیم فتومتر- استاندارد داخلی در فلیم فتومتری بپردازیم. . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولاتش را از جمله انواع دستگاه فتومتر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد

قیمت دستگاه فتومتر -یکی از افتخارات فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک این است که در ارائه انواع دستگاه فتومتر در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار با دستگاه فتومتر- دستگاه فتومتر چیست- دستگاه اسپکتروفتومتر- تفاوت دستگاه فتومتر و اسپکتروفتومتر- انواع فتومتر- تیتراسیون فتومتری چیست- طرز کار با دستگاه فلیم فتومتر- استاندارد داخلی در فلیم فتومتری با ما همراه باشید . این فروشگاه امکان خرید کلیه لوازم جانبی و سایر ملزومات تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق را از قبیل پراب ، کلمپ ، کیف ، کاور ، رم ، کابل USB و … در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.ما در فروشگاه اینترنتی ابهرالکتریک محصولات کمپانی تستو آلمان را به مشتریان خود عرضه و ارائه می کنیم. شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت هر نوع برند از دستگاه فتومتر را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نموده و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

قیمت دستگاه فتومتر : دستگاه فتومتر را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در عرضه دستگاه فتومتر توانسته ایم بهترین قیمت را با تضمین صد  % اصالت کالا دستگاه فتومتر با10 تا 30  % تخفیف فروش به مشتریان خود ارائه نماییم.  

فتومتر

فلیم فتومتر یک از ابزارهای الکتریکی است که در بسیاری آزمایشگاه ها پیدا می شود که از آن بیشتر برای سنجش سدیم و پتاسیم بکار می بریم. اساس کار این دستگاه مانند اسپکتروفتومتر بر روی سنجش انرژی نورانی و طیف قشری اتم های موردنظر است. الکترون‌های اتم فلزات به ویژه فلزات قلیایی مانند سدیم، پتاسیم و کلسیم بر اثر انرژی های مختلف مانند حرارتی و نورانی الکترون‌ها برانگیخته می شوند و به مدارهای بالاتر جهش می کنند. قیمت دستگاه فتومتر –   در مدار جدید، الکترون ها انرژی بیشتر ولی ثبات کمتر دارند و به همین دلیل پس از زمان بسیار کوتاهی به مدار اولیه بر می گردند. در این برگشت انرژی را که جذب کرده اند به صورت انرژی نورانی (فوتون) منتشر می کنند.

 ایـن نـور دارای طـول مـوج مـعـینی است که مخصوص آن فلز است؛ مثلا طول موج نور زرد که از سوختن سدیم ساطع می شود برابر ۵۹۰ نانومتر و طول موج پتاسیم که نور صورتی مایل به بنفش به وجود می آورد برابر ۷۶۵ نانومتر و نور لیتیوم که قرمز است، برابر ۶۷۰ نانومتر است. اساس به وجود آمدن نور در فلیم فتومتر شبیه به روش فـلــورسـنــت اسـت بـا ایـن تـفـاوت کـه در فلورسنت جهت برانگیختن اتم انرژی نورانی UV ماوراء بنفش به کار می رود در حالی که در فلیـم فتـومتـر بـه  ایـن منظـور از انـرژی حـرارتی استفاده می شود.

بر اثر حرارت شعله، هر لحظه فقط حدود ۰۰۲/۰ درصد از اتم های عناصری که بـه راحتـی بـرانگیختـه مـی شـونـد مثـل سـدیـم یا پتـاسیـم تهییـج شـده و نـور ایجـاد مـی کنند و بر حسب این که الکترون چه مداری و تا چه حدی برانگیخته شده باشد و بر حسب این که چقدر انرژی نورانی (فتون) ساطع کند رنگ نوری که می دهد متفاوت است که هر رنگ مخصوص یـک عنصـر اسـت. قیمت دستگاه فتومتر –   بعضـی از عناصر چند رنگ تولید می کنند و اشکال این است که اگر شعله کم یــا زیــاد شــود طـول مـوج بـه وجـود آمـده تغییـر می‌کند؛ به همین جهت دستگاه فلیم فتومتر فقط برای اندازه گیری سدیم و پتاسیم و گاهی در صورت حساس بودن دستگاه برای اندازه گیری کلسیم-البته با حرارت دادن محلول در محفظه جداگانه- استفاده می شود.

قیمت دستگاه فتومتر –  ما در این مقاله به موضوعات نحوه کار با دستگاه فتومتر- دستگاه فتومتر چیست- دستگاه اسپکتروفتومتر- تفاوت دستگاه فتومتر و اسپکتروفتومتر- انواع فتومتر- تیتراسیون فتومتری چیست- طرز کار با دستگاه فلیم فتومتر- استاندارد داخلی در فلیم فتومتری پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دستگاه فتومتر را با 10 تا 30  % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دستگاه فتومتر از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *