مطالب من

قیمت دستگاه پاور آنالایزر فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت دستگاه پاور آنالایزر فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت دستگاه پاور آنالایزر  فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دستگاه پاور آنالایزر را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات فروش دستگاه پاور آنالایزر- قیمت پاور آنالایزر تابلویی- قیمت پاور آنالایزر الکتریکی- قیمت پاور آنالایزر سه فاز- اجاره دستگاه پاور آنالایزر- پاور متر سه فاز- پاورمتر تابلویی- قیمت پاور آنالایزر پرتابل که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت دستگاه پاور آنالایزر – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعالیت دارد. ما میخواهیم در این مقاله به موضوعات متنوع فروش دستگاه پاور آنالایزر- قیمت پاور آنالایزر تابلویی- قیمت پاور آنالایزر الکتریکی- قیمت پاور آنالایزر سه فاز- اجاره دستگاه پاور آنالایزر- پاور متر سه فاز- پاورمتر تابلویی- قیمت پاور آنالایزر پرتابل بپردازیم. . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولاتش را از جمله انواع دستگاه پاور آنالایزر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد

قیمت دستگاه پاور آنالایزر – یکی از افتخارات فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک این است که در ارائه انواع دستگاه پاور آنالایزر در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش دستگاه پاور آنالایزر- قیمت پاور آنالایزر تابلویی- قیمت پاور آنالایزر الکتریکی- قیمت پاور آنالایزر سه فاز- اجاره دستگاه پاور آنالایزر- پاور متر سه فاز- پاورمتر تابلویی- قیمت پاور آنالایزر پرتابل با ما همراه باشید . این فروشگاه امکان خرید کلیه لوازم جانبی و سایر ملزومات تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق را از قبیل پراب ، کلمپ ، کیف ، کاور ، رم ، کابل USB و … در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.ما در فروشگاه اینترنتی ابهرالکتریک محصولات کمپانی تستو آلمان را به مشتریان خود عرضه و ارائه می کنیم. شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت هر نوع برند ازدستگاه پاور آنالایزر را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نموده و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

قیمت دستگاه پاور آنالایزر : دستگاه پاور آنالایزر را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در عرضه دستگاه پاور آنالایزر توانسته ایم بهترین قیمت را با تضمین 100  % اصالت کالا دستگاه پاور آنالایزر با10 تا 30  % تخفیف فروش به مشتریان خود ارائه نماییم.  

پاور آنالیزر

پاور آنالایزر وسیله‌ای است که به اندازه گیری دقیق ویژگی‌های قدرت الکتریسیته دستگاه‌های تولید، تبدیل و تغییر برق می‌پردازد. همچنین اندازه گیری دقیقی از قدرت واقعی در اینورتر‌ها، درایور‌های موتور، تجهیزات دفتری و اداری، منابع تغذیه و ماشین آلات صنعتی به دست می‌دهد. امروزه پاور آنالایزر‌ها دارای کاربرد‌های بسیاری هستند، به عنوان مثال می‌توانند میزان انرژی در سیستم‌های تکفاز یا سیستم‌های متقارن لود سه فاز را اندازه گیری کنند با قابلیت اندازه گیری پارامتر‌هایی همچون ولتاژ، جریان، وات، وار، توان اکتیو، توان راکتیو، کیلو ولت آمپر. همچنین قابلیت اتصال به کامپیوتر جهت ثبت به صورت مینیمم و ماکزیمم.

پاور آنالایزر چیست؟

با پیشرفت در بهره وری انرژی و قدرت، افزایش تقاضا برای اندازه گیری دقیق و قابل اعتماد انرژی برق وجود دارد. قیمت دستگاه پاور آنالایزر – آنالایزر‌های پایدار و قابل اعتماد مهندسین را قادر می‌سازد که اتلاف انرژی برق در دستگاه‌های اینورتر، موتور و مدار‌های روشنایی و برق جلوگیری کنند.

در سیستم‌های برق و قدرت یک دستگاه اندازه گیری برای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل در مقیاس وات و کیلو وات وجود دارد. این دستگاه اندازه گیری پاور آنالایزر چند منظوره یا Power Analyzer Multi-Function نام دارد که به طور مستقیم و متناوب ولتاژ AC,DC، شدت AC یا DC و چرخش فاز را اندازه گیری می‌کند.

پاور آنالایزر‌های چند منظوره یا Power Analyzer Multi-Function همانطور که برای اندازه گیری انرژی استفاده می‌شود، همچنین می‌تواند برای تجزیه و تحلیل هارمونیک‌ها و چرخش فاز استفاده شود. بسته به زمینه استفاده، پاور آنالایزر‌ها در انواع مختلفی وجود دارند.

قیمت دستگاه پاور آنالایزر –  برای تعمیر، نگهداری بازرسی و تجزیه تحلیل سیستم‌های قدرت پاور آنالایزر‌های بست دار وجود دارند و میزان جریان را به طور غیر مستقیم اندازه گیری و تجزیه تحلیل می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که بدون آنکه آن‌ها را در مدار قرار دهید به انازه گیری و آنالیز قدرت بپردازید.پاورمتر‌ها Powermeter دستگاه هائی هستند که برای محاسبه توان، انرژی، توان اکتیو و راکتیو، فاکتور توان و اندازه‏ گیری ولتاژ، جریان طراحی گردیده‏ اند.

 همانطور که می دانید توان معرف انرژی در واحد زمان می‌باشد و با واحد وات اندازه گیری می‌شود و در الکتریسیته از حاصل ضرب ولتاژ در جریان به دست می‏آید. این در حالی است که در سیستم‌های الکتریکی، خصوصا در جریان متناوب نیاز به آنالیز بسیاری از فاکتور‌ها می‌باشد که در تولید و نحوه انتقال انرژی و مصرف آن درتجهیزات الکتریکی بسیار موثر می‌باشند. پاور آنالایزر یا هارمونیک آنالایزر برای اندازه گیری چنین پارامترهائی نظیر ولتاژ، جریان، اغتشاش هارمونیک و بسیاری از پارامتر‌های کیفی توان طراحی شده اند. این تجهیز به همراه نرم افزار برای آنالیز، و همچنین پراب و کلمپ جهت اندازه گیری جریان و ولتاژ سه فاز می‌باشد.

قیمت دستگاه پاور آنالایزر – ما در این مقاله به موضوعات فروش دستگاه پاور آنالایزر- قیمت پاور آنالایزر تابلویی- قیمت پاور آنالایزر الکتریکی- قیمت پاور آنالایزر سه فاز- اجاره دستگاه پاور آنالایزر- پاور متر سه فاز- پاورمتر تابلویی- قیمت پاور آنالایزر پرتابل پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دستگاه پاور آنالایزر را با 10 تا 30  % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه ازدستگاه پاور آنالایزر از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *