مطالب من

قیمت دوربین ترموگرافی فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت دوربین ترموگرافی فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت دوربین ترموگرافی فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دوربین ترموگرافی را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات قیمت دوربین حرارتی موبایل- دوربین حرارتی دیجیتال- قیمت دوربین حرارتی شکاری- دوربین حرارتی قیمت- قیمت دوربین حرارتی نظامی- دوربین حرارتی زیر زمین- خرید دوربین مادون قرمز- دوربین حرارتی نظامی چیست که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت دوربین ترموگرافی فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعالیت دارد. ما میخواهیم در این مقاله به موضوعات متنوع قیمت دوربین حرارتی موبایل- دوربین حرارتی دیجیتال- قیمت دوربین حرارتی شکاری- دوربین حرارتی قیمت- قیمت دوربین حرارتی نظامی- دوربین حرارتی زیر زمین- خرید دوربین مادون قرمز- دوربین حرارتی نظامی چیست بپردازیم. . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولاتش را از جمله انواع دوربین ترموگرافی باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد

قیمت دوربین ترموگرافی -یکی از افتخارات فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک این است که در ارائه انواع دوربین ترموگرافی در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دوربین حرارتی موبایل- دوربین حرارتی دیجیتال- قیمت دوربین حرارتی شکاری- دوربین حرارتی قیمت- قیمت دوربین حرارتی نظامی- دوربین حرارتی زیر زمین- خرید دوربین مادون قرمز- دوربین حرارتی نظامی چیست با ما همراه باشید . این فروشگاه امکان خرید کلیه لوازم جانبی و سایر ملزومات تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق را از قبیل پراب ، کلمپ ، کیف ، کاور ، رم ، کابل USB و … در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.ما در فروشگاه اینترنتی ابهرالکتریک محصولات کمپانی تستو آلمان را به مشتریان خود عرضه و ارائه می کنیم. شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت هر نوع برند از دوربین ترموگرافی را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نموده و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

قیمت دوربین ترموگرافی : دوربین ترموگرافی را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در عرضه دوربین ترموگرافی توانسته ایم بهترین قیمت را با تضمین 100  % اصالت کالا دوربین ترموگرافی با10 تا 30  % تخفیف فروش به مشتریان خود ارائه نماییم.  

ترموگرافی چیست؟

دمانگاری یا ترموگرافی به انگلیسی Thermography از روش‌های تصویربرداری فروسرخ است. گاهی به آن تصویربرداری دمایی نیز گفته می‌شود. در این روش دوربین‌های دمانگار تابش فروسرخ طیف الکترومغناطیسی (طول موج ۹ تا ۱۴ µm) را دریافت کرده و از آنها نگاشت حرارتی تهیه می‌کنند. قیمت دوربین ترموگرافی –  به این صورت که نقاط در تصویر با دمای مختلف بصورت طیف رنگی متفاوت دیده می شوند.

ترموگرافی که گاهی اوقات با نام های دیگری همچون مانند تصویر برداری حرارتی ، ترموویژن شناختـــه می شود یکی از روش های تست غیر مخرب NDT می باشد ، البتـــه صنعتگران ترموگرافی را بیشتر بــه عنوان یک روش پایش وضعیت و به انگلیســـی Condition Monitoring می شناشند ، بهر حال در این روش با استفاده از تصویر حرارتی که توسط دوربین ترموگرافی گرفتـــه می شود و سپس با تحلیل و آنالیز دیتا ها تصویر را به صورت طیفی از رنگ ها نمایش می دهد که با استفاده از این تصاویر قادر خواهیـــم بود عیوب مخصوصاً عیوب حرارتی را در داخل قطعه تشخیص بدهیــــم .

دوربین ترموگرافی چیست ؟

دوربین ترموگرافی در حقیقت یک دما سنج غیر تماسی می باشد که دمای قطعه را بدون نیاز به برقراری تماس با قطعه می تواند مشخص کند . دوربین ترموگرافی با نام های دیگری مانند دوربین حرارتی مادون قرمز ، دوربین گرمانگار، تصویر بردار حرارتی و آنالیز ترموگراف دار نیز شنــاخته می شوند.

بر اساس قانون استفان – بولتـــزمن مقدار انرژی کل که یک جسم از خودش تابش می کند. قیمت دوربین ترموگرافی –  بر اساس کار دوربین ترموگرافی به مقدار ضریب تابش (Emissivity) است ، و دوربین ترموگرافی دمای قطعه را با توجه به میزان صدور امواج الکترومغناطیس محاسبه می کند.

حال مسئله‌ایی که وجود دارد این است که برای اینکه دمای قطعه به درستی و با دقت زیاد توسط دوربین ترموگرافی اندازه گیری شود نیاز است ماده دارای ضریب صدور بالایی باشد و اگر که ماده دارای ضریب صدور پایینی باشد اندازه گیری دمای قطعه با دقت بالایی انجام نخواهد شد و این یکی از محدودیت های دوربین ترموگرافی است.

مزایای ترموگرافی

از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

افزایش قابلیت اطمینان در بازرسی فنی تجهیزات

کاهش زمان توقف تجهیزات

کاهش هزینه تعمیرات و نگهداری

 امکان بازرسی در حین کار

افزایش سرعت بازرسی

بازرسی تجهیزات پس از تعمیر و اطمینان از عملکرد صحیــح آنهــا

قیمت دوربین ترموگرافی –  ما در این مقاله به موضوعات قیمت دوربین حرارتی موبایل- دوربین حرارتی دیجیتال- قیمت دوربین حرارتی شکاری- دوربین حرارتی قیمت- قیمت دوربین حرارتی نظامی- دوربین حرارتی زیر زمین- خرید دوربین مادون قرمز- دوربین حرارتی نظامی چیست پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دوربین ترموگرافی را با 10 تا 30  % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه ازدوربین ترموگرافی از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *