مطالب من

قیمت دورسنج مکانیکی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت دورسنج مکانیکی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت دورسنج مکانیکی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دورسنج مکانیکی را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات قیمت انواع تاکومتر- سنسور دورسنج- قیمت دستگاه دورسنج نوری- دورسنج یونیتی- قیمت دورسنج مکانیکی- دورسنج مکانیکی و لیزری- دورسنج چیست- قیمت دورسنج نوری که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت دورسنج مکانیکی : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران فعالیت دارد. در این مقاله به موضوعات قیمت انواع تاکومتر- سنسور دورسنج- قیمت دستگاه دورسنج نوری- دورسنج یونیتی- قیمت دورسنج مکانیکی- دورسنج مکانیکی و لیزری- دورسنج چیست- قیمت دورسنج نوری خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع دورسنج مکانیکی با ارسال سریع و پرداخت در محل تا 30 % تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

قیمت دورسنج مکانیکی – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع دورسنج مکانیکی در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت انواع تاکومتر- سنسور دورسنج- قیمت دستگاه دورسنج نوری- دورسنج یونیتی- قیمت دورسنج مکانیکی- دورسنج مکانیکی و لیزری- دورسنج چیست- قیمت دورسنج نوری با ما همراه باشید . فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر الکتریک بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق کشور همواره ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه هر نوع برند از دورسنج مکانیکی را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

قیمت دورسنج مکانیکی : دورسنج مکانیکی را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در ارائه و عرضه دورسنج مکانیکی  توانسته است این محصول را با قیمتی رقابتی دورسنج مکانیکی به مشتریان ارائه نماید.  

تاکومتر یا دورسنج چیست؟

دور سنجی و سرعت سنجی در تجهیزات تست را می توان به صورت مکانیکی یا نوری یا الکتریکی انجام داد این تست معمولاً در موتورهای الکتریکی و تجهیزات دوار مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت دورسنج مکانیکی – در نمونه های مکانیکی معمولا در انتهای دستگاه یک برآمدگی دوکی شکل یا استوانه ای شکل جهت تماس با جسم دوار تعبیه گردیده که همزمان با افزایش سرعت و تعداد دور بر دقیقه دستگاه با تبدیل این کمیت مکانیکی به الکتریکی برای مثال اتصال زائده به شافت یک آرمیچر میتواند مقدار سرعت و دور بر دقیقه را اندازه گیری نماید.

در نمونه های نوری لیزری معمولاً این اندازه گیری به کمک چسباندن یک برچسب منعکس کننده لیزر تابشی از دستگاه میتوان سرعت و تعداد دور بر دقیقه را مشخص کرد در نمونه های دیگر دورسنجی نوری که به استروبوسکوپ معروف هستند از مکانیزم جالبی استفاده کرده به این صورت که در ابزار استروبوسکوپ با فرکانس مختلف میتوان یک فلاش را تحرک کرد و فلاشری شروع به خاموش و روشن شدن و فلاش زدن میکند. در چشم ما با توجه به اینکه در فلاشهای لحظه تصویر را به وضوح می بیند در حالتی که فرکانس فلاش زدن دستگاه با فرکانس چرخش برای مثال یک فن برابر شد، جسم دوار را به صورت ثابت و بدون حرکت می بیند که از این روش میتوان اولین فرکانس کردش دستگاه که معرف دور بر دقیقه یا rpm است را بدست آورد. قیمت دورسنج مکانیکی – از استربوسکوپ جهت تشخیص عیوب سطح ورقها و یا سطوحی که عیوب متوالی و با فاصله زمانی مشخص در خط تولید دارند میتوان استفاده نمود.

جهت انتخاب استربوسکوپ یا تاکومتر و یا دور سنج بایستی به موارد زیر توجه نمود:

1 – دور بردقیقه یا سرعت اندازه گیری دور سنج

2 – مکانیزم مناسب دستگاه تاکومتر که میتواند تاکومتر لیزری، مکانیکی یا نوری باشد

3 – قابل حمل بودن یا قابلیت نصب دور سنج در یک مکان

4 – قابلیت های دستگاه نظیر: قابلیت اتصال به کامپیوتر، داشتن حافظه داخلی و یا جانبی، قابلیت های منحصر به فرد که گاها مورد نیاز است مثلا اندازه گیری دما به همراه دور سنج یا اندازه گیری لرزش به همراه دور سنج در یک دستگاه

قیمت دورسنج مکانیکی –  در این مطلب به موضوعات قیمت انواع تاکومتر- سنسور دورسنج- قیمت دستگاه دورسنج نوری- دورسنج یونیتی- قیمت دورسنج مکانیکی- دورسنج مکانیکی و لیزری- دورسنج چیست- قیمت دورسنج نوری پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دورسنج مکانیکی را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دورسنج مکانیکی را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *