مطالب من

قیمت سرعت سنج دوچرخه خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت سرعت سنج دوچرخه خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت سرعت سنج دوچرخه  خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سرعت سنج دوچرخه را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات قیمت سرعت سنج دوچرخه ارزان- قیمت سرعت سنج دوچرخه عقربه ای- خرید سرعت سنج دوچرخه- کیلومتر سنج دوچرخه- ساخت سرعت سنج دوچرخه- قیمت سرعت سنج دوچرخه دیجیتال- برنامه سرعت سنج دوچرخه- کیلومتر شمار دوچرخه as 888که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 قیمت سرعت سنج دوچرخه فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان عرضه کننده و ارائه دهنده محصولات کمپانی تستو آلمان فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع قیمت سرعت سنج دوچرخه ارزان- قیمت سرعت سنج دوچرخه عقربه ای- خرید سرعت سنج دوچرخه- کیلومتر سنج دوچرخه- ساخت سرعت سنج دوچرخه- قیمت سرعت سنج دوچرخه دیجیتال- برنامه سرعت سنج دوچرخه- کیلومتر شمار دوچرخه as 888خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع سرعت سنج دوچرخه باضمانت اصالت کالا و تضمین بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

قیمت سرعت سنج دوچرخه – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک مفتخر است که در ارائه انواع سرعت سنج دوچرخه در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سرعت سنج دوچرخه ارزان- قیمت سرعت سنج دوچرخه عقربه ای- خرید سرعت سنج دوچرخه- کیلومتر سنج دوچرخه- ساخت سرعت سنج دوچرخه- قیمت سرعت سنج دوچرخه دیجیتال- برنامه سرعت سنج دوچرخه- کیلومتر شمار دوچرخه as 888 با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید بدون دغدغه هر نوع برند از سرعت سنج دوچرخه را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

 قیمت سرعت سنج دوچرخه : سرعت سنج دوچرخه را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در عرضه و ارائه سرعت سنج دوچرخه توانسته ایم این محصول را با قیمتی رقابتی سرعت سنج دوچرخه به مشتریان ارائه نماییم.  

همه چیز درباره کیلومتر شمار دوچرخه

اگر به دنبال خرید و تهیه کیلومتر شمار برای دوچرخه خود هستید در اینجا به تمام سوالات شما پاسخ داده ایم پس با آبان کالا همراه باشید.از آنجایی که دوچرخه سبز ترین حالت حمل و نقل در جهان است و علاوه بر نداشتن آلاینده هایی برای محیط زیست، استفاده از آن برای خود ما نیز بسیار مفید است و بسیاری از افراد از دوچرخه استفاده می کنند.

دوچرخه هایی که امروزه تولید و در بازار ارائه میشوند اصلا شبیه دوچرخه های قدیمی و سنگین نیستند، می توان با آنها مسافت های طولانی را پیمود و یا سرعت های بالایی را نیز تجربه کرد.

کسانی که از دوچرخه به صورت حرفه ای استفاده می کنند و یا عاشق دوچرخه سواری هستند همیشه دنبال لوازم جانبی مخصوص دوچرخه نیز می گردند.

یکی از ابزار هایی که دوچرخه سواری را لذت بخش تر می‌کند کیلومتر شمار دوچرخه است که علاوه بر سرعت  و مسافت طی شده اطلاعات دیگری را نیز با آن می توان بدست آورد که در ادامه به همه آنها می‌پردازیم.

کیلومتر شمار دوچرخه دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

کیلومتر شمار های دوچرخه در زبان انگلیسی به نام cyclocomputer شناخته می شوند، این وسیله وظیفه اصلی آن سنجش سرعت و مسافت طی شده میباشد. یک کیلومتر‌شمار دوچرخه همه چیز را درباره سواری‌تان با دوچرخه را محاسبه می کند از جمله مسافت و سرعت، همچنین می‌توانید بیشتر هزینه کنید و کیلومتر شمار بهتری تهیه کنید تا موارد پیشرفته تری را هم برایتان محاسبه کند از جمله: کمبود آب بدن، BMI سفر، اندازه گیری مصافت روزانه توصیه شده با توجه به بدن شما.

با توجه به اینکه انسان ها رقابت را دوست دارند اینکه شما بدانید چه مسافتی را طی کردید و بتوانید سرعت و مقدار کیلومتر طی شده را به عنوان چالش در نظر بگیرید و بیشتر تلاش کنید باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای دوچرخه سواری بیشتر در شما می شود. قیمت سرعت سنج دوچرخه –  داشتن یک کیلومتر شمار باعث می شود شما از هر لحاظ بهتر از قبل باشید به همین دلیل اگر فکر می کنید به آن نیاز ندارید باید حتما یک کیلومتر شمار را تهیه کنید تا بفهمید چقدر در سواری و لذت شما تاثیر می گذارد.

cyclocomputer یا کیلومتر شمار دوچرخه چگونه کار می کند؟

انواع مختلفی از کیلومتر شمار ها در بازار موجود هستند و هر کدام از یک روش مختلف مسافت طی شده را محاسبه می کنند.

رایج ترین نوع آنها سنسور چرخ است و یکی از قدیمی ترین و با دوام ترین نوع ها شناخته می شود.

طرز کار آن اینگونه است که آهنربای کوچکی در داخل لبه چرخ دوچرخه گذاشته می شود و سپس یک سنسور مغناطیسی مطابق آهن‌ربا به دسته فرمان دوچرخه بسته می‌شود.

هربار که بار که چرخ، چرخش کامل کند آهن ربا از کنار سنسور عبور می‌کند و از این طریق با اندازه گیری زمان بین چرخش چرخ میزان مسافت و سرعت سنجیده می‌شود.

البته برای اندازی گیری مسافت طی شده شما باید اطلاعاتی را نیز به دستگاه بدهید، وقتی برای  اولین بار کیلومتر شمار را روی دوچرخه نصب می کنید باید آن را کالیبره کنید.

کالیبره کردن کیلومتر شمار دوچرخه یعنی اطلاعاتی باید به آن بدهید مانند اندازه لاستیک های دوچرخه، و با این کار و کالیبره کردن  مسافت طی شده را برای شما اندازه گیری می کند.(در ادامه به آن میپردازیم)

چرا باید کیلومتر شمار برای دوچرخه خود تهیه کنید؟

در هر شرایطی داشتن کیلومتر شمار میتواند مفید باشد، حتی خیلی از افراد برای اینکه وسیله جالبی بنظر میرسه ازش استفاده میکنند. قیمت سرعت سنج دوچرخه –  درنهایت جالب است که بدانید روزانه چه مقدار مسافت را طی می‌کنید یا دیدن سرعتتان هنگام سواری بسیار لذت بخش است و واقعا یکی از عوامل جذاب تر کردن سواری و لذت بردن از دوچرخه میتوان ازش یاد کرد.

هرکاری که شما از آن لذت نبرید و یا شما را به چالش نکشد بعد از مدت کوتاهی خسته کننده می‌شود و آن را رها می کنید اما شما با این وسیله میتوانید خود را به چالش بکشید و از شکست رکورد خود لذت ببرید.

علاوه بر اینها کیلومتر شمار ها انواع قیمت هارا دارند به عنوان مثال از 150 هزار تومان تا به بالا که نمونه های حرفه ای قیمت های بالاتری دارند.

نمونه هایی که گران قیمت هستند ویژگی های بیشتری دارند از جمله GPS ، میزان ضربان قلب، کالری سوزانده شده، سطح تناسب اندام و ارتفاع لحظه ای و تغییر ارتفاع، دمای هوا، داشتن بک لایت برای استفاده در شب و اطلاعاتی از دست را ارائه میدهند.

کدام نوع کیلومتر شمار برای من مناسب است ارزان قیمت یا گران قیمت؟

اگر کاربر عادی استفاده از دوچرخه هستید و نیازی به اطلاعات بیشتر از سرعت و مسافت را ندارید خرید کیلومتر شمار ارزان قیمت بهترین گزینه برای میزان استفاده شماست و نیازی به هزینه بیشتر ندارید.اگر ورزشکار حرفه ای هستید یا به دنبال رژیم و تناسب اندام هستید و میخواهید کارکرد خود را آنالیز کنید به کیلومتر شمار با دوام تر و پیشرفته تری نیاز دارید پس گران قیمت تر ها برای شما مناسب هستند.

چگونه کیلومتر شمار دوچرخه را نصب کنم؟

تنظیم کردن کیلومتر شمار کار راحتی است فقط کافی است آن را روشن کنید و وارد تنظیمات شوید و اطلاعات مربوطه را وارد کنید به عنوان مثال اندازه لاستیک و واحد اندازه گیری ترجیحی خود که بر اساس مایل یا کیلومتر تنظیم می‌کنید.

در کیلومتر شمار های پیشرفته تر شما باید اطلاعات دیگری مثل مکان خانه خود، قد، سن، وزن و غیره را نیز به کیلومتر شمار بدهید، سپس از این موارد برای محاسبه کالری سوزانده شده و… استفاده میشود.

قیمت سرعت سنج دوچرخه –  در این مطلب به موضوعات قیمت سرعت سنج دوچرخه ارزان- قیمت سرعت سنج دوچرخه عقربه ای- خرید سرعت سنج دوچرخه- کیلومتر سنج دوچرخه- ساخت سرعت سنج دوچرخه- قیمت سرعت سنج دوچرخه دیجیتال- برنامه سرعت سنج دوچرخه- کیلومتر شمار دوچرخه as 888 پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله سرعت سنج دوچرخه را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از سرعت سنج دوچرخه را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *