مطالب من

قیمت فشارسنج دیجیتالی امرون خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت فشارسنج دیجیتالی امرون خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت فشارسنج دیجیتالی امرون خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع قیمت فشارسنج دیجیتالی امرون را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات فشارسنج امرون – قیمت فشارسنج امرون m3- فشارسنج امرون m6- نمایندگی فشارسنج امرون- فشارسنج امرون m2- قیمت دستگاه فشار خون omron m7- قیمت دستگاه فشار خون omron m6  که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت فشارسنج دیجیتالی امرون : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان تامین کننده سفارشی قطعات خاص از سراسر دنیا با ارزانترین قیمت رقابتی فعالیت دارد.  در این مقاله به موضوعات متنوع فشارسنج امرون – قیمت فشارسنج امرون m3- فشارسنج امرون m6- نمایندگی فشارسنج امرون- فشارسنج امرون m2- قیمت دستگاه فشار خون omron m7- قیمت دستگاه فشار خون omron m6  خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک انواع محصولات خود را از جمله  فشارسنج دیجیتالی امرون باضمانت اصالت کالا و مناسب ترین قیمت موجود در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

قیمت فشارسنج دیجیتالی امرون – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین در ارائه انواع فشارسنج دیجیتالی امرون در خدمت شما بزرگواران می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فشارسنج امرون – قیمت فشارسنج امرون m3- فشارسنج امرون m6- نمایندگی فشارسنج امرون- فشارسنج امرون m2- قیمت دستگاه فشار خون omron m7- قیمت دستگاه فشار خون omron m6  با ما همراه باشید . تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر ارائه دهنده طیف وسیعی از تجهیزات تستر الکتریکال و فیزیکال، تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق، تست، کالیبراسیون، آزمایشگاهی و صنعتی، ترمومتر و دماسنج، فشارسنج، ترموویژن و دوربین های حرارتی، کالیبراتور فشار – ولتاژ و جریان، تجهیزات شبکه، میگر و تستر عایق، مولتی متر، اسیلوسکوپ و اسکوپ های آزمایشگاهی، ارت سنج، پاور آنالایزر، آمپرمتر، متر لیزری، کالیبراتورهای ضدانفجار، ویبرومتر و لرزش سنج، دورسنج، نیروسنج، نشت یاب گاز، آنالایزر گاز، گوس متر، تجهیزات شبکه، فانکشن ژنراتور، فرکانس متر، خازن سنج، RSTمتر، LCRمتر، ترانسمیتر، اینورتر، اتوماسیون، تجهیزات پنوماتیک، تجهیزات هیدرولیک، تجهیزات تابلویی، مانومتر، خلاء سنج، بارومتر، گیج فشار، هندپمپ، ترانسمیتر فشار و وکیوم متر و … با برند مختلف مانند : فلوک ، تستو ، کیوریسو ، فلر ، اکستک ، هانا ، لوترون ، مارمونیکس ، CEM ، UNI-T ، سانوا ، مولتی متریکس ، هانیانگ ، مستک ، ویکتور ، TES و … می باشد. شما می توانید با خیال آسوده هر نوع برند از فشارسنج دیجیتالی امرون را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

قیمت فشارسنج دیجیتالی امرون :فشارسنج دیجیتالی امرون را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خرید نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در تهیه و پخش فشارسنج دیجیتالی امرون توانسته ایم مناسبترین  قیمت فشارسنج دیجیتالی امرون را به مشتریان ارائه نماییم.  

فشارسنج دیجیتال چیست

اين فشار سنج ها در حقيقت از يك سنسور حساس از نوع استرين گيج  Strain Gage ساخته می شوند  كه به كمك مدار الكترونيكی خود که غالبا از نوع پل وتسون  است می تواند مقدار نيروی وارد شده بر سنسور را به صورت پارامتر الكتريكی و با مقیاس و كاليبره مناسب به شکل فشار نشان دهد . قیمت فشارسنج دیجیتالی امرون –   فشار سنج های ديجيتالی  امكانات بيشتری به کاربر از نظر تغيير واحدها، ثبت مقادير بیشینه و کمینه در حافظه داخلی و همچنين امكان كاليبره كردن آسان فراهم می کنند. این فشار سنج ها به عنوان فشار سنج صنعتی نیز استفاده می شوند، اما می توان به اين نكته اشاره كرد كه برای اپراتورها گيج فشار آنالوگ ملموس تر هستند و جهت مقايسه بصری بين مقادير مناسب ترمی باشند ولی باید گفت که تکنولوژی در حال پیشرفت است!!!

فشار سنج دیجیتال نسبتا شبیه به فشار سنجهای آنالوگ به نظر می رسد با این تفاوت که به  کاربر امکان اندازه گیری فشار را با قابلیت و دقت بالاتری می دهند . اپراتور به راحتی با دکمه های روی دستگاه می توانید رنجهای فشار را تغییر دهید یا دستگاه را کالیبره کند. در مدلهای پیشرفته تر که انواع  فشار سنج صنعتی هستند امکان ذخیره سازی اطلاعات فشار  و همچنین قابلیت کالیبراسیون در نظر گرفته شده است . در مواردی که دقت بالا مورد نیاز باشد فشار سنج های  دیجیتال جایگزین مناسبی برای گیج های فشار آنالوگ هستند. در بعضی مدل های این فشارسنجها علاوه بر نمایش مقدار فشار، می توان به عنوان کنترلر (سوییچ)فشار  (Pressure switch) و یا حتی ترانسمیتر فشار (Pressure transmitter) از دستگاه استفاده نمود.

ترانسمیتر اختلاف فشار : (Diffrentional Pressure Transmitter)

ترانسمیتر اختلاف فشار یک ابزار کلیدی در تجهیزات ابزار دقیق می باشد، که در فشار سنج های دیجیتال به  کار می رود. این تجهیز در اندازه گیری پارامترهای دیگر مانند ارتفاع مخازن و جریان سیال (flow)  نیز کاربرد دارد و با توجه به دقت و تکرار پذیری که در اندازه گیری جریان سیال و سطح مایعات دارند در صنعت بسیار پر کاربرد هستند.امروزه پیشرفت علم الکترونیک و استفاده از میکروپروسسور در این ابزارآلات امکان کالیبره و مانیتورینگ از راه دور آنها را ممکن کرده است .

 ترانسمیتر فشار : (Pressure transmitter)

ترانسمیتر فشار یک ابزار پرکاربرد ابزار دقیق در کنترل و مانیتورینگ پروسه های گوناگون صنعتی می باشد. قیمت فشارسنج دیجیتالی امرون –  این ابزار علاوه بر این که در کنترل فشارها و نمایش مقادیر آنها در فشار سنج دیجیتال استفاده می شود می تواند به عنوان ترانسمیتر مقدار سطح مایع و در مدلهای دیفرانسیلی (ترانسمیتر اختلاف فشار) در مانیتورینگ جریان سیال و فلومتری به کار رود .  این تجهیز در مدل قلمی و همچنین اسمارت در بازارها عرضه می شود .

کنترلر فشار: (Pressure Switch)

پرشر سوئیچ ها یا کنترلر فشار برای تنظیم فشار مخازن  ویا جلوگیری از افزایش فشار در محیط های تحت فشار کاربرد فراوان دارند. عمدتا پرشر سوئیچ به صورت مکانیکی مشابه فشار سنج ها با مکانیزم بوردون یا دیافراگمی و فانوسی (Bellows) در نقطه تنظیم (Set Point) یک رله را فعال می کند و با این فرمان کنتاکت در خروجی به عنوان یک کنترلر روشن On  و خاموشOff  عمل می کند. در نمونه های دیجیتال و الکترونیکی به جای بوردون یا دیافراگم از استرین گیج استفاده  می شود و در خروجی معمولا از ترانزیستور PNP (یا NPN) استفاده می شود. قابل ذکر است که در نمونه های پیشرفته تر خروجی 4 تا 20 میلی آمپر و نشان گر نیز وجود دارد .

برخی  دیگر از انواع فشارسنج های الكترونيكی كه در كاربردهای صنعتی بكار می روند عبارتند از:

فشار سنج دیجیتال پيزو مقاومتی : فشار مكانيكی اعمالی منجر به تغيير مقاومت يک نيمه هادی می شود و  فشار اعمال شده اندازه گيری می شود.

فشار سنج  دیجیتال خازنی : با استفاده از ديافراگم و ايجاد يک خازن متغير فشار اعمالی اندازه گیری می شود.

فشارسنج  دیجیتال مغناطيسی: ميزان جابجايی ديافراگم منجر به تغيير در اندوكتانس (خاصيت سلفی) LVDT ، اثر هال يا جريان  ادی می شود و فشار اندازه گيری می شود  LVDT .نوعی مبدل الكتريكی (حاوی چندين سيم پيچ سلونوئيدی) است كه برای اندازه گيری جابجايی های خطی بكار گرفته می شود.

فشار سنج  دیجیتال پيزو الكتريك:  از اثر پيزو الكتريك( تغيير  ولتاژ خروجي  يك ساختار كريستالي در اثر اعمال فشار مكانيكی ) در برخی مواد خاص مانند كريستال كوارتز برای اندازه گيری فشار استفاده مي شود.

فشار سنج  دیجیتال نوری: از تغييرات فيزيكی بعمل امده برروی فيبر نوری براثر اعمال فشار برای اندازه گيری فشار استفاده مي شود

فشار سنج  دیجیتال پتانسيومتری: از حركت يک لغزنده برروی يك مكانيزم مقاومتی كه بطور متناسب با فشار اعمالی به لغزنده بوجود می آيد ومنجر به تغيير مقاومت می شود، فشار اندازه گيری می شود.

فشار سنج  دیجیتال تشديدی: از تغيير فركانس نوسان در يک مكانيزم حس كننده فشار  برای اندازه گيری فشار استفاده می شود.

قیمت فشارسنج دیجیتالی امرون –  ما در این مقاله به موضوعات فشارسنج امرون – قیمت فشارسنج امرون m3- فشارسنج امرون m6- نمایندگی فشارسنج امرون- فشارسنج امرون m2- قیمت دستگاه فشار خون omron m7- قیمت دستگاه فشار خون omron m6  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله فشار سنج دیجیتالی امرون را با مناسبترین قیمت و تضمین اصالت کالا در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان گرامی نماییم. توصیه و خواهش ما این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از فشارسنج دیجیتالی امرون را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *