مطالب من

پی اچ متر

قیمت پی اچ متر پرتابل فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

پی اچ متر چیست ؟

پی اچ متر یک ابزار علمی و یکی از تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز در انواع آزمایشگاه ها برای اندازه گیری فعالیت های هیدروژن-یونی در انواع محلول ها می باشد. ph متر آزمایشگاهی یک دستگاه الکتریکی و یکی از مهمترین تجهیزات آزمایشگاهی است که همواره برای محاسبه و اندازه گیری ph نمونه ها به منظور تشخیص اسیدی و یا بازی بودن مواد به کار برده می شود.

 این دستگاه آزمایشگاهی یک کمیت لگاریتمی را به کاربر نمایش می دهد ph متر تفاوت در پتانسیل الکتریکی بین یک ph الکتریکی و الکترود مرجع را نیز اندازه گیری می کند. به همین دلیل به ph متر گاهی پتانسیومتریک نیز می گویند. تفاوت الکتریکی بودن هم به اسیدی یا قلیایی بودن مایعات بستگی دارد. معمولا ph متر در آزمایشات آزمایشگاه های مختلف و کنترل کیفی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد ph متر چیست؟

کاربرد اصلی ph مترها در آزمایشگاه های صنایع غذایی، دارویی، صنایع کشاورزی و دامپروری، تصفیه خانه ها، آزمایشگاه های صنعتی و پزشکی و به طور کلی برای تمام آزمایش هایی که میزان اسیدی بودن در آن ها اهمیت داشته باشد، کاربرد دارد ph متر به صورت علمی میزان مولکول های یونیزه شده به غیر یونیزه شده در محیط های آبی را نشان می دهد. قیمت پی اچ متر پرتابل –   یکی از کاربرد های ph متر، مشخص شدن میزان ph  مایعات است که این موضوع به 2 روش وجود دارد.                                              

 موارد استفاده از PH متر

استفاده از ph متر آزمایشگاهی برای اندازه گیری و محاسبه میزان اسیدی و قلیایی بودن مواد ( میزان یون هیدروژن) در صنایعی چون کشاورزی، دامپروری، داروسازی، صنایع غذایی، مراکز پزشکی، تصفیه خانه ها و مراکز آزمایشگاهی، از مهمترین و اصلی ترین کاربرد این دستگاه می باشد.

ph متر چگونه کار می کند؟

نحوه عملکرد این دستگاه به گونه ای است که با اندازه گیری پتانسیل الکتریکی (بین دو الکترود از نمونه) قادر به اندازه گیری یون H (هیدروژن) و در نهایت مشخص کردن اسیدی یا قلیایی بودن محلول می شود. البته در حال حاضر با تولید مدل های پیشرفته از ph متر همانند ph متر دیجیتالی، این دستگاه با کمک مدار الکترونیکی (تشکیل شده از ۱ الکترود شیشه ای و خارجی یا الکترود ترکیبی و ولت متر) برای اندازه گیری میزان ph مواد، استفاده می کند.

قیمت پی اچ متر پرتابل فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

ما در این مقاله به موضوعات قیمت دستگاه پی اچ متر آزمایشگاهی- قیمت پی اچ متر رومیزی- Ph متر پرتابل- فروش ph متر آنلاین- قیمت پی اچ متر قلمی- خرید الکترود ph متر- قیمت ph متر هانا- Ph متر قلمی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله پی اچ متر پرتابل را با 10 تا 30  % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از پی اچ متر پرتابل از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *