مطالب من

قیمت چراغ سیگنال اشنایدر خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت چراغ سیگنال اشنایدر خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت چراغ سیگنال اشنایدر  خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع چراغ سیگنال اشنایدر را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات قیمت چراغ سیگنال رعد- قیمت چراغ سیگنال پارس فانال- چراغ سیگنال سماوری- چراغ سیگنال سه فاز- چراغ سیگنال تابلویی اشنایدر- قیمت چراغ سیگنال تابلو برق- چراغ سیگنال آمپرمترکه تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 قیمت چراغ سیگنال اشنایدر- فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان عرضه کننده و ارائه دهنده محصولات کمپانی تستو آلمان فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع قیمت چراغ سیگنال رعد- قیمت چراغ سیگنال پارس فانال- چراغ سیگنال سماوری- چراغ سیگنال سه فاز- چراغ سیگنال تابلویی اشنایدر- قیمت چراغ سیگنال تابلو برق- چراغ سیگنال آمپرمترخواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع چراغ سیگنال اشنایدر باضمانت اصالت کالا و تضمین بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

قیمت چراغ سیگنال اشنایدر – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک مفتخر است که در ارائه انواع چراغ سیگنال اشنایدر در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت چراغ سیگنال رعد- قیمت چراغ سیگنال پارس فانال- چراغ سیگنال سماوری- چراغ سیگنال سه فاز- چراغ سیگنال تابلویی اشنایدر- قیمت چراغ سیگنال تابلو برق- چراغ سیگنال آمپرمتر با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید بدون دغدغه هر نوع برند از چراغ سیگنال اشنایدر را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

 قیمت چراغ سیگنال اشنایدر : چراغ سیگنال اشنایدر را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در عرضه و ارائه چراغ سیگنال اشنایدر توانسته ایم این محصول را با قیمتی رقابتی چراغ سیگنال اشنایدر به مشتریان ارائه نماییم.  

چراغ سیگنال اشنایدر

چراغ سیگنال اشنایدر ابزاری جهت نشان دادن وجود ولتاژ در مدار است. رنج ولتاژ نامی لامپ سیگنال های اشنایدر در بازۀ 24 تا 230 ولت و قابل استفاده در جریان های AC و DC است. برای افزایش عمر چراغ می توان چراغی را انتخاب نمود که ولتاژ نامی آن بیش تر از ولتاژ تغذیه باشد. مثلاً برای شبکه 220 ولتی از چراغ سیگنال اشنایدر 260 ولتی استفاده شود.

  گاهی از لامپ های با ولتاژ و قدرت کم مانند لامپ های رشته ای 6، 12، 24 ولت و 2 تا 4 وات نیز در مدارهای فرمان استفاده می شود که در این صورت به یک ترانسفورماتور نیز احتیاج خواهد شد که اغلب بر روی پایه ی خود لامپ مونتاژ می شود.

چراغ سیگنال در مدار قدرت

 برای مطمئن شدن از وجود جریان سه فاز روی تابلوی توزیع انرژی و نیز جلوگیری از خطر ناشی از دو فازه شدن شبکه ها در سر راه هر فاز، به روش اتصال ستاره (4 سیم) چراغ سیگنال قرار می گیرد. با بسته شدن کلید اصلی تابلو، جریان سه فازه برقرار شده و در صورت قطع یک فاز، لامپ همان فاز خاموش می شود و اپراتور مسئول می تواند تابلو را قطع و مسأله را پیگیری نماید.

چراغ سیگنال در مدار فرمان

   همراه با بوبین کنتاکتور (زمان وصل و قطع مصرف کننده) چراغ سیگنال اشنایدر می تواند روشن یا خاموش بودن دستگاه را مشخص کند. قیمت چراغ سیگنال اشنایدر –  در کارخانه ای که تعداد زیادی ماشین با هم در حال کار هستند و فاصله ماشین ها نسبت به تابلو زیاد است از چراغ سیگنال استفاده می کنیم.

   در مدار فرمان، لامپ سیگنال به طور موازی با بوبین کنتاکتور وصل می شود، زمانی که مدار قطع باشد لامپ سیگنال خاموش است و وقتی که کنتاکتور شروع به کار کرد، لامپ نیز روشن می شود. لامپ سیگنال در مداری که دارای رله حرارتی است جهت اطلاع از قطع شدن مدار در مقابل جریان اضافی مورد استفاده قرار می گیرد و به کنتاکت باز رله وصل می شود تا وقتی که رله عمل می کند کنتاکت باز، بسته شده و لامپ روشن می شود.

جعبه فرمان چراغ سیگنال و پوش باتن

   از جعبه فرمان برای نصب رو کار تجهیزات فرمان دستی و چراغ سیگنال مانند پوش باتن، شستی های قطع اضطراری و … استفاده می شود. قیمت چراغ سیگنال اشنایدر –   انواع شستی های فرمان و چراغ سیگنالی که قطر 22 میلی متر دارند مانند چراغ سیگنال سبز پلاستیکی با (XB5AVB3) و یا امرجنسی کله قارچی پلاستیکی (XB5AS542) می توانند در این جعبه قرار بگیرند.  جعبه فرمان اشنایدر با طبیعت سازگاری دارد و کاملاً بازیافت می شود . این محصول در رده محصول سبز Premium قرار دارد.

جعبه فرمان چراغ سیگنال اشنایدر دو دکمه

 جعبه های فرمان اشنایدر الکتریک با توجه به نیاز کاربر در انواع تک دکمه، دو دکمه، سه دکمه و … طراحی و ساخته شده اند. شکل بالا XALD02 یا جعبه فرمان بدون پوش باتن دو دکمه از سری محصولات Harmony XALD اشنایدر است. جنس آن از پلی کربنات بوده و رنگ محفظۀ آن خاکستری روشن و رنگ درپوش آن خاکستری تیره است.

چراغ سیگنال با لامپ ال ای دی

   لامپ LED با ولتاژ 24 ولت AC و DC سفید رنگ که با استاندارد BA 9s تولید می شوند، اگر در هر چراغ سیگنال قرار گیرند، بسته به رنگ شیشه چراغ سیگنال، الزاماً رنگ سفید دیده نمی شود و نور خروجی چراغ سیگنال تقریباً به رنگ شیشه آن دیده می شود. بنابراین می توان لامپ سفید رنگ را با خیال آسوده خرید کرد و رنگ دلخواه خود را در تابلو برق به دست آورد. زیرا لامپ ها با رنگ قرمز و سبز و آبی و حتی زرد هم تولید نمی شوند و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیستند.

قیمت چراغ سیگنال اشنایدر –  در این مطلب به موضوعات قیمت چراغ سیگنال رعد- قیمت چراغ سیگنال پارس فانال- چراغ سیگنال سماوری- چراغ سیگنال سه فاز- چراغ سیگنال تابلویی اشنایدر- قیمت چراغ سیگنال تابلو برق- چراغ سیگنال آمپرمتر پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله چراغ سیگنال اشنایدر را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از چراغ سیگنال اشنایدر را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *