مطالب من

قیمت کلمپ متر کیوریتسو فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت کلمپ متر کیوریتسو فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت کلمپ متر کیوریتسو: فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع کلمپ متر را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات قیمت روز مولتی متر کیوریتسو- قیمت مولتی متر کیوریتسو- قیمت آمپرمتر کیوریتسو 2017- قیمت آمپرمتر کلمپی کیوریتسو- قیمت مولتی متر کیوریتسو 2007- قیمت کلمپ آمپرمتر کیوریتسو- قیمت مولتی متر کیوریتسو 2003a که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت کلمپ متر کیوریتسو: فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعالیت دارد. ما میخواهیم در این مقاله به موضوعات متنوع قیمت روز مولتی متر کیوریتسو- قیمت مولتی متر کیوریتسو- قیمت آمپرمتر کیوریتسو 2017- قیمت آمپرمتر کلمپی کیوریتسو- قیمت مولتی متر کیوریتسو 2007- قیمت کلمپ آمپرمتر کیوریتسو- قیمت مولتی متر کیوریتسو 2003a بپردازیم. . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولاتش را از جمله انواع کلمپ متر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد

قیمت کلمپ متر کیوریتسو -یکی از افتخارات فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک این است که در ارائه انواع کلمپ متر در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز مولتی متر کیوریتسو- قیمت مولتی متر کیوریتسو- قیمت آمپرمتر کیوریتسو 2017- قیمت آمپرمتر کلمپی کیوریتسو- قیمت مولتی متر کیوریتسو 2007- قیمت کلمپ آمپرمتر کیوریتسو- قیمت مولتی متر کیوریتسو 2003a با ما همراه باشید . این فروشگاه امکان خرید کلیه لوازم جانبی و سایر ملزومات تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق را از قبیل پراب ، کلمپ ، کیف ، کاور ، رم ، کابل USB و … در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.ما در فروشگاه اینترنتی ابهرالکتریک محصولات کمپانی تستو آلمان را به مشتریان خود عرضه و ارائه می کنیم. شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت هر نوع برند ازکلمپ متر را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نموده و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

قیمت کلمپ متر کیوریتسو : کلمپ متر را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در عرضه کلمپ متر توانسته ایم بهترین قیمت را با تضمین صد  % اصالت کالا  کلمپ متر با10 تا 30  % تخفیف فروش به مشتریان خود ارائه نماییم.  

آمپر متر کلمپی دیجیتال کیوریتسو :

آمپر متر کلمپی دیجیتال کیوریتسو دستگاهیست که علاوه بر تست ولتاژ متناوب و جریان، مقاومت را نیز اندازه گیری می کند. این دستگاه با نام هایی همچون مولتی متر کلمپی،کلمپ آمپر متر ، کلمپ تست جریان و آمپر متر چنگکی و … شناخته شده است. آمپر متر کلمپی ابزار سودمندی است که به مهندسان امکان اندازه گیری جریان الکتریکی ( آمپر) را به سهولت میدهد . برای استفاده از کلمپ متر کافیست قسمت چنگکی تجیهز را در اطراف سیم حامل جریان قرار داده و بدون نیاز به اتصال پراب و قرار دادن به صورت سری آمپر متر مقدار جریان را اندازه گیری کنید . قیمت کلمپ متر کیوریتسو– این دستگاه قابلیت اندازه گیری 10 الی 100 امپر AC/DC و4.2 الی 600 ولت AC را دارد. کلمپ آمپر متر اتو رنج قابلیت اندازه گیری پیوسته و مقاومت الکتریکی را نیز دارد.

نحوه کار با مولتی متر کیوریتسو:

یکی از ابزارهای مهم جهت بررسی و عیب یابی قطعات الکتریکی و الکترونیکی، مولتی متر می باشد. مولتی متر (چند سنج) دستگاهی است که قابلیت اندازه گیری واحدهای مختلف الکتریکی را دارا می باشد. اندازه گیر ی مقاومت ، ولتاژ، شدت جریان الکتریکی از گزینه های اصلی هر مولتی متر می باشد.البته معمولا” مولتی مترها قابلیت آزمایش کردن دیود، ترانزیستور (Hfe) ، وجود اتصالی در مدار را نیز دارا می باشد. برخی از انواع مقدار دمای محیط را نیز اندازه گیری می کنند. مولتی مترها در دو نوع آنالوگ (عقربه ای) و دیجیتال موجود می باشند.

اجزاء مولتی متر کیوریتسو:

مولتی مترها صرفه نظر از نوعشان دارای اجزای زیر می باشند:

صفحه نشان دهنده: محل نشان دادن اندازه واحدهای سنجیده شده می باشد و 2 نوع دیجیتالی و عقربه ای است.

سلکتور: کلید چرخشی روی مولتی متر سلکتور نامیده می شود که واحد سنجش (مثلا”: مقاومت،ولتاژ…) و محدوده کاری آن واحد (رنج) توسط آن تعیین می شود.

ترمینال ها و هاب ها: معمولا” 2 یا 3 ترمینال ورودی روی مولتی مترها وجود دارد که محل اتصال سیم های مولتی متر (هاب یا پراب) می باشد. یکی از این ترمینال ها با رنگ سفید یا علامت COM مشخص شده که به معنی ترمینال مشترک می باشد و برای همه اندازه گیری ها استفاده می شود.-

مولتی متر انبری کیوریتسو :

نوع دیگری مولتی متر دیجیتالی نیز وجود دارد که در آن علاوه بر امکانات بیان شده ، انبری نیز وجود دارد .قیمت کلمپ متر کیوریتسو – توسط این انبر می‌توان بدون نیاز به سری کردن مولتی متر با المان مورد نظر در مدار ، جریان گذرنده از آن المان را اندازه گرفت . اگر سیم حامل جریان متصل به المان مورد نظر را بین امبرهای این مولتی متر قرار دهیم ، مولتی متر مقدار جریان گذرنده از سیم و در نتیجه مقدار جریان گذرنده مورد نظر را نمایش می‌دهد . بنابراین توسط این مولتی متر به راحتی و خیلی سریع می‌توان مقدار جریان را اندازه گرفت .

مولتی متر آنالوگ : در ظاهر مولتی متر آنالوگ یا عقربه ای معمولاً از یک صفحه با تعدادی خطوط مدرج ، یک عقربه که می‌تواند روی خطوط مدرج حرکت کند ، یک سلکتور ، تعدادی ترمینال ، یک پتانسیومتر تنظیم صفر و دو سیم رابط تشکیل می‌شود.

کلمپ مولتی متر کیوریتسو:

نوع دیگری مولتی متر دیجیتالی نیز وجود دارد که در آن علاوه بر امکانات بیان شده ، انبری نیز وجود دارد  توسط این انبر می توان بدون نیاز به سری کردن مولتی متر با المان مورد نظر در مدار ، جریان گذرنده از آن المان را اندازه گرفت. قیمت کلمپ متر کیوریتسو –   اگر سیم حامل جریان متصل به المان مورد نظر را بین انبرهای این مولتی متر قرار دهیم ، مولتی متر مقدار جریان گذرنده از سیم و در نتیجه مقدار جریان گذرنده از المان مورد نظر را نمایش می دهد . بنابراین توسط این مولتی متر به راحتی و خیلی سریع می توان مقدار جریان را اندازه گرفت.

قیمت کلمپ متر کیوریتسو –  ما در این مقاله به موضوعات قیمت روز مولتی متر کیوریتسو- قیمت مولتی متر کیوریتسو- قیمت آمپرمتر کیوریتسو 2017- قیمت آمپرمتر کلمپی کیوریتسو- قیمت مولتی متر کیوریتسو 2007- قیمت کلمپ آمپرمتر کیوریتسو- قیمت مولتی متر کیوریتسو 2003a پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله کلمپ متر کیوریتسو را با 10 تا 30  % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از کلمپ متر از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *